Zece agenţii de media din România s-au constituit în Clubul de media. Organizaţia îşi propune, printre altele, să dezvolte unui Cod de Etică şi un Ghid de reguli de organizare a unei licitaţii, cu criterii de selecţie a câştigătorilor.
Membrii clubului sunt:
- Brand Programming Network
- Initiative Media
- MEC Romania
- MediaCom
- Mindshare
- Optimedia
- Starcom MediaVest Group
- United Media
- Universal McCann (UM- parte din B.V. McCann Erickson)
- Zenith România
Ce vrea clubul?
"Să devină principalul for de reprezentare dedicat industriei de media, să promoveze corect şi constant industria de media şi să contribuie la creşterea profesionalismului şi conduitei etice de operare pe piaţa locală."
Ce spun reprezentanţii Clubului?
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro"Membrii Clubului cred şi acţionează după principii solide de operare pe piaţă, aliniate la standardele şi cerinţele internaţionale: transparenţă, etică în afaceri, spirit fairplay şi protejarea proprietăţii intelectuale. Printre obiectivele strategice ale Clubului se numără susţinerea şi construirea unei imagini pozitive a industriei Agenţiilor de media din România printr-un pachet specific de acţiuni precum: dezvoltarea unui Cod de Etică sau realizarea unui Ghid de reguli de organizare a unei Licitaţii şi stabilirea unor criterii de selecţie a câştigătorilor.
Totodată, activitatea Clubului vizează implementarea de acţiuni relevante pentru industria de profil, precum: studiile de audienţă, cercetările asupra veniturilor, etc."
totusi, o aliniere in industrie este ok, pt ca impotentii stiu sa vanda doar lovind in pret, strategie care pe termen mediu si lung nu aduce nimic bun, ci dimpotriva face un deserviciu major tuturor furnizorilor. in orice industrie, lupta in preturi este cel mai de rahat lucru, care creeeaza pagube si situatii iremediabile si care nu face nimic altceva decat sa reduca veniturile unor oameni care merita datorita unor incapabili care nu pot finaliza o vanzare decat prin pret.
pana la urma, un vanzator bun (furnizor bun) aduce plus valoare si invinge prin calitate. nu aduci plus valoare, nu poti sa spui ca ai creat profit, deci esti doar un plimbaret de hartii si spatii media :)