Skip to main content

Câţi români se uitau la Discovery până să iasă de pe RCS. Posturile Discovery, locurile 1 şi 3 la documentare.

 

Publicitate

Discovery este cel mai urmărit canal de documentare. Sau era, până la scoaterea postului de pe reţeaua de cablu RCS şi de pe platforma prin satelit Digi.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele primelor trei posturi de documentare şi evoluţia lor în acest an.

Discovery Channel şi  Animal Planet, aparţinând Discovery Networks ocupă locul întâi, respectiv locul trei în topul celor mai urmărite posturi de documentare. Între ele este National Geographic.

În perioada ianuarie - octombrie, Discovery Channel a condus în topul audienţelor pe segmentul posturilor de documentare. Cifrele postului de televiziune au oscilat între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day, la 22.000 de telespectatori.

 Al doilea post de documentare în topul audienţelor este National Geographic a cărui audienţă, pe întreaga zi, a variat între 10.000 şi 13.000 de telespectatori pe minut.

Animal Planet are locul trei în audienţe, cu o medie de 5.000 - 9.000 de telespectatori în medie, pe minut.

Cele mai urmărite posturi de documentare în perioada ianuarie - octombrie 2012, în mediul urban (media telespectatorilor pe minut):

Luna Discovery Channel National Geographic Animal Planet
Ianuarie 21.000 13.000 7.000
Februarie 22.000 13.000 9.000
Martie 18.000 11.000 8.000
Aprilie 17.000 11.000 7.000
Mai 16.000 10.000 6.000
Iunie 13.000 10.000 6.000
Iulie 14.000 10.000 6.000
August 14.000 9.000 5.000
Septembrie 14.000 10.000 7.000
Octombrie 15.000 10.000 4.000
Noiembrie 16.000 12.000 5.000

Corpuri străine în corpul uman, documentarul lunii noiembrie

Cel mai urmărit program de pe posturile de documentare a fost, în luna noiembrie, Corpuri străine în corpul uman. La fiecare episod, documentarul, care a avut premiera în aceasta toamnă, ţinea în faţa televizoarelor 44.000 de telespectatori în fiecare minut.

Locul doi este ocupat de un alt documentar de pe Discovery: Dynamo - Magie la limita imposibilului.

Cele mai urmărite programe de pe posturile de documentare, în luna noiembrie, în mediul urban:

Nr. telespectatori pe minut Rtg%
1 Corpuri straine in corpul uman Discovery 44.000 0.4
2 Dynamo si magia imposibilului Discovery 43.000 0.4
3 Bear Grills: Misiunea Everest Discovery 42.000 0.4
4 Earth from space National Geographic 39.000 0.4
5 Journey to the edge of the Universe National Geographic 38.000 0.4
6 Inside Rusia's toughest prisons National Geographic 37.000 0.4
7 Ray Mears in salbaticia Angliei Animal Planet 36.000 0.4
8 Eye of a leopard National Geographic 36.000 0.3
9 Hidden Worlds National Geographic 35.000 0.3
10 Discovery mi-a salvat viata Discovery 34.000 0.3
11 Classified National Geographic 34.000 0.3
12 Supereroii lui Stan Lee Discovery 34.000 0.3
13 Vanatorii de licitatii Discovery 33.000 0.3
14 Camioane in Australia Discovery 33.000 0.3
15 Meserii murdare Discovery 33.000 0.3
16 Politisti de elita Discovery 33.000 0.3
17 Bear Grylls: O zi din viata unui englez Discovery 32.000 0.3
18 History's Secrets National Geographic 32.000 0.3
19 Mystery 360 National Geographic 32.000 0.3
20 Magia lui Keith Barry Discovery 31.000 0.3
21 Pacalind radarul Discovery 30.000 0.3
22 Descopera minciuna Discovery 29.000 0.3
23 Curiosity Discovery 29.000 0.3
24 Deadly summer National Geographic 29.000 0.3
25 Taboo National Geographic 27.000 0.3
26 Cautatorii de aur din Marea Bering Discovery 27.000 0.3
28 Un barbat si o femeie in salbaticie Discovery 26.000 0.3
29 Zboruri periculoase Discovery 26.000 0.3
30 Witness: Disaster in Japan National Geographic 26.000 0.3

Discovery Channel şi Animal Planet ies din 2,5 milioane de locuinţe

La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), conform datelor publicate de Mediafax.

Posturile Discovery Channel şi Animal Planet au fost scoase, de săptămâna trecută, din reţeaua de cablu RCS&RDS, după ce contractul de redifuzare dintre cele două companii a expirat. Cele două posturi de televiziune au ieşit şi din reţeaua Digi în urmă cu o săptămână.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cristi cristi
    Asadar, ca sa luam cifrele de sus, la cele 2 posturi Discovery se uitau 31.000 de "telespectatori" dintr-un total de "2,5 milioane de locuinte".

    1. Vi se par mari sau mici aceste cifre? Ca procent din 100%, mai ales.
    2. Impresia mea este ca nu degeaba se folosesc termeni diferiti, "telespectatori" la audienta si "locuinte" la abonatii RCS-RDS. Probabil la "locuinte" putem inmulti minimum cu 2 si avem minimum 5 milioane de "telespectatori" potentiali intr-o zi.

    Sunt curios ce parere aveti.
  • andy andy
    daca puteti sa publicati audienta serialelor coreene de pe euforia.chiar asa de multi telespectatori atrag pe cat se spune?
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Astazi sau maine. Multumim.
  • anonim anonim
    cand postati audientele tv ale emisiunilor dansez pt tine,x factor si audientele tv ale serialelor pe luna noiembrie 2012
  • Brutus Brutus
    bun, cine e sursa?
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    Acestea sunt datele de audienta. In afara de topul programelor pe luna noiembrie, datele lunare au mai fost publicate chiar aici, pe Paginademedia.ro.

    Iar sursa acestor date nu este Discovery.
  • Brutus Brutus
    si care e sursa acestor audiente? Discovery?

Trimite un comentariu

sus