Vocea României a avut aseară, o audienţă medie pe minut de 1,9 milioane de români. Dinre aceştia, aproape 1,2 milioane au fost din mediul urban.
Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune, peste Kanal D (cu Suleyman) şi Antena 1 (cu un film de acţiune).
Segmentul comercial: la Vocea României, 747.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul comercial 18-49 de ani (13,4 rating pe target). Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, Antena 1 avea 421.000 de telespectatori pe minut (7,6 rating pe segment)
Audienţa posturilor TV marţi, 6 noiembrie, pe intervalul de la Vocea României, în mediul URBAN:
1. Pro TV: 1.184.000 de telespectatori pe minut (11,3)
2. Kanal D: 931.000 (8,9)
3. Antena 1: 612.000 (5,8)
4. Antena 3: 286.000 (2,7)
5. Prima TV: 236.000 (2,3)
Audienţa posturilor TV marţi, 6 noiembrie, pe intervalul de la Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 1.899.000 de telespectatori (10 rating)
2. Kanal D: 1.488.000 (7,8)
3. Antena 1: 1.270.000 (6,7)
4. Prima TV: 511.000 (2,7)
5. Antena 3: 406.000 (2,1)
Comentarii
În urma unei licitații, posturile de televiziune, agențiile de publicitate și clienții de advertising (reuniți în ARMA - Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), au ales firma Kantar.
Cifrele Kantar sunt oficial recunoscute și folosite de toată industria de televiziune (sunt puține excepții, precum posturile Digi).
Da' la film m-am uitat!