Paginademedia.ro publică fără alte comentarii punctul de vedere al Antenei 1 în legătură cu retragerea reclamelor Avon de la emisiunea Acces Direct.
Domnului Răzvan Diraţian, director general
„Am constatat faptul că Avon, compania dumneavoastră, a luat decizia de a afecta relaţia comercială dintre companiile noastre prin intermediul declaraţiilor de presă, aşa cum acestea sunt prezentate în spaţiul online încă din data de 6.02.2013.
Considerăm că decizia, aşa cum aceasta a fost emisă în spaţiul public, nu face decât să dea curs şi să vă implice direct într-o acţiune de manipulare mediatică, promovată de o persoană care are interese personale, acţionând cu rea credinţă împotriva companiei noastre.
Constatăm că aţi dat curs acestui demers într-o manieră neconformă cu principiile elementare de business, în contradicţie totală cu modul în care Antena Group a derulat relaţiile comerciale cu dumneavoastră, cu toate că reprezentaţi doar 0,003% din cifra noastră de afaceri.
Maniera în care v-aţi exprimat şi felul subiectiv în care v-aţi coordonat deciziile nu are decât un singur efect, acela de a afecta vizibilitatea produselor dumneavoastră faţă de publicul ţintă vizat. Acest efect este cu atât mai puternic cu cât decizia dumneavoastră a fost influenţată de acţiuni de presă manipulative, fără a fi întemeiată pe pe studii sau cercetări care să releve impactul conţinutului emisiunii Acces Direct asupra comportamentului de consum al clienţilor.”
Sorin Alexandrescu
CEO Antena Group
Totodată, postul de televiziune a anunţat că va da Paginademedia.ro în judecată. Detalii AICI.
Comentarii
Apropo dle Obae, pe cand o ancheta despre obiceiurile Antenelor de a santaja clientii cu astfel de campanii negative daca nu le dau bugete?
Mentalitate de lider roman : daca nu mai esti clientul meu, ma }%^]^{ pe tine ...
Mi-e teamă că nu vor urma şi alţii.
Oricum, ieri am constatat o chestie... tare de tot: eu personal nu cumpăr decît pastă de dinţi de la o singură firmă din cele care-şi fac reclamă în timpul emisiunii-tabloid (din cînd în cînd, nu mereu, cînd nu găsesc pasta mea preferată). În rest nu cumpăr NIMIC de la celelalte. Deci probabil că se merită unii pe alţii.
Prietenii mei şi cu mine, persoane cu nasul pe sus, elitiste, orientate către hand made (personal) şi valori paseiste au atît alte emisiuni preferate (if any...), şi alt mod de a-şi face cumpărăturile şi de a investi în produse, mărci, branduri