Singur Acasă 2, producţia difuzată de Pro TV sâmbătă seară, a avut rezultate mai bune decât prima parte. Filmul de aventuri, cu Macaulay Culkin în rol principal, a fost urmărit, în fiecare minut, de 2,9 milioane de telespectatori (15,3 rating) din toată ţara. Dintre aceştia, 1,4 milioane (13,8 rating) erau din mediul urban.
Minutul de aur la nivel naţional: 3,6 milioane de telespectatori (21.30)
Minutul de aur la nivel urban: 1,8 milioane de telespectatori (21,30)
Pe targetul comercial, 18-49 de ani, Pro TV a avut o medie de 825.000 de telespectatori pe minut, fiind urmat de Antena 1, cu 224.000 de telespectatori.
Locul al doilea, la nivel urban, a fost al Antenei 3, care a avut o medie de 514.000 de privitori pe minut, de trei ori mai puţini faţă de Pro TV.
La nivel naţional, Antena 1 a ocupat locul al doilea, având o medie de 775.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 15 decembrie, pe intervalul Singur acasă, în mediul URBAN:
1. Pro TV - 1.446.000 de telespectatori (13,8 rating)
2. Antena 3 - 514.000 (4,9)
3. Antena 1 - 422.000 (4,0)
4. Kanal D - 350.000 (3,3)
5. Prima TV - 295.000 (2,8)
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 15 decembrie, pe intervalul Singur acasă, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro1. Pro TV - 2.912.000 de telespectatori (15,3 rating)
2. Antena 1 - 775.000 (4,1)
3. Kanal D - 759.000 (4,0)
4. Antena 3 - 711.000 (3,7)
5. Prima TV - 441.000 (2,3)
Comentarii
Chiar daca ar fi putut bate meciul de fotbal si-au dat seama ca vor avea audiente mai mici decat media programului si l-au mutat.
La fel, in zilele cu meciuri importante de fotbal ProTV programa filme adresate femeilor pe acel interval orar.
Asta inseamna o strategie buna, asta inseamna sa ai oameni care se pricep.
De fapt in Romania exista Pro TV si restul. Kanal D ce se ridica tare, si daca o tin tot asa, vor fi un concurent serios pentru Pro TV.
Revenind la Antena 1. Nu vor face audiente "record", pana cand un vor avea si ei o strategie. X-Factor e un format foarte bun. In UK e facut super (bine acolo e si Cowell), in US la fel, numai la noi nu se poate. Au incercat anul asta sa faca ceva mai interesant, au luat niste oameni de la Pro, dar degeaba. Si nu e de vina brand-ul, care e bun, de vina e managementul. Cum naiba sa te bata un film difuzat a nu stui cata oara? Tre sa fii amator. Tu vii cu o productie de cateva zeci de mii de €, si te bate Pro, cu un film... Pana cand nu o sa isi dea seama ca sunt pe un drum gresit, noi putem sa le spune de 100 de ori ca nu e bine. Trebuie sa dea ei cu capul de pragul de sus, ca sa il vada pe cel de jos.
Ștefan ai grave probleme cu capu, in fiecare an e bun venit un film clasic cum este singur acasă.
Alte generatii,alte mentalitati.
Pacat ca se upgradeaza doar calculatoarele,nu si oamenii,la fiecare 6 luni!