Skip to main content

Câţi români se uitau la Discovery până să iasă de pe RCS. Posturile Discovery, locurile 1 şi 3 la documentare.

 

Publicitate

Discovery este cel mai urmărit canal de documentare. Sau era, până la scoaterea postului de pe reţeaua de cablu RCS şi de pe platforma prin satelit Digi.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele primelor trei posturi de documentare şi evoluţia lor în acest an.

Discovery Channel şi  Animal Planet, aparţinând Discovery Networks ocupă locul întâi, respectiv locul trei în topul celor mai urmărite posturi de documentare. Între ele este National Geographic.

În perioada ianuarie - octombrie, Discovery Channel a condus în topul audienţelor pe segmentul posturilor de documentare. Cifrele postului de televiziune au oscilat între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day, la 22.000 de telespectatori.

 Al doilea post de documentare în topul audienţelor este National Geographic a cărui audienţă, pe întreaga zi, a variat între 10.000 şi 13.000 de telespectatori pe minut.

Animal Planet are locul trei în audienţe, cu o medie de 5.000 - 9.000 de telespectatori în medie, pe minut.

Cele mai urmărite posturi de documentare în perioada ianuarie - octombrie 2012, în mediul urban (media telespectatorilor pe minut):

Luna Discovery Channel National Geographic Animal Planet
Ianuarie 21.000 13.000 7.000
Februarie 22.000 13.000 9.000
Martie 18.000 11.000 8.000
Aprilie 17.000 11.000 7.000
Mai 16.000 10.000 6.000
Iunie 13.000 10.000 6.000
Iulie 14.000 10.000 6.000
August 14.000 9.000 5.000
Septembrie 14.000 10.000 7.000
Octombrie 15.000 10.000 4.000
Noiembrie 16.000 12.000 5.000

Corpuri străine în corpul uman, documentarul lunii noiembrie

Cel mai urmărit program de pe posturile de documentare a fost, în luna noiembrie, Corpuri străine în corpul uman. La fiecare episod, documentarul, care a avut premiera în aceasta toamnă, ţinea în faţa televizoarelor 44.000 de telespectatori în fiecare minut.

Locul doi este ocupat de un alt documentar de pe Discovery: Dynamo - Magie la limita imposibilului.

Cele mai urmărite programe de pe posturile de documentare, în luna noiembrie, în mediul urban:

Nr. telespectatori pe minut Rtg%
1 Corpuri straine in corpul uman Discovery 44.000 0.4
2 Dynamo si magia imposibilului Discovery 43.000 0.4
3 Bear Grills: Misiunea Everest Discovery 42.000 0.4
4 Earth from space National Geographic 39.000 0.4
5 Journey to the edge of the Universe National Geographic 38.000 0.4
6 Inside Rusia's toughest prisons National Geographic 37.000 0.4
7 Ray Mears in salbaticia Angliei Animal Planet 36.000 0.4
8 Eye of a leopard National Geographic 36.000 0.3
9 Hidden Worlds National Geographic 35.000 0.3
10 Discovery mi-a salvat viata Discovery 34.000 0.3
11 Classified National Geographic 34.000 0.3
12 Supereroii lui Stan Lee Discovery 34.000 0.3
13 Vanatorii de licitatii Discovery 33.000 0.3
14 Camioane in Australia Discovery 33.000 0.3
15 Meserii murdare Discovery 33.000 0.3
16 Politisti de elita Discovery 33.000 0.3
17 Bear Grylls: O zi din viata unui englez Discovery 32.000 0.3
18 History's Secrets National Geographic 32.000 0.3
19 Mystery 360 National Geographic 32.000 0.3
20 Magia lui Keith Barry Discovery 31.000 0.3
21 Pacalind radarul Discovery 30.000 0.3
22 Descopera minciuna Discovery 29.000 0.3
23 Curiosity Discovery 29.000 0.3
24 Deadly summer National Geographic 29.000 0.3
25 Taboo National Geographic 27.000 0.3
26 Cautatorii de aur din Marea Bering Discovery 27.000 0.3
28 Un barbat si o femeie in salbaticie Discovery 26.000 0.3
29 Zboruri periculoase Discovery 26.000 0.3
30 Witness: Disaster in Japan National Geographic 26.000 0.3

Discovery Channel şi Animal Planet ies din 2,5 milioane de locuinţe

La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), conform datelor publicate de Mediafax.

Posturile Discovery Channel şi Animal Planet au fost scoase, de săptămâna trecută, din reţeaua de cablu RCS&RDS, după ce contractul de redifuzare dintre cele două companii a expirat. Cele două posturi de televiziune au ieşit şi din reţeaua Digi în urmă cu o săptămână.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • lol lol
    =)))))
  • radu9 radu9
    ha ce audiente aveau si ce audiente au ha haaa haaa se vede clar ca unii romanii abonati la RDS RCS vor Discovery asa de FITZA ca la ce audiente are Discovery e clar... max 0,4% pfff
  • gCALLEN gCALLEN
    PT. TOTI NESTIUTORII, rcs rds nu isi masoara audienta pt. ca nu are nevoie, nu au publicitate , asa ca sunt cei mai buni, cei cu noul post de documentare '' REPLAY NON-STOP DISCOVERY'' DE nu le convine e liber la upcccr sau la dolce amar tv !!! nici unul din ametitii astia care comenteaza pe aici ,nu aminteste deloc ca digi tv a propus pt.replay-discovery sa isi faca un pachet de programe la pretul cerut de ei si vor reintra in grila ..pt, mine care sunt abonat digi tv satelit de 6 ani pot spune doar digi tv = taste the best
  • steven steven
    Atata timp cat vor avea sport de calitate,pe cei de la rds-rcs nu-i vor interesa prea mult de posturile discovery,pentru ca suntem un popor de microbisti,iar iubitorii de fotbal sunt mult mai multi decat iubitorii de documentare.In cazul asta majoritatea decide!Asa ca stati linistiti,cei de la rds-rcs si-au facut calculele si lor le da cu plus!
  • UnPixelAlbastru UnPixelAlbastru
    Foarte multe comentarii si s-a pierdut esentialul:

    1. Discovery nu e pe gratis (cum credeau cei mai multi), ci e pe bani, chiar foarte multi bani.

    2. Pentru audienta de doar cateva mii de persoane si in scadere continua, RCS-RDS a ajuns la concluzia ca nu se mai merita sa dea acesti bani catre Discovery. Si ii va reorienta probabil catre transmisiuni sportive sau alte emisiuni/canale TV cu audienta mai mare decat Discovery.

    Foarte simplu si logic!
  • dan dan
    chestia e ca, mai devreme sau mai tarziu, discovery tot va ajunge sa se vanda la pachet, chiar si pe upc, pt ca asa se intampla in mai toate tarile occidentale. astia care fug acum de la rds la upc o sa-si ia o mare teapa
  • Eugen Eugen
    Vad ca sunteti multi care nu aveti informatii, RCS RDS nu raporteaza numarul de abonati si ei nu se cunosc la aceasta ora, nu vor sa se cunoasca clar pentru ca ei nu vand publicitate, nu sunt pe bursa etc... RCS RDS este auditat dar datele nu sunt publice pentru ca ei nu platesc sa fie publice...
    RCS RDS a depasit neoficial 4.000.000 de abonati. Acest scandal se poate inchide simplu Discovery accepta sa intre in pachet separat, iar eu ma abonez. Faptul ca ei nu accepta ne arata ca este ceva mizerie si la nivelul Discovery. Pana la urma este o negociere legata de costuri si profit, iar Discovery trebuie sa cedeze pentru ca pierde peste 50% din Romania... Restul ce credem noi sunt povesti si la UPC si la Romtelecom, peste tot primeaza incasarile, nu ce transmite Discovery... Nu va imbatati cu apa calda, toti sunt la fel..
  • dan dan
    se cheama ipocrizie
  • dan dan
    succesuri!
  • Cosmin Cosmin
    Nu le folosesc la absolut nimic datele de audienta, cat timp nu difuzeaza publicitate.
  • bch bch
    Acum, dupa ce vad cati s-au rasculat cand li s-a scos Discovery-ul, ma intreb cum de si-au luat avat in ultimii ani emisiunile gen Acces din..., Happy Flower Power & co., cat timp toata tara se uita la documentare... Regret si eu disparitia D. Science-ului. Insa, se pare ca exista viata si dupa Discovery. In schmb, ma mira numarul persoanelor care nu citesc contractele pe care le semneaza (cu cablistii), cati au impresia ca au dreptul sa-si faca grila de programe dupa bunul plac (ca exemplu, la 1 mil de abonati si 70 de posturi tv, cate combinatii ar fi posibile?... matematicieni, uniti-va si uimiti-ne) si cati ameninta ca pleaca la concurenta. Nu-ti mai convine, reziliezi si pleci. Scandalul e optional. In fine, nu trebuie uitat ca nici capra vecinului nu e vesnic tanara... :d
  • micutz micutz
    Azi merg si inchid RDS.
    Ma uitam la TV doar la canalele Discovery, sotia doar la TLC (tot Discovery). Aveam pachetul Extra Digital + HBO.

    La ultima scanare nu am putut sa nu remarc faptul ca plateam aiurea pentru cateva zeci de canale Digi, la care nu m-am uitat in viata mea, plus cateva zeci de canale in maghiara, total neinteresante pentru un roman. Scoaterea Discovery a pus capac.
    Banuiesc ca zilele astea RDS deconecteaza din greu. Sa le fie calea batuta.
  • Gabriel Gabriel
    Media pe luna/ an este de 10.000 de persoane ceea ce este foarte putin in comparatie cu milioanele de oameni care comenteaza pe forumuri, pe strada ca RCS a scos programele Discovery din lista lor. Daca chiar atatia oameni afirma ca se uitau la programele Discovery, de ce audienta este atat de mica? Oare acestia chiar se uitau la Discovery sau se uitau la emisiunea "Mama am o scroafa", emisiune care produce o audienta mai mare, de unde deducem ca toti astia aveau ochii atintiti la rahaturile astea de emisiuni.

    Daca audientele prezentate nu erau cele reale atunci, cu siguranta, Discovery, sau orice alta televiziune, ar fi sarit de cur in sus spunand ca la Discovery/alt post se uita milioane de oameni in fiecare minut.
  • dan dan
    Al Jazeera post terorist? Scuze dar bati campii. Al Jazeera este un post de stiri foarte bun si va fi o alternativa la CNN, BBC si ce mai e acum prin grila televiziunilor prin cablu din Romania. La fel de bun ar fi de preluat pe cablu si RT (Russia Today).
  • victoria victoria
    Toata discutia se reduce la ceva simplu - RCS nu te lasă să alegi, îţi bagă pe gât ce vrea si tu dai banu. Nu intreaba niciodata ce vor oamenii. Acu le-a traznit prin cap sa dea si Al Jazeera. Pai post pentru teroristi ne trebuie??? Nu ajung alea 3 canale unguresti pe care le platesc degeaba, ca nu vorbesc limba?? Sa si le puna Tesari acasa. Asa ca o sa migrez la Dolce unde nu o sa platesc enspe canale la care nu ma uit!!

Trimite un comentariu

sus