Skip to main content

NEÎNŢELEGERI. Canalele Pro TV ies de pe Dolce din 3 ianuarie

 

Publicitate

ACTUALIZARE. În timp ce Pro TV spune că posturile Pro nu vor mai putea fi recepţionate în reţeaua Dolce, Romtelecom spune că „există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV”.

Posturile deţinute de Pro TV nu vor mai putea fi vizionate pe reţeaua DTH deţinută de Romtelecom începând din 3 ianuarie, anunţă un comunicat al companiei. Motivul? „Romtelecom nu a agreat condiţiile de reînnoire cerute de Pro TV pentru contractul de retransmisie a canalelor de televiziune din portofoliul PRO TV SA”.

În decursul negocierilor incepute in luna septembrie, Romtelecom nu si-a aratat disponibilitatea de a plati pentru canalele PRO TV un pret care sa exprime valoarea corespunzatoare pe care canalele PRO TV o reprezinta in pretul platit de fiecare abonat Romtelecom, se precizează în comunicat.

Anca Budinschi, Director General PRO TV S.A: “Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazeaza in primul rand pe atractivitatea PRO TV si a altor canale romanesti, care determina intr-o proportie covarsitoare decizia de abonare. PRO TV face in fiecare an investitii masive in continut pentru a satisface asteptarile telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui continut, pentru care distribuitori precum Romtelecom obtin venituri din abonamente, sa se reflecte in pretul pe care furnizorii acestor servicii il vor plati de acum inainte PRO TV.”

Reprezentanţii Romtelecom, compania care deţine Dolce, au emis, la rândul lor, un comunicat în care au precizat că Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom şi că începând cu 3 ianuarie posturile „ar putea” să nu mai fie difuzate în reţeaua Dolce.

„ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom”, au precizat reprezentanţii companiei.

„În toată această perioadă, a negociat cu bună credinţă cu partenerul său, Pro TV S.A, făcând toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil. ”, au mai spus aceştia.

Canalele Pro TV: ProTV, Pro TV International, Pro TV HD, Acasa TV, Acasa Gold, Acasa HD, Pro Cinema, Sport.ro, Sport.ro HD, MTV Romania, VH 1.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mishu mishu
    Citesc comentariile si nu imi vine sa cred cine citeste acest site. Sincer aveam impresia ca trebuie sa lucrezi in acest domeniu pt a citi site-ul asta. Sau poate si in media/publicitate ne-am umplut de idioti? De unde atata ura, de unde atatia neavizati care arunca pareri tampite... De ce unele trusturi mizere au postaci care arunca cu noroi in orice?
    Cu zi ce trece imi dau seama ca tara asta e din ce in ce mai mizerabila... Iar intact-ul contribuie din plin la aceasta mizeria.
  • Daniel Cucu Daniel Cucu
    Stii cum e asta? Mi-a spus bunica-miu una. Avea unu' de vanzare o butelie. Era ieftina, vreo 10 lei de pe vremea lu' Ceasca. Da o vindea numai impreuna cu o cratita. Si cratita costa 100 de lei. Ajunsese sa dea butelia gratis, dar la cratita nu scadea pretul.
  • taitai taitai
    In sfarsit scapam de o televiziune in care primeaza filmele de 3 ore din care 1.5h sunt reclame, stirile in care violurile, furturile de gaini din ograda, etc sunt la loc de cinste, si "vecinii au spus". Bravo Romtelecom !!!! Raman pe Dolce. Daca trebuie sa platesc stirea ca "gaina furata din ograda" e difuzata la pret mai mare pe PRO TV prefer sa renunt la ea.
  • radu09 radu09
    oricum la cati abonati are DOLCE nu cred ca va afecta in mare masura audienta PRO....iar pt cei ce nu vor mai avea PRO tv eu prind cu antena normala PRO TV atat la tara cat si la oras
  • ABO-DOLCE ABO-DOLCE
    PROTV=0
  • nimeni nimeni
    cum sa maresti de 3 ori preturile? hai sa marim de 10 ori...asa ca avem chef. e un fel de santaj... astia de la Romtelecom au oferit 6 milioane de euro pe an...nehalitii de la Media pro cer 12 mil.... :)
    ce vezi la Pro tv? nimic.
  • andy andy
    va purtati ca si cum nu exista viata dupa pro tv.pe bune? se poate trai si fara esca.se poate trai si fara media pro si la fel de bine se poate trai si fara antene,oricine poate inlocui pe oricine
  • Dino Dino
    Normal ca sunt oameni nemultumiti de orice iesire, iar probabil de ProTV vor fi foarte multi. Problema se pune in termeni de concurenta neloiala, de negociere de pe pozitie de forta, chestii de care ProTV se face vinovat. Daca au cerut crestere de 3 ori a preturilor si le iese, ce ii opreste sa ceara de 6 ori cand vine randul RDS-ului?! Romtelecom e doar prima victima, pt ca, din pacate pt ei, le expira contractul inaintea celorlalti. Sunt sanse, totusi, ca ProTVul sa sa friga foarte tare pana la urma.
  • vasile vasile
    Eu raman abonat Dolce! Protv e pentru meltenii care crapa seminte in timp ce urmaresc crimele de la 5 sau tiganeala din "praimtaim"!
  • sidi sidi
    mai oameni buni, orice canal care iese dintr-o grila e o pierdere. exista desigur si exceptii, dar cu siguranta vor fi oameni nemultumiti de orice iesire. gusturile sunt variate si cu siguranta unii se gandesc sa plece de la dolce. dar eu cred ca un furnizor de cablu ar fi trebuit sa-si informeze abonatii ca acestia sa stie ce se intampla. si sa poata pleca fara daune.
  • Ianis Ianis
    MOR DE RAS NU ALTA."Nu vreau ca educatia copiilor mei sa fie influentata de PROTV!".Mult succes la educat copiii cu KanalD si Antena 1&3.Asta da educatie oameni buni!Daca iti pui problema educarii copilului cu televizorul, asta e foarte foarte grav!
  • ionutz ionutz
    @dan , ti-as da un like dar nu suntem pe facebook :)))
  • robert robert
    vh1 a devenit al pro-ului la pachet cu mtv.l a un moment dat se vorbea chiar de un proiect vh1 romania.criza a facut ca din el sa ramana doar insertiile de publicitate de la bucuresti in programul transmis de la londra.
  • dann dann
    abonamentul la catv este extrem de mic fata de alte tari . in schimb numarul de abonati este extrem de mare . nu uitati cablul este un lux. iar contentul , special ptr. romania , este de mizerie (discovery este un exemplu).media pro incearca sa profite de numarul mare de abonati catv si face abstractie de abonamentul foarte mic .hai sa ne uitam la altii sa vedem rezolvarea : emisie terestra digitala , canale pay per view . nu gogosi .
  • ionutz ionutz
    Problema nu s-a pus niciodadata "de ce au publicitate" , este la mintea cocosului de ce au publicitate ,din publicitate traiesc , problema era ca eu , telespectator , sa platesc pentru a urmari publicitate cand televiziunile generaliste sunt libere la retransmisie fara a implica vreun cost . Despre asta este vorba si nimic mai mult . Cat despre TVR ...aici este vorba despre o strutocamile de televiziune , o incurcatura de spagi ,interese si incompetenta .

Trimite un comentariu

sus