Skip to main content

Antena 1, scrisoare deschisă către Avon după scoaterea reclamelor de la Acces Direct

 

sorin-alexandrescu-2
Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group

Publicitate

Paginademedia.ro publică fără alte comentarii punctul de vedere al Antenei 1 în legătură cu retragerea reclamelor Avon de la emisiunea Acces Direct.

Domnului Răzvan Diraţian, director general

„Am constatat faptul că Avon, compania dumneavoastră, a luat decizia de a afecta relaţia comercială dintre companiile noastre prin intermediul declaraţiilor de presă, aşa cum acestea sunt prezentate în spaţiul online încă din data de 6.02.2013.

Considerăm că decizia, aşa cum aceasta a fost emisă în spaţiul public, nu face decât să dea curs şi să vă implice direct într-o acţiune de manipulare mediatică, promovată de  o persoană care are interese personale, acţionând cu rea credinţă împotriva companiei noastre.

Constatăm că aţi dat curs acestui demers într-o manieră neconformă cu principiile elementare de business, în contradicţie totală cu modul în care Antena Group a derulat relaţiile comerciale cu dumneavoastră, cu toate că reprezentaţi doar 0,003% din cifra noastră de afaceri.

Maniera în care v-aţi exprimat şi felul subiectiv în care v-aţi coordonat deciziile nu are decât un singur efect, acela de a afecta vizibilitatea produselor dumneavoastră faţă de publicul ţintă vizat. Acest efect este cu atât mai puternic cu cât decizia dumneavoastră a fost influenţată de acţiuni de presă manipulative, fără a fi întemeiată pe pe studii sau cercetări care să releve impactul conţinutului emisiunii Acces Direct asupra comportamentului de consum al clienţilor.”

Sorin Alexandrescu

CEO Antena Group

Totodată, postul de televiziune a anunţat că va da Paginademedia.ro în judecată. Detalii AICI.

Paginademedia.ro îşi reafirmă poziţia că articolele despre cazul Acces Direct au fost de bună credinţă şi au avut ca unic scop informarea corectă a publicului fără alte interese decât cel public.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Radu Radu
    Public tinta Avon la antene !? Cine tarancile alea proaste si pensionarele ?
  • alex alex
    Sarind peste faptul ca emisiunea e o mizerie, scrisoarea mi se pare foarte corecta. Ceea ce a facut Avon a fost doar o miscare de PR, pentru ca nicidecum nu s-au ofensat ei de asocierea cu mocirla din urechile Antenei 1. Adica, pana acum, nimeni din boardul Avon nu s-a gandit ca Acces Direct e un jeg de emisiune? Cel care a semnat contractul nu stia cu cine se asociaza? com'on...
  • Dan Negru Dan Negru
    Ca sa intelegeti de ce merge Antena 1 din esec in esec, fara nicio idee sau strategie, copiind tot ce se poate de la ProTV, uitati-va la fața acestui om. Față tipică de om prost. Nu șiret, nu uns cu toate alifiile, nu curajos, ci prost. Ăsta e directorul Antena 1!
  • Calin Calin
    Pana la urma "sefutul" asta penibil nu isi face decat deservicii. AVON a declarat ca isi va plasa reclamele in ALTE INTERVALE ORARE pe Antena, nu ca nu va mai face publicitate la Antena. Sunt curios daca dupa acest atac mai vor sa faca asta, sau iau mizilicul ala de 0,003% si il duc in alta parte :) :)
  • Radu100% Radu100%
    Petrisor, zii, vrei un parfum de la Avon? Ti-l iau eu.
  • Cineva Cineva
    Va urma acum o campanie de PR negativ la adresa AVON... asa cum le sta in obicei Antenelor.
    Apropo dle Obae, pe cand o ancheta despre obiceiurile Antenelor de a santaja clientii cu astfel de campanii negative daca nu le dau bugete?
  • florin florin
    prostul daca nu e fudul...
  • Adrian Gavrilescu Adrian Gavrilescu
    Cred ca Pagina de Media si-a facut datoria corect. Sunt emisiuni care degradeaza ideea de show de televiziune. Pentru un om simplu, needucat sunt o otrava. Desigur , mai sunt si alte posturi, nu numai Antena1 si Antena 3.
  • Simona Simona
    funny ca fix cei de la Antena vorbesc de "principii". ei nu cunosc sensul elementar al cuv "principiu"! aceasta scrisoare publica este un dezastru si mai mare de PR pt Antene. Ei spun de fapt ca Avon nu a urmat principiile de business, dar si ca Avonul reprezinta de fapt un mizilic pt "businessul" Antenelor. Decizia Avon este una cat se poate de justa, nu mai doresc sa se mai asocieze cu mizeria de emisiune (si la propriu si la figurat). Nu mai zic ca din pct meu de vedere un ONG ar fi trebuit sa se autosesizeze in cazul acesta, pt ca persoana titulara "a jegului" este hartuita, producatorii si reporterii profitand de ea in mod evident din cauza capacitatilor sale intelectuale limitate. jesus! si s-a gasit cine sa comenteze-bahmu!!
  • Vasi Vasi
    Bine a facut RCS&RDS ca a scos antenele de pe digitv
  • Ramona Ramona
    Clientii de publicitate sunt cei care aleg cu ce produse media sa se asocieze, pentru ca atunci cand te promovezi pe anumite canale, vrei sau nu vrei, te asociezi cu ele. Platind publicitate pentru aparitia reclamelor in cadrul unei emisiuni sau pe un post TV (ori alt canal media), sustii financiar acea emisiune si acel canal. Nu conteaza doar rating-ul, ci si calitatea produselor si a publicului. Iar atunci cand un produs media nu (mai) corespunde cu cerintele clientilor de publicitate cel mai bine e ca acestia sa reconsidere parteneriatele pe care le au. De ce pe OTV nu apar prea multi advertiseri mari? Oricum, caracterul domnului CEO al A1 e lesne de intuit din precizarea "reprezentați doar 0,003% din cifra noastră de afaceri." Cineva a luat atitudine si asa a inteles ca trebuie sa procedeze, pentru ca brandul sa nu fie terfelit. Uite o companie care stie sa aiba grija de produsele si de brandul ei. Bravo, Avon!
  • summertime summertime
    Si cum sunt arhicunoscute practicile Intact, este clar ca va urma o ampla campanie de denigrare a produselor Avon si a Paginii de Media. Intact = aroganta, prost gust, dezinformare.
  • Ne0 Ne0
    Tu esti mai PROST ca ala din imagine. Atat ai inteles tu din articolele de pe aces site? Ca sunt defavoarea a1? Esti PENIBIL!!!! Te faci de ras, Gogaie!
  • Caesar Caesar
    Calitatea programelor (tomberoanelor) antena este proportionala cu cantitatea de par de pe capul distinsului DOMN.

    Mentalitate de lider roman : daca nu mai esti clientul meu, ma }%^]^{ pe tine ...
  • gadjodillo gadjodillo
    Low, low.
    Mi-e teamă că nu vor urma şi alţii.
    Oricum, ieri am constatat o chestie... tare de tot: eu personal nu cumpăr decît pastă de dinţi de la o singură firmă din cele care-şi fac reclamă în timpul emisiunii-tabloid (din cînd în cînd, nu mereu, cînd nu găsesc pasta mea preferată). În rest nu cumpăr NIMIC de la celelalte. Deci probabil că se merită unii pe alţii.
    Prietenii mei şi cu mine, persoane cu nasul pe sus, elitiste, orientate către hand made (personal) şi valori paseiste au atît alte emisiuni preferate (if any...), şi alt mod de a-şi face cumpărăturile şi de a investi în produse, mărci, branduri

Trimite un comentariu

sus