Skip to main content

CohnandJansen JWT devine reprezentantul Young&Rubicam în România

 

Alina Tudose, Cohn&Jansen - Sursa Foto: AdHugger
Alina Tudose, CohnandJansen - Sursa Foto: AdHugger

Publicitate

CohnandJansen JWT România preia licenţa Young&Rubicam începând cu 2013, a declarat Alina Tudose, Managing Director CohnandJansen JWT Romania, pentru AdHugger.

Conform Alinei Tudose, CohnandJansen JWT a fost selectată să reprezinte licenţa Young & Rubicam în România şi preia contul de ATL al Danone, cu toate brandurile sale (Activia, Actimel, Danone, Danonino, Nutriday, Cremosso şi Danette) .

Young&Rubicam a mai fost prezentă pe piaţa din România sub brandul Y&R Team Advertising, dar şi printr-un parteneriat cu Tempo.

Petr Havlicek, CEO Young&Rubicam Central and Eastern Europe:

„Aveam nevoie de o prezenţă puternică în România, pe care o considerăm o piaţă foarte importantă în Europa Centrală şi de Est. De asemenea, avem nevoie de un partener foarte bun şi de încredere pentru clienţii noştri mari, precum Danone şi BCR. Prin urmare, a venit ca un pas firesc după ce ne-am despărţit de fostul nostru partener. Şi, după ce am scanat mai multe agenţii, C&J s-a dovedit a fi alegerea cea mai potrivită pentru noi. Viziunea noastră este să fim cel mai important partener al clienţilor noştri”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus