Skip to main content

Câţi români se uitau la Discovery până să iasă de pe RCS. Posturile Discovery, locurile 1 şi 3 la documentare.

 

Publicitate

Discovery este cel mai urmărit canal de documentare. Sau era, până la scoaterea postului de pe reţeaua de cablu RCS şi de pe platforma prin satelit Digi.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele primelor trei posturi de documentare şi evoluţia lor în acest an.

Discovery Channel şi  Animal Planet, aparţinând Discovery Networks ocupă locul întâi, respectiv locul trei în topul celor mai urmărite posturi de documentare. Între ele este National Geographic.

În perioada ianuarie - octombrie, Discovery Channel a condus în topul audienţelor pe segmentul posturilor de documentare. Cifrele postului de televiziune au oscilat între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day, la 22.000 de telespectatori.

 Al doilea post de documentare în topul audienţelor este National Geographic a cărui audienţă, pe întreaga zi, a variat între 10.000 şi 13.000 de telespectatori pe minut.

Animal Planet are locul trei în audienţe, cu o medie de 5.000 - 9.000 de telespectatori în medie, pe minut.

Cele mai urmărite posturi de documentare în perioada ianuarie - octombrie 2012, în mediul urban (media telespectatorilor pe minut):

Luna Discovery Channel National Geographic Animal Planet
Ianuarie 21.000 13.000 7.000
Februarie 22.000 13.000 9.000
Martie 18.000 11.000 8.000
Aprilie 17.000 11.000 7.000
Mai 16.000 10.000 6.000
Iunie 13.000 10.000 6.000
Iulie 14.000 10.000 6.000
August 14.000 9.000 5.000
Septembrie 14.000 10.000 7.000
Octombrie 15.000 10.000 4.000
Noiembrie 16.000 12.000 5.000

Corpuri străine în corpul uman, documentarul lunii noiembrie

Cel mai urmărit program de pe posturile de documentare a fost, în luna noiembrie, Corpuri străine în corpul uman. La fiecare episod, documentarul, care a avut premiera în aceasta toamnă, ţinea în faţa televizoarelor 44.000 de telespectatori în fiecare minut.

Locul doi este ocupat de un alt documentar de pe Discovery: Dynamo - Magie la limita imposibilului.

Cele mai urmărite programe de pe posturile de documentare, în luna noiembrie, în mediul urban:

Nr. telespectatori pe minut Rtg%
1 Corpuri straine in corpul uman Discovery 44.000 0.4
2 Dynamo si magia imposibilului Discovery 43.000 0.4
3 Bear Grills: Misiunea Everest Discovery 42.000 0.4
4 Earth from space National Geographic 39.000 0.4
5 Journey to the edge of the Universe National Geographic 38.000 0.4
6 Inside Rusia's toughest prisons National Geographic 37.000 0.4
7 Ray Mears in salbaticia Angliei Animal Planet 36.000 0.4
8 Eye of a leopard National Geographic 36.000 0.3
9 Hidden Worlds National Geographic 35.000 0.3
10 Discovery mi-a salvat viata Discovery 34.000 0.3
11 Classified National Geographic 34.000 0.3
12 Supereroii lui Stan Lee Discovery 34.000 0.3
13 Vanatorii de licitatii Discovery 33.000 0.3
14 Camioane in Australia Discovery 33.000 0.3
15 Meserii murdare Discovery 33.000 0.3
16 Politisti de elita Discovery 33.000 0.3
17 Bear Grylls: O zi din viata unui englez Discovery 32.000 0.3
18 History's Secrets National Geographic 32.000 0.3
19 Mystery 360 National Geographic 32.000 0.3
20 Magia lui Keith Barry Discovery 31.000 0.3
21 Pacalind radarul Discovery 30.000 0.3
22 Descopera minciuna Discovery 29.000 0.3
23 Curiosity Discovery 29.000 0.3
24 Deadly summer National Geographic 29.000 0.3
25 Taboo National Geographic 27.000 0.3
26 Cautatorii de aur din Marea Bering Discovery 27.000 0.3
28 Un barbat si o femeie in salbaticie Discovery 26.000 0.3
29 Zboruri periculoase Discovery 26.000 0.3
30 Witness: Disaster in Japan National Geographic 26.000 0.3

Discovery Channel şi Animal Planet ies din 2,5 milioane de locuinţe

La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), conform datelor publicate de Mediafax.

Posturile Discovery Channel şi Animal Planet au fost scoase, de săptămâna trecută, din reţeaua de cablu RCS&RDS, după ce contractul de redifuzare dintre cele două companii a expirat. Cele două posturi de televiziune au ieşit şi din reţeaua Digi în urmă cu o săptămână.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bahmuteanca bahmuteanca
    Ileana, te intelegem si te compatimim; si te asteptam in mica noastra familie a privitorilor de Dolce, de UPC, mai ales ca ne da moaca in decembrie toate canalele Discovery...nu te tine nimeni cu forta la Digi, draga noastra prietena...
  • B0B B0B
    Da.
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Nu, televiziunile din grupul RCS&RDS nu sunt masurate.
  • Pricop Pricop
    se poate ca cei de la RCS sa publice si ei ce audienta au ! sau nu sunt masurati? sa ne arate, cu cifre, care a fost motivul pentru care au scos toate canalele celor de la Discovery. sa ne dea date si pentru Digi24 - comparat cu restul statiilor de stiri. si sa ne zica de ce vor sa scoata HBO cand acolo nu au cheltuieli. sa ne zica cati bani costa Discoveru, si de ce nu ieftinesc abonamentul - ca doar si cu Discovery si-au marit numarul de abonamente. Specific celor de la rcs, nu-i intereseaza de client si vor merge in continuare pe mana lor. Noroc ca s-a trezit, un pic, concurenta. In maxim 1 an o sa regretati toata aceasta bataie de joc !
  • someone someone
    De fapt, eu am 14 ani si multi dintre cunostintele mele se uita la discovery, national geographic, etc. Nu ar trebui sa ii pui pe toti in aceeasi oala deoarece nu toti suntem la fel.
  • Bogdan Bogdan
    super scumpo! dupa algoritmul tau in maxim jumatate de an toata populatia Romaniei a invatat de la discovery....asa incat suntem toti doxa.... te rog sa aplici acelasi algoritm si pe emisiunile sadly hour si acces in rect, si atunci o sa iti dai seama ca posturile romanesti de televiziune au cucerit intreaga planeta....vorba aia....sky is the limit :p
    NOT....retard
  • mad79 mad79
    nu ma intelege gresit si mie imi plac reluarile si ma uitam la ele,la Deadliest catch,How it's made sau orice alt program Discovery,pentru ca de fiecare data cand le priveam,parca le vedeam pentru prima data,eu ziceam doar ca pe Science si World,erau documentare,mai faine si mult mai noi!
  • cyberblue cyberblue
    Un comportamnet clasic de consumator român, fără supărare. Doar că de vreo zece ani filmele bune nu mai sunt acolo (doar daca nu esti fan superactiune, serie B, horror, sau producții Mediapro) ci pe TVR - fără reclame.
  • cristi cristi
    Da, asa e, sunt numai reluari, hai sa ne uitam la ProTV ca acolo se cumpara in fiecare an filme noi. Si de Craciun, in fiecare an, ProTV a difuzat filme nou aparute, in niciun caz nu au reluat la infinit "Singur acasa" sau "Iisus din Nazareth".
  • cristi cristi
    In rest, stai doar pe Taraf si iti pui mana la lucru atunci cand apare Fata de la Miezul Noptii.
  • cristi cristi
    Traim intr-o tara in care lumea e interesata ce cadou a primit Dragusanca de la "printul ei", pe ce coperta a mai aparut Monica Gabor, cu cine s-a mai combinat Pamela de Romania, cati gandaci au mai aparut pe sub covorul Ioanei Tufar si ce dieta tine Daniela Crudu ca sa arate ca un creion. Traim intr-o tara, in care, de asemenea, Florin Salam e vazut ca idolul tinerilor de scoala generala si in care maneaua e ascultata la orice colt de bloc. Si acum vine intrebarea.. te miri de audienta celor de la Discovery ? A vedea un copil de 14 ani privind Discovery si ascultand Jamie Woon e ca si cum ai vedea un caine mancand cu lingura.
  • Dany Dany
    recunosc ca m-am uitat de multe ori la reluarile din urma cu ani de zile cu Bear Grills dar 42.000 de oameni inca se uita la reluarile cu Bear?
  • mad79 mad79
    Emisiunile de pe Discovery sunt multe in reluare.Cele mai faine emisiuni erau pe Discovery Scince si pe Discovery World.Acolo chiar erau emisiuni noi,de maxim 3 ani vechime,si doar in cazul reluarilor erau mai vechi.Nu ma mai agit asa tare,pentruu ca am gasit altternatica pe la aceste canale,printr-un stream de net.Cu TLC sunt ceva probleme,insa oricum nu ma uitam asa des acolo!
  • cristi cristi
    Nu ca nu vor sa stie ce audiente au, dar daca o sa ceara sa fie masurati, o sa aiba acces si media la audientele alea, iar apoi cand o sa le publice, o sa vada toata lumea publicul "imens" pe care il au. Fara date de audienta, pot sa se mandreasca linistiti ce au cele mai "bune" posturi de documentare.
  • sfinx sfinx
    sincer cred ca de 3/4 ori pe an dau pe posturile de documentare doar din curiozitate pentru cateva secunde

Trimite un comentariu

sus