Contul de Facebook al postului România TV a revenit după două zile în care a fost închis. Oficialii RTV spun că sunt "victime colaterale" şi că vinovat a fost un administrator care crea aplicaţii şi pentru alte pagini de Facebook decât pentru cea a postului România TV.
"Noi am avut un administrator pe pagina de Facebook a RTV care se ocupa de crearea de aplicaţii. (...) Această persoană era administrator pe mai multe pagini de Facebook, nu ştim ce nereguli a făcut acesta, dar Facebook a şters toate paginile unde el apărea ca admin.
Noi am fost victime colaterale. Noi nu făcusem nimic împotriva politicii Facebook", a declarat Costin Ilie, publisher la rtv.net, pentru paginademedia.ro.
În continuare, explicaţia pe larg dată de Costin Ilie, pentru Paginademedia.ro.
"Noi am avut un administrator pe pagina de Facebook a RTV care se ocupa de crearea de aplicaţii. Toate aplicaţiile pe care le-a creat acest administrator pentru noi au fost în concordanţă cu politica Facebook. Această persoană era administrator pe mai multe pagini de Facebook, nu ştim ce nereguli a făcut acesta, dar Facebook a şters toate paginile unde el apărea ca admin.
Noi am fost victime colaterale. Noi nu făcusem nimic împotriva Facebook. Ca o dovadă că nu doar pagina de Facebook a RTV a fost închisă din cauza acestui administrator stă faptul că şi pagina de Facebook a site-ului b365.ro a fost închisă.
Cu doar o zi înainte ca pagina de Facebook a RTV să fie închisă, pe acestă persoană am facut-o admin şi pentru pagina de Facebook a b365.ro. Pagina de Facebook a site-ului b365.ro avea 3800 de fani strânşi în doi ani de existenţă fără să fi folosit vreo aplicaţie. Ei bine şi pagina b365 a fost ştearsă la fel ca toate celalte pagini pe care respectivul era admin"
Ce aţi făcut ca pagina de Facebook a RTV să revină?
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro"Noi am făcut apel la Facebook, le-am spus că noi am investit foarte mult în Facebook Adds. Din câte am înţeles această ştergere n-a fost operată de un om, ci de un robot. Le-am explicat că am ajuns la 786.000 de fani şi pentru că am promovat pagina de Facebook pe România TV în valoare de două milioane de euro (ratecard). Ei au înţeles şi ne-au redeschis pagina."
Practica e des folosita de multi iar Facebook te lasa sa faci asta daca si cheltui o suma proportionala la ei, in reclama.