AUDIENŢE. A doua sâmbătă cu noul sezon Dallas nu a mai avut performanţele de la debutul noii serii pe Antena 1. Sâmbătă seara, Specialistul, un film cu Sylvester Stallone difuzat de Pro TV, a avut o audienţă de două ori mai mare decât serialul cu JR Ewing, Bobby şi Sue Ellen.
Dallas a avut performanţe la jumătate faţă săptămâna trecută, când a fost lider de audienţă.
Cifrele, în continuare:
LA NIVEL URBAN. La Dallas s-au uitat, sâmbătă seara, în fiecare minut, 618.000 de telespectatori din oraşe. Pe Pro TV, la Specialistul, erau 1,2 milioane de telespectatori.
LA NIVEL NAŢIONAL. Aproape 2,5 milioane de români urmăreau, în fiecare minut, filmul cu Stallone de pe Pro TV. La Antena 1, care difuza Dallas, se uitau aproape 1,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul Dallas, 296.000 de telespectatori pe minut aveau între 18 şi 49 de ani (5,4 rating pe segment). Specialistul Stallone era urmărit de 691.000 de persoane din targetul comercial (12,5 rating).
Audienţele posturilor TV sâmbătă, 19 ianuarie, pe intervalul serialului Dallas:
URBAN | NATIONAL | ||
Pro TV | 1.200.000 telespectatori pe minut (11,4 rtg) | Pro TV | 2.450.000 (12,9) |
Antena 1 | 618.000 (5,9) | Antena 1 | 1.288.000 (6,8) |
Acasa TV | 341.000 (3,2) | Kanal D | 912.000 (4,8) |
Prima TV | 320.000 (3) | Acasa | 694.000 (3,6) |
Kanal D | 301.000 (2,9) | Prima TV | 520.000 (2,7) |
Episodul-pilot al serialului Dallas, difuzat la Antena 1 pe 12 ianuarie, a atras audienţe de 2,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut, la nivel naţional, dintre care aproape 1,2 milioane din oraşe, după cum paginademedia.ro a anunţat AICI.
Antena 1 a ocupat primul loc în audienţe, atât la nivel urban, cât şi naţional, pe segmentul serialului american.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
In cazul Dallas, ca si la X factor, Top Chef sau la alte programe distribuite de intact, dupa un debut cat de cat in forta, audientele scad dramatic, de la o difuzare la alta. In timp ce la programele pro ea se mentine aproape constanta, cu mici variatii nesemnificative (nu ma refer la cresterile din finale, absolut normale).
Daca in cazul productiilor realizate de intact lucrurile sunt de inteles (calitatea lasa de dorit si astfel se explica migratia publicului dupa prima difuzare), pentru productiile originale acest fenomen este greu de explicat. Acesta ar trebui studiat de argatii lui Felix, altfel o sa cam dea de scaraotchi, pentru ca nimeni nu va investi publicitate intr-o televiziune ale carei audiente sunt atat de imprevizibile.