Skip to main content

Avon reacţionează după articolul Paginademedia.ro: “retragem spoturile din calupurile emisiunii Acces Direct”

 

Acces Direct. Simona Gherghe

Publicitate

AVON IESE DE LA ACCES DIRECT. Compania Avon a reacţionat după ce Paginademedia.ro a publicat, ieri, lista clienţilor de publicitate care au avut publicitate în ediţia de luni a emisiunii Acces Direct cu Ioana Tufaru, de pe Antena 1.

"Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv", spune Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon.

Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon:

"Avon este un brand cu o istorie de peste un secol la nivel mondial si lider de piata in Romania, recunoscut ca un promotor al valorilor reale ca modestia, integritatea si respectul.

Unul din lucrurile cu care Avon se mandreste, pe langa produse cosmetice de calitate si asigurarea de suport pentru independenta financiara a femeilor, este grija pentru sanatatea si respectul lor. Avon deruleaza in Romania doua campanii sociale de 10, respectiv 5 ani: Campania pentru Sanatatea Sanilor si Campania Respectului.

Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv."

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ionut Ionut
    Felictari Pagina de Media. Fara implicarea voastra nu s-ar fi ajuns aici.
  • Sebi Sebi
    Mi se pare ca vor doar sa se scoata din mizeria in care erau de ceva vreme. emisiunea este penibila de la bun inceput, de ce au investit?
  • Vlad Ilaş Vlad Ilaş
    “Avon este un brand cu o istorie de peste un secol la nivel mondial si lider de piata in Romania, recunoscut ca un promotor al valorilor reale ca modestia, integritatea si respectul."

    Modestia... e o valoare? :)
  • Marian Marian
    Felicitari, Avon!
  • ion ion
    marketing prin bun simt. credeam ca a disparut
  • Ionut Bunescu Ionut Bunescu
    Există un precedent, acum ar fi drăguț dacă exemplul ar fi urmat și de alții.
  • Darius Darius
    Bravoooooooooo !!!!!!!!! Un exemplu demn de urmat... Sa dati de pamant cu ei pana isi dau seama ce rusine au ajuns pentru presa din Romania si pentru imaginea generala a Romaniei....
  • Simona Simona
    O veste buna, in sfarsit!
  • Synned Synned
    BRAVO!Sper ca si alti sponsori sa se retraga de la JEG TV!
  • marius marius
    Felicitari!
  • Nicu Nicu
    Foarte bine!!!!
    Fara sustinere financiara, mizeriile astea de emisiuni or sa dispara usor-usor.
  • escunew escunew
    bravo avon!!! asteptam si alete companii sa retraga spoturile din mizeriile televizate. doar asa putem sa reorientam televizounile catre programe de calitate. simona gherghe isi bate jos si de angajatii de la studio de multe ori si ameninta cu spusul la alexandrescu.
  • Alexandru Alexandru
    Cred ca este pentru prima data cand vad o companie care nu se prostitueaza doar de dragul ratingului. Bravo lor.

Trimite un comentariu

sus