Realitatea TV a patentat o nouă modalitate de a măsura audienţa. După o dezbatere despre modul în care se măsoară audienţele şi a faptului că „telespectatorii Realitatea TV dispar pe hârtie”, Rareş Bogdan a venit şi cu soluţia de a-i număra mai bine. El a prezentat un număr de telefon şi i-a invitat pe telespectatorii care se uitau la Realitatea TV în acel moment să trimită un sms.
„Trimiteţi SMS la 0741 188 488 dacă vă uitaţi acum la Realitatea TV (tarif normal)”, era mesajul de pe burtiera de la Realitatea TV.
Totodată, postul a anunţat că cere o anchetă privind corectitudinea şi transparenţa modului în care sunt măsurate audienţele posturilor de televiziune. „Este pentru prima oară în istoria postului de televiziune când, potrivit măsurătorilor oficiale, niciun român nu ar fi urmărit Realitatea TV mai bine de 45 de minute încontinuu”, potrivit unui articol postat pe site-ul Realitatea.net.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro„Astfel, ieri, niciun telespectator din publicul comercial nu ar fi urmărit Life Time News cu Amedeo Ene. Asta în chiar dacă, la nivel naţional, Realitatea TV era urmărită de zeci de mii de telespectatori, înregistrând aproape un punct de rating şi o cotă de piaţă de 3,1. De asemenea, aceleaşi date arată că în mediul urban, ochii a sute de mii de români au fost aţintiţi pe programul al cărui amfitrion este Amedeo Ene”, se mai precizează în material.
Comentarii
Eu personal nu cred o iota din aceste audiente despre care nimeni nu stie cum se masoara.
Nu vi se pare ciudat ca atunci cand s-a schimbat firma ce masoara audientele singura televiziune care a facut scandal a fost Antena3 adica televiziunea la care imediat dupa au inceput sa creasca audientele?
Voi astia care lucrati in domeniu hai recunoasteti ca sant mari probleme si ca se fac mismasuri cu aceste cifre.