Emisiunile TV nu ar putea exista fără susţinerea clienţilor de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile şi clienţii de publicitate care au avut reclame în ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-şi igiena.
Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienţii de publicitate care n-au avut nicio problemă să-şi asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediţia Acces Direct cu igiena şi cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audienţe record, după cum se va vedea în continuare).
În aceeaşi emisiune, a apărut şi o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.
ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanţa Mare intra pe televiziune, clienţii de publicitate s-au lăsat cu greu atraşi în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenţi să se asocieze.
Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie iată, pe scurt audienţa emisiunii:
Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din oraşe. Vârfurile de audienţă au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audienţă, din care 1,2 milioane orăşeni).
Audienţa emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:
URBAN | NATIONAL | ||
Antena 1 | 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) | Antena 1 | 1.711.000 (9) |
Pro TV | 648.000 (6,2) | Pro TV | 1.344.000 (7,1) |
Kanal D | 290.000 (2,8) | Kanal D | 628.000 (3,3) |
Antena 3 | 246.000 (2,3) | Prima TV | 485.000 (2,6) |
TVR 1 | 189.000 (1,8) | TVR 1 | 485.000 (2,6) |
Printre clienţii de publicitate de la ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piaţă, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.
Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roEubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal
Comentarii
Nu sunt relevante datele pe care le furnizeaza televiziunile..si va spun si de ce!
Esantionul pe care se opereaza este infim pentru ajunge la astfel de concluzii..sau se merge pe probabilisitca matematica.
Din cate stiu si m-am documentat, masurarea raiting-ului se face astfel: se aleg subiectii (in jur de 1000, se semneaza un contract (eu nu am auzit pe nimeni din cunoscuti sa fi avut o astfel de experienta), apoi se monteaza un dispozitiv denumit peoplemeter, ce este legat la linia telefonica si este inseriat pe intrarea de cablu tv. Astfel sunt inregistrate date referitoare la timp petrecut, canal de televiziune etc.
Datele sunt prelucrate si sunt facute rapoarte ca cel din continutul articolului..pentru mine fiind irelevant esantionul, plus ca cei care detin astfel de echipamente pot fi subiecti cheie (influentabili)..
Deci, aproximarea lor nu este asa de relevanta precum pare.
2. daca publicul tinta al emisiunii se uita la acces direct, oricat de mult ai vrea sa iti promovezi produsul in "parte de carte", din punct de profesional, nu o poti face: trebuie sa iti atingi obiectivele de promovare, cu bani cat mai putini.
asa ca in final, nu televiziunile sunt de vina, nu companiile, ci OAMENII care s-au uitat. daca majoritatea schimbau programul, nu se mai facea o astfel de emisune a doua ora.
romanilor placandu-le mizeria, vom vedea in emisiuni asa sau mai jos ( astept sa vad o moarte in direct, nastere in direct, intrare fortata in sala de operatie si alte mizerii de cea mai joasa speta).
eu am renuntat la tv de vreo 4 ani si tare bine imi pare.
1. jurnalismul nu mai are etica, ci doar targete
2. publicul tinta nu mai are valori, ci doar satisfactia contemplarii mizeriei altora mai jos decat el insusi
Acestea sunt motivele pentru care promit solemn sa continuu sa nu urmaresc antenele!
Nu cred că clienții nu știu despre ce sunt aceste emisiuni, mai ales că istoricul lor abundă în elemente cel puțin asemănătoare cu momentul Tufaru.
Dincolo de rezultatele de audiență, în publicitate clienții se uită și la asocierea imaginii lor cu anumite produse. Este vorba aici de mărcile pentru care nu este nicio problemă să se asocieze cu astfel de programe.
Din motive de asociere de imagine, mai există un post TV, acum închis, pe care marii clienți îl ocoleau.
Mai mult decat atat planificarea spoturilor in statie(de catre departamentul intern al statiei) se face cu aprox 48 ore inainte de difuzare.
Noi toti cei care avem legatura cu media, precum si Petrisor Obae stim aceste lucruri elementare, ceea ce imi ridica mari semne de intrebare asupra motivului pentru care s-a dorit publicarea numelor clientilor si a articolului in general. Articol ce are ca scop incriminarea cientilor pentru continutului emisiunii, funny shit!
Cu resprect domnule Obae, imprastierea cu ajutorul ventilatorului este motivul pentru care noi cei cativa nu urmarim Acces Direct si probabil de astazi nici pagina de media....
Poate la un moment dat se vor simti ei, clientii de publicitate, si isi vor retrage reclama. Si asa ar putea disparea astfel de emisiuni de pe Tv.
In felul acesta, o sa consideram ca anumite firme sunt basiste pentru ca isi fac publicitate la B1 sau pe Kiss FM si altele sunt USL-iste pentru ca apar pe Antena 3.
E putin tras de par subiectul, dar daca tot v-ati apucat, haideti sa vedem cine gireaza si alt fel de emisiuni si televiziuni, indiferent ca sunt suburbane sau politice.
Aveti curajul sa faceti o astfel de analiza ?
Cititorii Paginademedia.ro pot vedea clar (și arhiva le stă la dispoziție) că articolele de pe site sunt tratate corect, indiferent dacă subiectul lor este Antena 1 sau Pro TV.
Când nu există argumente, este ușor să postezi, sub anonimat informații "verificate și confirmate".
Aștept pe mail, cu tot interesul, aceste dovezi.