„Why don't you come over” este răspunsul gândul.info la intenţia miniştrilor britanici de a lansa o campanie menită să-i convingă pe bulgari şi pe români să nu ia cu asalt Marea Britanie după eliminarea restricţiilor de pe piaţa muncii. Site-ul de ştiri vrea să răspundă astfel la „spaima autorităţilor din Marea Britanie faţă de "invadatorii" români”.
Gândul, alături de agenţia de publicitate GMP Advertising, vor lansa zilnic două afişe noi din cadrul campaniei "Why don't you come over?"
"We may not like Britain, but you will love Romania. Why don't you come over?" ("S-ar putea să nu ne placă Marea Britanie, dar voi o să iubiţi România. De ce nu veniţi la noi?") este sloganul campaniei gândul dedicate englezilor şi prejudecăţilor despre România.
„Charles a cumpărat o casă aici în 2005. Iar Harry nu a fost niciodată fotografiat gol”, spune mesajul unuia dintre printurile semnate de GMP.
„Vorbim mai bine engleză decât oriunde în Franţa”, spune al doilea.
Cititorii The Guardian au venit, la invitaţia publicaţiei, cu propriile idei amuzante legat de campania anti-imigranţi.
"Nu veniţi în Marea Britanie. E plin... de băuturi alcoolice cu gust de fructe, azbest, case proaste, episcopi, britanici..." Creat de Andrew Campbell-Howes
Marea (fostă) Britanie. Cea mai mare groapă de gunoi. Mergeţi mai bine în Australia. Autor: Linda Marian
Cerul în UK are această culoare timp de opt luni pe an. Mergeţi mai bine în Miami. Autor: Lucy Maxwell
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
deaia suntem unde suntem, pentru ca meritam .
Sa speram la zile mai bune, Va salut pe toti si imi cer scuze ca mi-ai aruncat off-ul asa xx
Mult succes! De abia astept sa vad alte postere!