ACTUALIZARE. În timp ce Pro TV spune că posturile Pro nu vor mai putea fi recepţionate în reţeaua Dolce, Romtelecom spune că „există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV”.
Posturile deţinute de Pro TV nu vor mai putea fi vizionate pe reţeaua DTH deţinută de Romtelecom începând din 3 ianuarie, anunţă un comunicat al companiei. Motivul? „Romtelecom nu a agreat condiţiile de reînnoire cerute de Pro TV pentru contractul de retransmisie a canalelor de televiziune din portofoliul PRO TV SA”.
În decursul negocierilor incepute in luna septembrie, Romtelecom nu si-a aratat disponibilitatea de a plati pentru canalele PRO TV un pret care sa exprime valoarea corespunzatoare pe care canalele PRO TV o reprezinta in pretul platit de fiecare abonat Romtelecom, se precizează în comunicat.
Anca Budinschi, Director General PRO TV S.A: “Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazeaza in primul rand pe atractivitatea PRO TV si a altor canale romanesti, care determina intr-o proportie covarsitoare decizia de abonare. PRO TV face in fiecare an investitii masive in continut pentru a satisface asteptarile telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui continut, pentru care distribuitori precum Romtelecom obtin venituri din abonamente, sa se reflecte in pretul pe care furnizorii acestor servicii il vor plati de acum inainte PRO TV.”
Reprezentanţii Romtelecom, compania care deţine Dolce, au emis, la rândul lor, un comunicat în care au precizat că Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom şi că începând cu 3 ianuarie posturile „ar putea” să nu mai fie difuzate în reţeaua Dolce.
„ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom”, au precizat reprezentanţii companiei.
„În toată această perioadă, a negociat cu bună credinţă cu partenerul său, Pro TV S.A, făcând toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil. ”, au mai spus aceştia.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roCanalele Pro TV: ProTV, Pro TV International, Pro TV HD, Acasa TV, Acasa Gold, Acasa HD, Pro Cinema, Sport.ro, Sport.ro HD, MTV Romania, VH 1.
Comentarii
P.S. sint client Dolce si RCS asa ca ..ciocu mic pentru eventuali postaci..
P.S.2-Serialele le vad pe vplay:)sic
Ha..ha.. ProTV prind cu furculita :) daca vreau...sincer nu urmaresc filmele pe Protv datorita reclamelor de 20 de minute/calup.
Imi este greata de emisunile tip Maruta...
Apropo.. Romani au talent va mai fi sponsorizat de Cosmote dupa tilharia asta?
Recomand RTC sa faca pachet separat pentru canalele Mediapro si sa primiti bani de la cati clienti voe sa vada..
Dupa magaria cu reclamatia Vplay trustul PRO face inca o magarie...e criza..asta e motivul
Vad ca toata lumea a acuzat pe cei de la Discovery si Antene ca au cerut bani mai multi,acum prea putini acuza PRO ca cere bani si multi ii vad vinovati pe cei de la Dolce.Ce ti-e si cu oamenii astia!
2. "generatia pro" are mari carente la capitolul "limba romana".
3. aveam impresia ca site-ul asta e un side de media, pentru media. deci ori au inceput toti neavenitii sa-l citeasca pe obae si sa-si dea cu parerea aici (da, ma includ si eu, ca sa n-avem loc de comentarii), ori 3 sferturi din persoanele de mai sus lucreaza la una din partile implicate. si daca tot lucreaza in media, i-as sfatui sa mai puna mana pe o carte de gramatica. (indemnul e universal valabil, totusi. am vazut prea multe greseli de exprimare sau scriere la "jurnalisti" cu experienta)
4. de 16 ani incoace, romanul inghite tot ce-i ofera pro-ul pe tava. rezultatele le vad in jurul meu.
5. ce uita pro-ul este faptul ca romanul e comod. tipa 3 zile, dar ii e lene sa se duca sa-si schimbe furnizorul. vom vedea daca va fi cazul si aici.