Revista Baby, deţinută de Ringier România, va mai apărea pe hârtie un singur număr, cel de martie, după care se mută pe online. Informaţia a fost confirmată pentru Paginademedia.ro de Mihnea Vasiliu, director general Ringier România.
Mihnea Vasiliu, pentru Paginademedia.ro:
“Este o revistă de nişă, afectată de scăderea publicităţii, în general, dar şi de problemele de distribuţie.”
Contează nişa pe care este orientată revista?
“Are importanţă, sigur, pentru că este o nişă mică, atât în materie de vânzări de publicitate, cât şi de exemplare vândute. Este un businees mic pentru a păstra şi expresia lui pe print”, explică Mihnea Vasiliu.
Mihnea Vasiliu spune că echipa editorială va fi păstrată, iar acentul va fi pus pe online.
“Site-ul va fi relansat. În prezent, este parte a portalului unica.ro dar, probabil, va deveni o pagină de sine stătătoare”, a declarat Mihnea Vasiliu.
Cât se reduce din cheltuieli?
“Se reduc cheltuielile de tipar, pentru că se păstrează echipa integral”, a mai spus Mihnea Vasiliu.
Revista Baby a fost lansată de compania Edipresse în anul 2007. În 2011, Ringier a cumpărat Edipresse, cu titlurile din portofoliu, printre care şi Baby.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roConform datelor BRAT, revista Baby avea vânzări medii pe ediţie (în intervalul iulie-septembrie 2012) de aproape 5.800 de exemplare. Pe această nişă mai apar Superbebe (6.500 de exemplare vânzări pe ediţie) şi Mami (aproape 5.000 de exemplare vândute).
Comentarii