Skip to main content

ASOCIERE. Ce clienţi de publicitate au girat mizeria din urechea Ioanei Tufaru la Acces Direct. Audienţe record.

 

Publicitate

Emisiunile TV nu ar putea exista fără susţinerea clienţilor de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile şi clienţii de publicitate care au avut reclame în ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-şi igiena.

Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienţii de publicitate care n-au avut nicio problemă să-şi asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediţia Acces Direct cu igiena şi cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audienţe record, după cum se va vedea în continuare).

În aceeaşi emisiune, a apărut şi o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.

ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanţa Mare intra pe televiziune, clienţii de publicitate s-au lăsat cu greu atraşi în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenţi să se asocieze.

Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie iată, pe scurt audienţa emisiunii:

Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din oraşe. Vârfurile de audienţă au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audienţă, din care 1,2 milioane orăşeni).

Audienţa emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:

URBAN           NATIONAL
Antena 1 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) Antena 1 1.711.000 (9)
Pro TV 648.000 (6,2) Pro TV 1.344.000 (7,1)
Kanal D 290.000 (2,8) Kanal D 628.000 (3,3)
Antena 3 246.000 (2,3) Prima TV 485.000 (2,6)
TVR 1 189.000 (1,8) TVR 1 485.000 (2,6)

Printre clienţii de publicitate de la ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piaţă, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.

Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mihai mihai
    Cred ca ar trebui vazut si analizat ce clienti au intrat si a doua zi si astazi si ce clienti vor mai intra sapt viitoare . Pt ca daca nu se schimba nimic atunci inseamna ca clientii isi merita publicul
  • Marian Calinescu Marian Calinescu
    Sunt curios de unde aveti aceste date statistice si conform carui studiu s-a ajuns la un astfel de raport..
    Nu sunt relevante datele pe care le furnizeaza televiziunile..si va spun si de ce!
    Esantionul pe care se opereaza este infim pentru ajunge la astfel de concluzii..sau se merge pe probabilisitca matematica.
    Din cate stiu si m-am documentat, masurarea raiting-ului se face astfel: se aleg subiectii (in jur de 1000, se semneaza un contract (eu nu am auzit pe nimeni din cunoscuti sa fi avut o astfel de experienta), apoi se monteaza un dispozitiv denumit peoplemeter, ce este legat la linia telefonica si este inseriat pe intrarea de cablu tv. Astfel sunt inregistrate date referitoare la timp petrecut, canal de televiziune etc.
    Datele sunt prelucrate si sunt facute rapoarte ca cel din continutul articolului..pentru mine fiind irelevant esantionul, plus ca cei care detin astfel de echipamente pot fi subiecti cheie (influentabili)..

    Deci, aproximarea lor nu este asa de relevanta precum pare.
  • madalina madalina
    1. asa cum s-a spus, clientii NU stiu exact ce va in acea emisiune, stiu tipul de emisiune
    2. daca publicul tinta al emisiunii se uita la acces direct, oricat de mult ai vrea sa iti promovezi produsul in "parte de carte", din punct de profesional, nu o poti face: trebuie sa iti atingi obiectivele de promovare, cu bani cat mai putini.

    asa ca in final, nu televiziunile sunt de vina, nu companiile, ci OAMENII care s-au uitat. daca majoritatea schimbau programul, nu se mai facea o astfel de emisune a doua ora.

    romanilor placandu-le mizeria, vom vedea in emisiuni asa sau mai jos ( astept sa vad o moarte in direct, nastere in direct, intrare fortata in sala de operatie si alte mizerii de cea mai joasa speta).

    eu am renuntat la tv de vreo 4 ani si tare bine imi pare.
  • manea liviu flaviu manea liviu flaviu
    Eu consider ca doua aspecte pot conduce la aceasta degradare sub cea mai de jos limita a abjecției, acolo unde orice principiu de umanism si umanitate a fost efectiv sodomizat:
    1. jurnalismul nu mai are etica, ci doar targete
    2. publicul tinta nu mai are valori, ci doar satisfactia contemplarii mizeriei altora mai jos decat el insusi
    Acestea sunt motivele pentru care promit solemn sa continuu sa nu urmaresc antenele!
  • WhoCares WhoCares
    Indiferent de firme, de invitat, asa ceva NU se face. Nu mai au subiect de emisiune, nu stiu sa faca o emisiune din care sa ajute pe cineva si de iau de igiena personala a unei persoane? Pai poate sa umble murdara din cap pana in picioare, atata timp cat nu se culca vreunul din ei cu ea, ce le pasa, frate? De unde pana unde sa te iei de asa ceva? Si voua "Acces direct" si Maruta, si CanCan aia si tuturor nerusinatilor care nu va gasiti un subiect din care sa invete si copiii ceva, din care sa ajutati o persoan cu handicap sau bolnava, sa va fie rusine. Cautati cele mai mizere subiecte, cafe fac greata oamenilor, va mai si bagati adanc in viata fiecarui om, doar pentru ca sunteti incapabili sa gasiti un subiect daca nu educativ, macar de bun simt. Pentru asta platim abonamente la cablu? Sa vedem ca alde Ioana, si alde X, nu se spala sau alte chestii. Maine, poimaine urlati sa vi se aprobe lege care sa va dea voie sa filmati si in baia oamenilor, sa ii aratati cum fac baie, ca atat de jos ati ajuns. TOTI, toate televiziunile. Si daca nu-mi aprobati comentariul, sunt multumita ca cineva l-a citit inainte de a-l sterge. :) De asta preferam unii din noi, Discovery, si restul asociate, Axn si cele asociate, pentru ca nu vedem mizerii. Rusine sa va fie la toti.
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    În articol am dat exemplul cu Vacanta Mare. În acele momente, clienții erau reținuți în a plasa publicitate în emisiune, indiferent de ce glume făceau membrii grupului de umor. Era vorba de emisiune în general.

    Nu cred că clienții nu știu despre ce sunt aceste emisiuni, mai ales că istoricul lor abundă în elemente cel puțin asemănătoare cu momentul Tufaru.

    Dincolo de rezultatele de audiență, în publicitate clienții se uită și la asocierea imaginii lor cu anumite produse. Este vorba aici de mărcile pentru care nu este nicio problemă să se asocieze cu astfel de programe.

    Din motive de asociere de imagine, mai există un post TV, acum închis, pe care marii clienți îl ocoleau.
  • George George
    Planificarea media se face dupa performantele pe care o emisiune le are pe un anumit target al unui produs, cu minim o luna inainte de difuzare, ceea ce face imposibil de controlat continutul editorial sau natura invitatilor dupa caz.
    Mai mult decat atat planificarea spoturilor in statie(de catre departamentul intern al statiei) se face cu aprox 48 ore inainte de difuzare.
    Noi toti cei care avem legatura cu media, precum si Petrisor Obae stim aceste lucruri elementare, ceea ce imi ridica mari semne de intrebare asupra motivului pentru care s-a dorit publicarea numelor clientilor si a articolului in general. Articol ce are ca scop incriminarea cientilor pentru continutului emisiunii, funny shit!

    Cu resprect domnule Obae, imprastierea cu ajutorul ventilatorului este motivul pentru care noi cei cativa nu urmarim Acces Direct si probabil de astazi nici pagina de media....
  • unom unom
    toata lumea o tine sus si tare cu disparitia emisiunilor, cu amendarea produselor...dar problema celor care o consuma de ce nu se ia in discutie ? ce se va intampla cu cei 2mil dupa disparitia emisiunii ? eu folosesc produse ale celormentionati, dar de ceara din urechi am aflat din acest articol, nu de la tv
  • UnPixelAlbastru UnPixelAlbastru
    Ar trebui facute mult mai des astfel de asocieri intre clientii de publicitate si "jegurile" de emisiuni Tv.
    Poate la un moment dat se vor simti ei, clientii de publicitate, si isi vor retrage reclama. Si asa ar putea disparea astfel de emisiuni de pe Tv.
  • Brindusa Vlanga Brindusa Vlanga
    Petrisor, e firesc sa isi promoveze produsele premium intr-o emisiune cu telespectatori din gradele Esomar A si B. Nu? Niciun client din tara asta nu vinde produse medium sau low...:(
  • Radu09 Radu09
    adik eu daca ma uit la un post muzical 10 ore pe zi sunt omu acelui post Tv !!?? totusi aici se comenteaza materialul scris de PAGINI MEDIA, nu ma intereseaza ce crezi tu despre cei ce citim si comentam aici strict la subiect iar cei ce modereaza comentariile ar fi fost Corect sa ti stearga comentariu ...Avem toti dreptu sa comentam despre subiectele stirile ce se publica aici
  • Radu09 Radu09
    iamginile acelea cu IOANA TUFAR au fost inregistrate nu era LIVE , ceia ce ma face sa cred ca totu a fost aranjat adik regie ieftina
  • MirceA MirceA
    Pe acest sistem, va rog sa publicati si cine si-a promovat produsele in CanCan TV cu mizeriile cu Guta sau cine a platit pentru reclama in emisiunile suburbane de pe Kanal D.
    In felul acesta, o sa consideram ca anumite firme sunt basiste pentru ca isi fac publicitate la B1 sau pe Kiss FM si altele sunt USL-iste pentru ca apar pe Antena 3.
    E putin tras de par subiectul, dar daca tot v-ati apucat, haideti sa vedem cine gireaza si alt fel de emisiuni si televiziuni, indiferent ca sunt suburbane sau politice.
    Aveti curajul sa faceti o astfel de analiza ?
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    @ Alina: Comentariul tău este doar o calomnie ieftină.
    Cititorii Paginademedia.ro pot vedea clar (și arhiva le stă la dispoziție) că articolele de pe site sunt tratate corect, indiferent dacă subiectul lor este Antena 1 sau Pro TV.

    Când nu există argumente, este ușor să postezi, sub anonimat informații "verificate și confirmate".

    Aștept pe mail, cu tot interesul, aceste dovezi.
  • Bogdan Bogdan
    As avea o intrebare la subiect totusi; companiile isi negociaza singure spatiul publicitar sau agentiile sunt cele care intermediaza spatiul publicitar intre furnizor si client? Tin minte ca era si o dezbatere pe aceasta tema nu cu foarte mult timp in urma, o noua reglementare CNA, dar nu retin cum a ramas pana la urma.

Trimite un comentariu

sus