"Suntem deschişi să continuăm negocierile cu RCS, pentru a găsi o modalitate de a păstra canalele Discovery în ofertele sale" se arată într-o poziţie a oficialilor postului de documentare trimisă către Paginademedia.ro. Cei de la Discovery spun că “oferta către RCS este competitivă” şi că preţul este rezonabil.
Oficialii Discovery punctează că postul este cel mai urmărit canal de documentare din România şi că "16.000 de persoane au semnat petiţia noastră prin care cer păstrarea canalelor Discovery în grila RCS&RDS".
Poziţia Discovery vine după ce RCS a scos postul din grila operatorului Digi şi a argumentat că preţul cerut de Discovery este mult prea mare.
Punctul de vedere al Discovery, în continuare:
Este regretabil că s-a ajuns în acest punct si că telespectatorii sunt afectaţi de ceea ce se întâmplă, însă faptele vorbesc de la sine:
În primul rând, suntem îngrijoraţi că acţiunile RCS&RDS îi vor priva pe abonaţii săi de 6 canale, inclusiv Discovery Channel, cel mai urmărit canal de documentare din România, lider pe segmentul său.
În cursul acestui an, Discovery Channel a fost urmărit de cel puţin 11 milioane de români, în medie, pe lună (Kantar Media Audiences, target ind 4+). Mai mult decât atât, conform unui studiu comandat de Discovery Networks şi realizat de Gfk în 2011, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional (16 +), 89% dintre abonaţii RCS&RDS din România au declarat că Discovery Channel este canalul lor preferat.
În plus, în ultimele 5 zile, peste 16.000 de persoane au semnat petiţia noastră prin care cer păstrarea canalelor Discovery în grila RCS&RDS, manifestându-şi clar dorinţa de a urmări în continuare programele noastre.
În al doilea rând, oferta pe care am făcut-o celor de la RCS&RDS este competitivă şi adaptată la condiţiile comerciale pe care le utilizăm în relaţie cu toţi jucătorii din piaţă.
Ponderea tarifelor noastre din abonamentul plătit de abonaţii RCS în fiecare lună este de aproximativ 1,5%, în medie, pentru fiecare canal Discovery inclus în pachetul de bază. Credem că este un preţ rezonabil în raport cu calitatea programelor noastre.
În al treilea rând, în cei 15 ani de când suntem prezenţi pe piaţa din România, am făcut investiţii semnificative. Pe parcursul ultimilor trei ani de contract cu RCS&RDS, am lansat două noi canale pentru abonaţii operatorului - TLC şi ID Investigation Discovery.
Mai mult decât atât, am lansat Şcoala Discovery, un proiect educaţional realizat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, prin care care oferim elevilor şi profesorilor, în mod gratuit, conţinut educativ TV şi online. Şcoala Discovery este singura iniţiativă de acest gen din România, programele sale fiind urmărite de aproape 1 milion de elevi români, în cursul acestui an.
Ne menţinem angajamentul faţă de telespectatorii noştri şi le mulţumim pentru sprijin celor care şi-au exprimat opinia şi continuă să ne susţină prin mesajele şi semnăturile lor.
Reacţia lor ne dovedeşte că Discovery Chanel este cel mai iubit canal de documentare din România, iar abonaţii RCS&RDS vor ca el să rămână în oferta operatorului. Din acest motiv, suntem deschişi să continuăm negocierile cu RCS&RDS pentru a găsi o modalitate de a păstra canalele Discovery în ofertele sale.
Citeşte şi:
Comentarii
no, no, no. Nu-i 1 aprilie!
cat ma, 89%?
Exista deja Digi World si Digi Life in grila operatorului, posturi proprii care nu vor costa niciodata cat cere Discovery.
Pentru asta nu pichetam sediul RCS-RDS?
tocmai de aceea am semnat petitia ,in ideea ca cei in speta vor lua in considerare optiunea /doleanta iubitorilor canalului Discovery chanel
daca nu luam atitudine ,asa vom pati in viata si in alte domenii
avem datoria sa incercam
avem datoria sa incercam
Cine vrea discovery poate suna frumos la Rcs spunând ca dorește discovery, operatorul RCS îți va cere CNP pentru a verifica daca ești abonat RCS după care cererea ta va fi in bazele de date Rcs