AVON IESE DE LA ACCES DIRECT. Compania Avon a reacţionat după ce Paginademedia.ro a publicat, ieri, lista clienţilor de publicitate care au avut publicitate în ediţia de luni a emisiunii Acces Direct cu Ioana Tufaru, de pe Antena 1.
"Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv", spune Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon.
Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon:
"Avon este un brand cu o istorie de peste un secol la nivel mondial si lider de piata in Romania, recunoscut ca un promotor al valorilor reale ca modestia, integritatea si respectul.
Unul din lucrurile cu care Avon se mandreste, pe langa produse cosmetice de calitate si asigurarea de suport pentru independenta financiara a femeilor, este grija pentru sanatatea si respectul lor. Avon deruleaza in Romania doua campanii sociale de 10, respectiv 5 ani: Campania pentru Sanatatea Sanilor si Campania Respectului.
Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv."
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pana una alta eu stiam ca CNA-ul se ocupa de AUDIO-VIZUAL FARA scris. Cica.
Bravo pe toată linia, sunt de acord, dar după bravo mai pune şi virgula vocativului, ce naiba!
Bravo, Avon! Bravo, Pagina de media!
Ar trebui ca CNA sa interzica emisiunile de genul Acces Direct, ce invata tineretul din emisiunile tv din timpul zilei ? Unde sunt emisiunile educative ? Si ne mai miram cand auzim stiri despre elevi care se bat, fac sex si se dau in spectacol cand la TV cei care fac acelasi lucru sunt tratati ca niste vedete.
Azi pe prima pagina a ziarului Ring apareau 2 stiri: Sotia lui Dragulescu a facut sex in 3 iar in Click era Crututa goala, imagine necenzurata, de ce nu se autosesizeaza CNA-ul pentru a impune decenta in presa scrisa si video ?
In primul rand valideaza interventia jurnalistilor si a opiniei publice care se revolta si reactioneaza in fata unor astfel de grozavii, iata, cu efect.
In al doilea rand, inchipuit sau nu, macar ofera un precedent si un model pentru alti clienti de advertising.
Doar sa nu ii felicitam mai mult decat merita. Atat.
Bravo Avon - asta o spun mai cu juma de gura, ca nu imi plac corporatiile, dar faptul ca au facut asa ceva, merita laudat! :)