Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roDISCOVERY PIERDE JUMĂTATE DIN AUDIENŢĂ. Discovery Channel, principala televiziune din portofoliul companiei Discovery, a pierdut aproape 50% din piaţa de distribuţie TV din România, odată cu scoaterea sa de pe reţelele de cablu şi de pe platforma digitală Digi a RCS&RDS, scrie Mediafax.
La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), au mai spus aceleaşi surse.
Astfel, este de aşteptat ca impactul asupra audienţei televiziunii Discovery Channel să fie semnificativ în urma deciziei RCS&RDS de a scoate, începând de joi seară, televiziunea de pe reţelele sale de cablu, analogic şi digital, după ce, pe 23 noiembrie, compania de telecomunicaţii a scos postul şi de pe reţeaua sa de satelit Digi.
Discovery pierde aproape 50% din piaţa de distribuţie TV din România după scoaterea de pe RCS
REACŢIE. Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) isi exprima, intr-un comunicat, ingrijorarea cu privire la Ordonanta de Urgenta pentru schimbarea Legii Audiovizualului, adoptata de guvern pe 27 noiembrie. AmCham afirma ca proiectul "aduce importante prejudicii acestor industrii (media, publicitate, servicii televiziune prin cablu - n.red.) si pune sub semnul intrebarii functionalitatea democratiei din Romania. AmCham precizeaza ca ia pozitie in urma sesizarilor primite de la companii membre, scrie HotNews.ro.
Printre membrii AmCham Romania se numara agentii de comunicare precum Graffiti BBDO, Lowe&Partners, McCann Erickson, Saatchi&Saatchi Romania, The Group, BDR Associates, dar si operatorii UPC Romania si Romtelecom.
AmCham Romania cere Guvernului sa suspende ordonanta care schimba Legea audiovizualului
Comentarii