Skip to main content

Câţi români se uitau la Discovery până să iasă de pe RCS. Posturile Discovery, locurile 1 şi 3 la documentare.

 

Publicitate

Discovery este cel mai urmărit canal de documentare. Sau era, până la scoaterea postului de pe reţeaua de cablu RCS şi de pe platforma prin satelit Digi.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele primelor trei posturi de documentare şi evoluţia lor în acest an.

Discovery Channel şi  Animal Planet, aparţinând Discovery Networks ocupă locul întâi, respectiv locul trei în topul celor mai urmărite posturi de documentare. Între ele este National Geographic.

În perioada ianuarie - octombrie, Discovery Channel a condus în topul audienţelor pe segmentul posturilor de documentare. Cifrele postului de televiziune au oscilat între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day, la 22.000 de telespectatori.

 Al doilea post de documentare în topul audienţelor este National Geographic a cărui audienţă, pe întreaga zi, a variat între 10.000 şi 13.000 de telespectatori pe minut.

Animal Planet are locul trei în audienţe, cu o medie de 5.000 - 9.000 de telespectatori în medie, pe minut.

Cele mai urmărite posturi de documentare în perioada ianuarie - octombrie 2012, în mediul urban (media telespectatorilor pe minut):

Luna Discovery Channel National Geographic Animal Planet
Ianuarie 21.000 13.000 7.000
Februarie 22.000 13.000 9.000
Martie 18.000 11.000 8.000
Aprilie 17.000 11.000 7.000
Mai 16.000 10.000 6.000
Iunie 13.000 10.000 6.000
Iulie 14.000 10.000 6.000
August 14.000 9.000 5.000
Septembrie 14.000 10.000 7.000
Octombrie 15.000 10.000 4.000
Noiembrie 16.000 12.000 5.000

Corpuri străine în corpul uman, documentarul lunii noiembrie

Cel mai urmărit program de pe posturile de documentare a fost, în luna noiembrie, Corpuri străine în corpul uman. La fiecare episod, documentarul, care a avut premiera în aceasta toamnă, ţinea în faţa televizoarelor 44.000 de telespectatori în fiecare minut.

Locul doi este ocupat de un alt documentar de pe Discovery: Dynamo - Magie la limita imposibilului.

Cele mai urmărite programe de pe posturile de documentare, în luna noiembrie, în mediul urban:

Nr. telespectatori pe minut Rtg%
1 Corpuri straine in corpul uman Discovery 44.000 0.4
2 Dynamo si magia imposibilului Discovery 43.000 0.4
3 Bear Grills: Misiunea Everest Discovery 42.000 0.4
4 Earth from space National Geographic 39.000 0.4
5 Journey to the edge of the Universe National Geographic 38.000 0.4
6 Inside Rusia's toughest prisons National Geographic 37.000 0.4
7 Ray Mears in salbaticia Angliei Animal Planet 36.000 0.4
8 Eye of a leopard National Geographic 36.000 0.3
9 Hidden Worlds National Geographic 35.000 0.3
10 Discovery mi-a salvat viata Discovery 34.000 0.3
11 Classified National Geographic 34.000 0.3
12 Supereroii lui Stan Lee Discovery 34.000 0.3
13 Vanatorii de licitatii Discovery 33.000 0.3
14 Camioane in Australia Discovery 33.000 0.3
15 Meserii murdare Discovery 33.000 0.3
16 Politisti de elita Discovery 33.000 0.3
17 Bear Grylls: O zi din viata unui englez Discovery 32.000 0.3
18 History's Secrets National Geographic 32.000 0.3
19 Mystery 360 National Geographic 32.000 0.3
20 Magia lui Keith Barry Discovery 31.000 0.3
21 Pacalind radarul Discovery 30.000 0.3
22 Descopera minciuna Discovery 29.000 0.3
23 Curiosity Discovery 29.000 0.3
24 Deadly summer National Geographic 29.000 0.3
25 Taboo National Geographic 27.000 0.3
26 Cautatorii de aur din Marea Bering Discovery 27.000 0.3
28 Un barbat si o femeie in salbaticie Discovery 26.000 0.3
29 Zboruri periculoase Discovery 26.000 0.3
30 Witness: Disaster in Japan National Geographic 26.000 0.3

Discovery Channel şi Animal Planet ies din 2,5 milioane de locuinţe

La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), conform datelor publicate de Mediafax.

Posturile Discovery Channel şi Animal Planet au fost scoase, de săptămâna trecută, din reţeaua de cablu RCS&RDS, după ce contractul de redifuzare dintre cele două companii a expirat. Cele două posturi de televiziune au ieşit şi din reţeaua Digi în urmă cu o săptămână.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Goe Goe
    Ma lasi cu cifrele astea! 1%, 44.000 de oameni – pai numai eu cu prietenii mei suntem mai multi de atat si noi ne uitam la Discovery.
  • Sergiu Sergiu
    Acum inteleg de unde vin problemele din tara asta: oamenii care inteleg ceva stau si se uita la Discovery in loc sa munceasca, sa iasa in strada, sa faca ceva! Eu zic sa le luam Discovery, ca sa-I lasam fara ocupatie si sa schimbe ceva in tara asta!!!
  • Bianca Bianca
    Oricum Discovery Channel este un canal de nisa. N-o sa atinga niciodata audientele PRO TV-ului si nici nu cred ca isi propune asta. Era cel mai urmarit canal de documentare. Daca asta se traduce in 1%, atunci e clar ca traim intr-o tara plina de imbecili. Prin scoaterea canalelor de calitate din grila (aici nu intra doar Discovery), RDS nu incurajeaza decat indobitocirea populatiei. E vorba de mentalitatea romanilor. Din punctul meu de vedere, aia 1-2% sunt mai rasariti.
  • Un om intre oameni Un om intre oameni
    Eu sunt mandru ca sunt intre cei patrujdemii de romani care se uita la Discovery!
  • Nelutu Nelutu
    44 de mii de romani care se uita la un singur program Discovery nu mi se pare putin. Adica timp de o ora oamenii astia au aflat ceva. Alte zeci de mii au aflat la alte ore alte lucruri tot de acolo. Intr-o luna se aduna cateva milioane care au invatat ceva de la televizor. Eu zic ca e bine!
  • Ileana Ileana
    Eu va spun sincer: Discovery e al doilea post in topul preferintelor mele. Ma uit la Pro Tv la emisiunile lor de mare audienta: Vocea, Dansez sau Romanii au talent, iar cand nu sunt aceste emisiuni pe tv, ma uit, bineinteles, ca toata lumea buna, la Discovery. Ma bucur s-aud ca sunt primii in topul televiziunilor de documentare, chiar merita. Sper ca RCS sa-si revina din nebunie si sa-i readuca pe ecrane.
  • Alexandra Alexandra
    Deci pana la urma Discovery e pe primul loc la documentare? Ca asta e important. Cei de la RCS zcieau ca Discovery n-are audienta, de-asta l-au scos. Iar din cate vad sunt chiar primii. Ce sa-nteleg de-aici? Ca RCS si-a eliminat concurenta ca sa poata lansa ei niste canale de c#$%t pe care sa ni le bage pe gat?
  • Dalila Dalila
    As vrea sa vad cifrele astea prin comparatie cu minunatele posturi de documentare scoase peste noapte de RCS. Sau ei nu-si masoara audientele? Se duce Tesari la vrajitoare si-i citeste audientele-n cafea?
  • Bianca Bianca
    Kantar Media este furnizorul unic al Serviciului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru perioada 2012-2015. Toate datele de audienta, ale tuturor canalelor TV sunt furnizate de Kantar.
  • George Pascu George Pascu
    Mie sincer mi se pare ca cifrele nu reflecta realitatea. Stiu ca sunt o gramada de oameni care se uita la Discovery. Toti prietenii mei, de exemplu si sunt sigur ca sunt multi care fac asta. Probabil ca e important sa stim si cum se masoara audientele astea, ca mie mi se par prea mici. Mi-e greu sa cred ca sunt atat de multi oameni in tara asta privitori de cancanuri si tarafuri, oricat ne-am desconsiderea noi, romanii.
  • un roman un roman
    Indiferent de numerele de acolo, mici sau mari, un lucru e clar, Discovery e cel mai urmarit post de documentare. Maretele posturi de documentare de la RCS nu sunt masurate deloc, pentru ca RCS prefera sa nu stie ce audiente fac, ci doar sa isi imagineze. Era normal sa scoata discovery pentru ca este cel mai mare competitor. Sper sa-i altoiasca consiliul concurentei de nu se vad.
  • ersgfw ersgfw
    seara, cind ma intorc de la serviciu ma uit la pro, daca nu e un film nou, trec pe discovery. sunt documentare faine. in concediu ma uitam 3-4 ore pe zi la wheeler dealers, la valley kings, la emisiunea aia cu licitatii etc.
  • matei_a matei_a
    Dar ce dadeau la inceputul anului de era mult mai mare audienta?
    A picat de la 22k la 15k.
  • radu radu
    Cine ti-a zis ca atrag asa multi telespectatori ? Euforia e la coada clasamentului, doar au fost postate audientele pentru luna noiembrie.
  • Cosmin Cosmin
    Asta e audienta totala Discovery pe toti operatorii din Romania. Se poate spune ca au pierdut jumatate odata cu scoaterea de pe rcs.

Trimite un comentariu

sus