Skip to main content

RCS către şeful Discovery: „Lansam public îndemnul de a crea un pachet separat”

 

Publicitate

Compania RCS&RDS a decis să răspundă, public, pe contul de Facebook al companiei lui  Mark Hollinger, presedintele Discovey Networks International, care a trimis, la rândul său o scrisoare vinerea trecută, despre care paginademedia.ro a scris AICI.

„Pentru a elimina suspiciunea de ipocrizie a acestui dublu limbaj, lansam public indemnul nostru adresat Discovery Networks de a crea un pachet separat care sa contina toate programele Discovery si care sa poata fi achizitionat de catre abonatii interesati, la un pret stabilit chiar de catre Discovery Networks”, au precizat reprezentanţii postului.

Totodată, reprezentanţii RCS au mai postat un mesaj, tot pe Facebook, adresat preşedintelui CNA, Răsvan Popescu: „ Nu putem sa nu constatam ca domnul Rasvan Popescu este mult mai grabit sa aplice amenzi anumitor companii, adoptand pozitii partizane in litigii comerciale, decat de indeplinirea procedurilor legale, astfel incat telespectatorii sa poata avea acces la canalele oferite”, au afirmat reprezentanţii RCS.

„Nu credem ca rolul domnului Rasvan Popescu, in calitate de presedinte al CNA, este acela de a aprecia sau a decide componenta ofertei comerciale a unui operator, sau de a-si exprima si a incerca sa isi impuna preferintele pentru un furnizor de programe, in defavoarea altora.”, au mai adăugat aceştia

Mesajul integral către Mark Hollinger, preşedintele Discovey Networks International:

Scrisoarea deschisa a domnului Mark Hollinger, presedintele Discovey Networks, ne surprinde prin contradictia dintre grija deosebita pentru soarta telespectatorilor, exprimata in acest mesaj si pozitia din timpul negocierilor, cand principala preocupare a reprezentantilor Discovery era mentinerea unor tarife si a unor venituri garantate cat mai mari.

Pentru a elimina suspiciunea de ipocrizie a acestui dublu limbaj, lansam public indemnul nostru adresat Discovery Networks de a crea un pachet separat care sa contina toate programele Discovery si care sa poata fi achizitionat de catre abonatii interesati, la un pret stabilit chiar de catre Discovery Networks. Astfel, ingrijorarea domnului Hollinger ca telespectatorii vor plati “preturi mari, pentru servicii pe care nu si le doresc” nu va mai avea temei.

Ne exprimam speranta ca toti fanii Discovery, semnatari ai petitiei sau nu, vor reusi sa ii convinga pe reprezentantii Discovery Networks sa aceepte acest demers si astfel sa le permita cat mai curand vizionarea canalelor dorite si totodata, ca domnul Hollinger nu va ignora solutia propusa, refuzandu-le telespectatorilor accesul la emisiunile promovate in scrisoare.

Mesajul către Răsvan Popescu, preşedinte CNA:

Avand in vedere pozitia exprimata de domnul Rasvan Popescu, presedinte al Consiliului National al Audiovizualului, in legatura cu inlocuirea programelor Discovery in grilele RCS-RDS, dorim sa facem urmatoarele precizari:

Contractul de distributie dintre compania noastra si Discovery Networks International a expirat la sfarsitul lunii noiembrie 2012 si nu a putut fi prelungit, intrucat cele doua parti nu au reusit sa gaseasca o solutie reciproc convenabila. In aceste conditii am fost fortati sa intrerupem transmiterea acestor canale, deoarece difuzarea lor fara contract nu este permisa de lege.

Precizam ca anterior, societatea noastra a depus la CNA solicitarea de modificare de grila, dar aceasta nu a fost discutata in Consiliu. Nu putem sa nu constatam ca domnul Rasvan Popescu este mult mai grabit sa aplice amenzi anumitor companii, adoptand pozitii partizane in litigii comerciale, decat de indeplinirea procedurilor legale, astfel incat telespectatorii sa poata avea acces la canalele oferite. Nu credem ca rolul domnului Rasvan Popescu, in calitate de presedinte al CNA, este acela de a aprecia sau a decide componenta ofertei comerciale a unui operator, sau de a-si exprima si a incerca sa isi impuna preferintele pentru un furnizor de programe, in defavoarea altora.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • vali vali
    Replica inteligenta specifica telespectatorului Discovery. Tu asa ai proceda daca RCS ar fi afacerea ta?
    N-are rost...
  • Alexander Alexander
    Spre deosebire de programele proprii DIGI, programele Discovery sunt plătite cu zeci de milioane de euro din bani tuturor abonatilor Rcs deși audiență acestor programe sunt de câteva zeci de mii comparativ cu abonați 4 milioane
    Discovery nu au dreptul de a fura bani la 99% din abonați Rcs
  • Yovo Yovo
    Iti doresc sa iti faci o afacere pe care sa ti-o dirijeze cei de pe din-afara. Le propui tu, celor de la Digi, ce sa faca ei cu afacerea lor. Vrei discovery, platesti separat cat vrea discovery. Iar daca ei sunt milostivi o sa lase pachetul lor la 50 bani. Nu iti place grila Digi, cu prea mult sport, margi la Upc unde nu ai mai deloc. Sau la Dolce. Nu stiu ce atata tamtam cu Discovery. Nu iti convine grila reziliezi. Contractul iti permite reziliera in acest caz. Doar ca trebuie sa stii ca citesti si sa interpretezi acel contract. Nu stii? Platesti avocat. te invata el. Nu ai bani? Atunci iti mai iei un job si nu stai toata ziua ba sa te plangi pe net, ba sa te uiti la tv. Toate au o rezolvare.
  • Dan Borodea Dan Borodea
    Propun celor de la RCS-RDS sa aplice metoda ceruta celor de la Discovery Network si altora si chiar propriilor programe. Sa le grupeze in pachete (programe de sport, programe de muzica, etc...) si sa le vinda doar celor care sunt dispusi sa plateasca separat pentru ele. Eu spre exemplu, nu sunt interesat de muzica sau sport la tv, nici de programele unguresti tip Duna, nici de cele italiene, nici de programele cu retete de mancare.
    Daca RDS-RCS nu procedeaza la fel cu toata lumea (inclusiv cu productiile proprii), inseamna ca-i discrimineaza doar pe cei de la Discovery. Parerea mea...

Trimite un comentariu

sus