UPDATE. Show-ul Românii au talent a condus în audienţe şi în reluare. Cifrele, în continuare.
DEBUT DE SEZON. Romanii au talent a înregistrat, vineri seară, cel mai bun debut din sezoanele de până acum: peste 5,3 milioane de români erau în fiecare minut pe show-ul de pe Pro TV. Vârfurile au sărit de 6,6 milioane de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele primei emisiuni a sezonului trei Românii au talent:
LA NIVEL NAŢIONAL: Peste 5,3 milioane de români au fost în fiecare minut cu ochii pe prima ediţie Românii au talent din acest an. Locul doi pe interval, la mare distanţă, a fost deţinut de Acasă TV, care difuza Inimă de ţigan. Pe locul 3 a fost Antena 1.
Cota de piaţă a Pro TV a fost de 48%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Românii au talent.
Vârful de audienţă naţional: 6,65 milioane de români, la minutul 21.41.
LA NIVEL URBAN: Din totalul publicului, peste 2,6 milioane de telespectatori ai Pro TV pe intervalul Românii au talent au fost din oraşe. La nivel urban, pe locul doi a fost Antena 1, urmată de Antena 3.
Vârful de audienţă urban: 3,23 milioane de orăşeni la minutul 22.42.
SEGMENTUL COMERCIAL: Aproape 1,5 milioane de telespectatori Pro TV au fost din segmentul 18-49 de ani (26,5 rating pe zona comercială). Pe acest target, locul secund, Antena 1, înregistra 200.000 de persoane din targetul comercial (3,6 rating pe target).
Românii au talent este la al treilea sezon. Emisiunea a avut prima ediţie pe 11 februarie 2011 şi a fost urmărită, în medie pe minut, de 2,05 milioane de telespectatori din mediul urban (adică 17,8 rating).
Al doilea sezon a avut un start mai bun: aproape 2,3 milioane de telespectatori din mediul urban au urmărit în fiecare minut show-ul. La nivel naţional, startul sezonului doi a fost urmărit de peste 4,5 milioane de români în fiecare minut:
Audienţa posturilor TV pe intervalul Românii au talent vineri, 15 februarie:
URBAN
NATIONAL
1
Pro TV
2.635.000 telespectatori pe minut (25,1 rtg)
Pro TV
5.314.000 (27,9)
2
Antena 1
355.000 (3,4)
Acasa
651.000 (3,4)
3
Antena 3
299.000 (2,8)
Antena 1
625.000 (3,3)
4
Acasa
285.000 (2,7)
Antena 3
429.000 (2,3)
5
National TV
207.000 (2)
TVR 1
393.000 (2,1)
Reluarea Românii au talent, 1,8 milioane de telespectatori
Peste 1,8 milioane de români din toată ţara au urmărit reluarea Românii au talent, difuzată între 16.00 şi 19.00. Dintre aceştia, 913.000 de persoane erau din mediul urban. Minutul de aur a fost atins la 18.51, când o medie de 3,1 milioane de români din toată ţara erau pe Pro TV. Minutul de aur, la reluarea Românii au talent, a avut, pe segmentul urban, 1,3 milioane de telespectatori.
Al doilea clasat a fost postul Antena 1, care a difuzat Observator şi Mireasă pentru fiul meu. Postul de telviziune a înregistrat, pe tronsonul Românii au talent, o medie de 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, dintre care 614.000 de persoane erau din mediul urban.
Citeşte şi:
- START SEZONUL 1: Românii au talent a rupt audienţa: cel mai urmărit program de divertisment din ultimii ani
- START SEZONUL 2: Românii au talent, start mai bun ca în primul sezon: 2,3 milioane de telespectatori
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Cum poți spune ca Romanii au Talent copiaza X Fake?
In primul rând Antena 1 a copiat Pro TV fiindcă nu isi permiteau sa investească in formatu X Factor daca nu vedeau la Pro TV Romanii au talent
Antena 1 poate doar sa viseze frumos ei rămân Felixieni si atât.
cat despre montaj... nu exista termenul "unirea cadrelor" nicaieri.
si mai uita-te la public...mai ales la cel lipsa din spatele juriului, adica n-au gasit pe nimeni sa umple sala?