Skip to main content

ASOCIERE. Ce clienţi de publicitate au girat mizeria din urechea Ioanei Tufaru la Acces Direct. Audienţe record.

 

Publicitate

Emisiunile TV nu ar putea exista fără susţinerea clienţilor de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile şi clienţii de publicitate care au avut reclame în ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-şi igiena.

Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienţii de publicitate care n-au avut nicio problemă să-şi asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediţia Acces Direct cu igiena şi cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audienţe record, după cum se va vedea în continuare).

În aceeaşi emisiune, a apărut şi o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.

ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanţa Mare intra pe televiziune, clienţii de publicitate s-au lăsat cu greu atraşi în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenţi să se asocieze.

Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie iată, pe scurt audienţa emisiunii:

Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din oraşe. Vârfurile de audienţă au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audienţă, din care 1,2 milioane orăşeni).

Audienţa emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:

URBAN           NATIONAL
Antena 1 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) Antena 1 1.711.000 (9)
Pro TV 648.000 (6,2) Pro TV 1.344.000 (7,1)
Kanal D 290.000 (2,8) Kanal D 628.000 (3,3)
Antena 3 246.000 (2,3) Prima TV 485.000 (2,6)
TVR 1 189.000 (1,8) TVR 1 485.000 (2,6)

Printre clienţii de publicitate de la ediţia Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piaţă, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.

Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediţia din 4 februarie:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Monica Tatoiu Monica Tatoiu
    In sfarsit vad o abordare pragmatica a produsului numit presa.
    Nici un produs,fie ca el este detergent,hartie igienica,om politic chiloti sau otrava pentru sobolani nu poate fi prezent pe piata fara o sursa de finantare pentru producerea si mai apoi promovarea lui,cu un business plan care sa ofere finantatorului analize financiare ale profitului rezultat in urma investitiei.Singura metoda (am incercat cu metafore la acelasi post acum un an, si am esuat lamentabil) prin care cei care gandesc,produc si consuma semnificativ pot sanctiona derapajele mass media o reprezinta sanctiunea financiara.Nu amenzi,pentru ca ,precum cele aplicate prostituatelor de pe centura, ele raman neplatite.Sanctiunea consumatorului care conteaza.Din 2010 aplic aceasta poltica cand plec la cumparaturi,iar cand aleg o fac cu voce tare.Unele persoane ma asculta.Nu suntem multi.Dar orice revolta are un inceput.
  • marius marius
    Precum in orice poveste, inceputul doar creeaza cadrul de desfasurare al actiunii. Ceilalti factori sunt cei care o conditioneaza apoi. Si aici, Gherghe si Capatos isi fac treaba ca niste adevarati naratori. ;) Maniera e mult prea "naturalista" si catusi de putin interesanta...
  • Alina Alina
    Nu cred ca e cineva in piata, care sa nu stie pana la aceasta ora ca Obae este slugarnicul ProTV pe bani frumosi. Sunt convinsa ca acest comentariu va fi banat, insa am dreptul sa incerc sa imi spun parerea, mai mult decat verificata si confirmata. :)
  • Codrut Codrut
    ce jigodii, e incredibil!
  • Sorin Sorin
    Antenele întotdeauna se iau după ProTV (vorba lor: "Mereu aproape"). Asta sa confirmat de mult.
  • Mihai Mihai
    Pai cine a spus ca cei de la Happy Hour nu sunt la fel de hiene? Acum era vorba de o "performanta" a celor de la Acces Direct , la care cei de la Pro se uita salivand. Nu au avut inspiratia sa fie atat de abjecti. Nu ca n-ar fi vrut .
  • Radu Radu
    Arhiva Ioana Tufar / Happy Hour, sau "cum a inceput totul"
    http://happyhour.protv.ro/personaje/ioana-tufaru
  • Radu Radu
    Ioana Tufar este un "produs" Happy Hour, insa acum se pune problema advertiserilor de la Acces Direct. Not so fair Mr. Obae
    http://happyhour.protv.ro/video/ioana-tufar-momentul-adevarului-2.html
  • LP LP
    Scuze ca ma bag, dar eu am fost printre ceilalti.. Cum adica si-a facut igiena? Au filmat-o cand se spala? Si chestia asta a avut atata rating?? Si... stiam ca e o amarata si ca s-au facut donatii pt ea. S-a mai intamplat ceva intre timp? Sorry ca ma bag, nu ca mi-ar pasa, dar parca e stirea fara ceva ...daca nu stii povestea
  • Mihai Mihai
    ai dreptate partial: nu stiau ce o sa faca in acea seara cei de la emisiune, dar stiau sigur profilul acestei emisiuni. In fiecare zi se intampla acolo chestiuni reprobabile.
  • Dora Dora
    Petrisor, agentiile si clientii nu stiu dinainte ce invitati va avea emisiunea si ce subiecte vor fi abordate. Ne se pune problema ca acei clienti au girat emisiunea, ci ca imaginea le-a fost periclitata.
  • dan dan
    Urmarind lista de branduri afisata mai sus, este clar care este publicul majoritar al emisiunii Acces Di(n)rect. Femeile de 30+
  • george george
    mai tarziu la capatos o arata cum se spala pd di ti cu colgate
  • Bogdan Bogdan
    Asa Petrisor frate, le zici bine. Toate TV-urile se impauneaza cu audienta lor formata din spalati pe creier si toti advertiserii continua sa pompeze bani ca disperatii in virtutea unei imense inertii, comoditatii si in numele "masurabilitatii" mediei.
  • Andrei Andrei
    Vad mai multe firme de cosmetice/produse de igiena personala. Inseamna ca asocierea e cu schepsis: intai te oripilezi de jeg, dupa care mergi sa iti cumperi un sapun, un sampon...

Trimite un comentariu

sus