Emisiunile TV nu ar putea exista fără susţinerea clienţilor de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile şi clienţii de publicitate care au avut reclame în ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-şi igiena.
Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienţii de publicitate care n-au avut nicio problemă să-şi asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediţia Acces Direct cu igiena şi cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audienţe record, după cum se va vedea în continuare).
În aceeaşi emisiune, a apărut şi o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.
ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanţa Mare intra pe televiziune, clienţii de publicitate s-au lăsat cu greu atraşi în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenţi să se asocieze.
Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie iată, pe scurt audienţa emisiunii:
Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din oraşe. Vârfurile de audienţă au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audienţă, din care 1,2 milioane orăşeni).
Audienţa emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:
URBAN | NATIONAL | ||
Antena 1 | 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) | Antena 1 | 1.711.000 (9) |
Pro TV | 648.000 (6,2) | Pro TV | 1.344.000 (7,1) |
Kanal D | 290.000 (2,8) | Kanal D | 628.000 (3,3) |
Antena 3 | 246.000 (2,3) | Prima TV | 485.000 (2,6) |
TVR 1 | 189.000 (1,8) | TVR 1 | 485.000 (2,6) |
Printre clienţii de publicitate de la ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piaţă, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.
Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roEubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal
Nici un produs,fie ca el este detergent,hartie igienica,om politic chiloti sau otrava pentru sobolani nu poate fi prezent pe piata fara o sursa de finantare pentru producerea si mai apoi promovarea lui,cu un business plan care sa ofere finantatorului analize financiare ale profitului rezultat in urma investitiei.Singura metoda (am incercat cu metafore la acelasi post acum un an, si am esuat lamentabil) prin care cei care gandesc,produc si consuma semnificativ pot sanctiona derapajele mass media o reprezinta sanctiunea financiara.Nu amenzi,pentru ca ,precum cele aplicate prostituatelor de pe centura, ele raman neplatite.Sanctiunea consumatorului care conteaza.Din 2010 aplic aceasta poltica cand plec la cumparaturi,iar cand aleg o fac cu voce tare.Unele persoane ma asculta.Nu suntem multi.Dar orice revolta are un inceput.