Românii l-au preferat pe sultanul Suleyman fetelor de la Tatu, care cântau la Vocea României. Kanal D a fost peste Pro TV nu numai pe intervalul cu Suleyman, ci pe întreaga durată a Vocii României.
Kanal D a depăşit Pro TV la diferenţă notabilă la nivel naţional şi foarte mică la nivel urban.
Pe publicul comercial, (18-49 de ani) lider a fost Pro TV, iar Kanal D a fost pe trei la acest segment de public.
Vocea României a fost difuzată aseară în două părţi, întrerupte de Ştirile Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii ale emisiunii (au fost luate în calcul cele două părţi, fără programul de ştiri).
Audienţele posturilor TV marţi, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:
1. Kanal D: 756.000 de telespectatori pe minut (7,2 rating)
2. Pro TV: 751.000 (7,2)
3. Antena 1: 517.000 (4,9)
4. Antena 3: 365.000 (3,5)
5. Prima TV: 242.000 (2,3)
Audienţele posturilor TV marţi, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
1. Kanal D: 1.321.000 de telespectatori pe minut (6,9 rating)
2. Pro TV: 1.215.000 (6,4)
3. Antena 1: 931.000 (4,9)
4. Prima TV: 590.000 (3,1)
5. Antena 3: 545.000 (2,9)
Pe intervalul în care Suleyman s-a intersectat cu Vocea României, diferenţele între Kanal D şi Pro TV au fost mai mari: 100.000 de telespectatori pe minut în plus pentru Suleyman la nivel urban şi peste 200.000 la nivel naţional. Pe publicul comercial, a câştigat Pro TV.
Audienţa Kanal D şi Pro TV pe intersecţia Suleiman – Vocea României
URBAN | NATIONAL | |||
---|---|---|---|---|
Persoane pe minut | Rtg% | Persoane pe minut | Rtg% | |
Kanal D | 1.016.000 | 9.7 | 1.747.000 | 9.2 |
Pro TV | 911.000 | 8.7 | 1.516.000 | 8 |
Comentarii
In ultima vreme au creat tot felul de stiri de scandal despre emisiuniled upa ProTv ,foate urat si o sa va pierdeti publicul.