Emisiunile TV nu ar putea exista fără susţinerea clienţilor de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile şi clienţii de publicitate care au avut reclame în ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-şi igiena.
Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienţii de publicitate care n-au avut nicio problemă să-şi asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediţia Acces Direct cu igiena şi cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audienţe record, după cum se va vedea în continuare).
În aceeaşi emisiune, a apărut şi o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.
ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanţa Mare intra pe televiziune, clienţii de publicitate s-au lăsat cu greu atraşi în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenţi să se asocieze.
Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie iată, pe scurt audienţa emisiunii:
Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din oraşe. Vârfurile de audienţă au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audienţă, din care 1,2 milioane orăşeni).
Audienţa emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:
URBAN | NATIONAL | ||
Antena 1 | 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) | Antena 1 | 1.711.000 (9) |
Pro TV | 648.000 (6,2) | Pro TV | 1.344.000 (7,1) |
Kanal D | 290.000 (2,8) | Kanal D | 628.000 (3,3) |
Antena 3 | 246.000 (2,3) | Prima TV | 485.000 (2,6) |
TVR 1 | 189.000 (1,8) | TVR 1 | 485.000 (2,6) |
Printre clienţii de publicitate de la ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piaţă, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.
Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roEubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal
Comentarii
Calomnia Alinei, de mai sus, poate fi ieftina. Se pare, insa, ca asocierile tale si intorsaturile de condei sunt ceva mai scumpe.
Astept raspunsurile tale pe mai. Dupa cum vezi, eu semnez cu numele meu.
Sunt intru totul de acord ca firmele de mai sus gireaza (indirect) mizeriile cerute (pana la urma) de publicul tinta. Cred insa ca se inseala confundand numarul de spectatori cu numarul de cumparatori! Dupa mirosurile ce ne invaluie in mai toate spatiile publice, sunt slabe sanse ca privitorii la acest gen de emisiuni sa si aiba de a face cu produsele Colgate / Avon / Dero / samd.
"Avon Space
acum 3 ore
Dragii noştri, Avon este un brand cu o istorie de peste un secol la nivel mondial şi lider de piaţă în România, recunoscut ca un promotor al valorilor reale ca modestia, integritatea şi respectul.
Unul din lucrurile cu care Avon se mândreşte, pe lângă produse cosmetice de calitate şi asigurarea de suport pentru independenţa financiară a femeilor, este grija pentru sănătatea şi respectul lor. Avon derulează în România două campanii sociale de 10, respectiv 5 ani: Campania pentru Sănătatea Sânilor şi Campania Respectului.
Situaţia apărută în emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determină să retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni şi să ne reorientăm către alte sloturi orare de pe acest post TV."
Se numea... Capital, saptamanalul economic Capital (sper sa nu spun vreo prostie, ca nu mai tin nici eu minte). Si tu cred ca lucrai acolo in acea perioada.
Poate il publici, ca e important sa stie orice om de-asta care merge la serviciu cu ochelarii de cal, ca orice tumori trebuie extirpate instantaneu, pentru ca altfel se extind si distrug totul!
Si ar fi fost bine ca Avon si alte companii sa ia acest fel de decizii in urma cu opt ani.
OPT ANI, in care fenomentul putea fi starpit.
In fasa!
Cea care semneaza Monica Tatoiu la comentariile astea la tine, e cumva tunsa scurt, blonda platinat si cu ochi albastri?
Avand in vedere ca emisiunile de acest gen abunda in ultima vreme, ba mai mult, o televiziune de stiri s-a tabloidizat si a facut un intreg circ la incinerarea lui Sergiu Nicolaescu, ar trebui numite firmele care se promoveaza pe toate canalale, in astfel de emisiuni.
Nu apar Acces Direct, sincer va spun, cu mana pe inima, ca n-as sti cat de jos as putea sa cobor daca as intalni-o pe Simona Gherghe (nu cred ca merita nici macar un scuipat ! scuzati expresia), dar nu e singura. Hai sa-i aratam cu degetul pe toti cei care sunt in mocirla asta, si doar pe unul singur impotriva caruia avem noi o ura personala.