Skip to main content

Românii au talent, cel mai bun debut de până acum: peste cinci milioane de români pe minut

 

Publicitate

UPDATE. Show-ul Românii au talent a condus în audienţe şi în reluare. Cifrele, în continuare. 

DEBUT DE SEZON. Romanii au talent a înregistrat, vineri seară, cel mai bun debut din sezoanele de până acum: peste 5,3 milioane de români erau în fiecare minut pe show-ul de pe Pro TV. Vârfurile au sărit de 6,6 milioane de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele primei emisiuni a sezonului trei Românii au talent:

LA NIVEL NAŢIONAL: Peste 5,3 milioane de români au fost în fiecare minut cu ochii pe prima ediţie Românii au talent din acest an. Locul doi pe interval, la mare distanţă, a fost deţinut de Acasă TV, care difuza Inimă de ţigan. Pe locul 3 a fost Antena 1.

Cota de piaţă a Pro TV a fost de 48%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Românii au talent.

Vârful de audienţă naţional: 6,65 milioane de români, la minutul 21.41.

LA NIVEL URBAN: Din totalul publicului, peste 2,6 milioane de telespectatori ai Pro TV pe intervalul Românii au talent au fost din oraşe. La nivel urban, pe locul doi a fost Antena 1, urmată de Antena 3.

Vârful de audienţă urban: 3,23 milioane de orăşeni la minutul 22.42.

SEGMENTUL COMERCIAL: Aproape 1,5 milioane de telespectatori Pro TV au fost din segmentul 18-49 de ani (26,5 rating pe zona comercială). Pe acest target, locul secund, Antena 1, înregistra 200.000 de persoane din targetul comercial (3,6 rating pe target).

Românii au talent este la al treilea sezon. Emisiunea a avut prima ediţie pe 11 februarie 2011 şi a fost urmărită, în medie pe minut, de 2,05 milioane de telespectatori din mediul urban (adică 17,8 rating).

Al doilea sezon a avut un start mai bun: aproape 2,3 milioane de telespectatori din mediul urban au urmărit în fiecare minut show-ul. La nivel naţional, startul sezonului doi a fost urmărit de peste 4,5 milioane de români în fiecare minut:

Audienţa posturilor TV pe intervalul Românii au talent vineri, 15 februarie:

URBAN NATIONAL
1 Pro TV 2.635.000 telespectatori pe minut (25,1 rtg) Pro TV 5.314.000 (27,9)
2 Antena 1 355.000 (3,4) Acasa 651.000 (3,4)
3 Antena 3 299.000 (2,8) Antena 1 625.000 (3,3)
4 Acasa 285.000 (2,7) Antena 3 429.000 (2,3)
5 National TV 207.000 (2) TVR 1 393.000 (2,1)

Reluarea Românii au talent, 1,8 milioane de telespectatori

Peste 1,8 milioane de români din toată ţara au urmărit reluarea Românii au talent, difuzată între 16.00 şi 19.00. Dintre aceştia, 913.000 de persoane erau din mediul urban. Minutul de aur a fost atins la 18.51, când o medie de 3,1 milioane de români din toată ţara erau pe Pro TV. Minutul de aur, la reluarea Românii au talent, a avut, pe segmentul urban, 1,3 milioane de telespectatori.

Al doilea clasat a fost postul Antena 1, care a difuzat Observator şi Mireasă pentru fiul meu. Postul de telviziune a înregistrat, pe tronsonul Românii au talent, o medie de 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, dintre care 614.000 de persoane erau din mediul urban.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • radu radu
    Dumitrescule dute si sterge-l pe mogulu' tau undeva.
  • Marius Marius
    Fara sa vrei esti penibil....Poate asta ti-ai dorit, totusi...
  • ionda ionda
    Mircea de unde hd,nu au car hd,pt. europa league au inchiriat de la o firma mare de afara.
  • ionda ionda
    Ura,cata usurare dupa multe infrangeri.pentru un desen animat este un scor bun.cat priveste perfectiunea celor din pro nu prea exista.tehnic cam mult ecou pe partea de sunet(perfectiune ioc).o gura de oxigen pt.cel mai deotolog "jurnalist".schimba denumirea in pag. de promedia,ar da mai bine,asta ca sa nu te mai feresti.obae,obae pregaste banii.fac pariu ca audientele sunt un pic mai mici,vom vedea audientele saptamanale.asa sa intamplat si data trecuta .money money.
  • eu eu
    cred ca nu sti sa faci diferenta intre HD si SD, TOATE productiile facute de ProTv sunt HD, pana si reclamele care le d-au peste 60% sunt HD (desi nu sunt produse de ei). Eu ma uit doar pe digital si posturile care au HD sunt salvate in locul celor SD si mai lucrez si ca tehnician audio video deci crede-ma ca stiu ce vorbesc...
  • MIHAI MIHAI
    Nu creed 6,6 milioane de telespectatori?? Antenele nici nu viseaza la asa ceva:))))) Bravo ProTv de la montaj pana la prezentatori si juriu sunteti cei mai buni, adevaratul profesionist din Romania pe piata de televiziuni este ProTv abia apoi celelalte dar in niciun caz Antena 1 , X Factor, slab rau de tot se laudau cu audiente de 1 milion de telespectatori. Banuiesc , ca daca ar pune doar o poza pe ecran in timpul emisiunii Romanii au talent ar scoate un rating mai mare decat antena 1 =)))))))))))))0
  • ionel torac ionel torac
    Cu siguranta!
  • MirceA MirceA
    Ce e deranjant e ca o astfel de productie e filmata SD. Pe Pro TV HD se vede foarte bine acest lucru.
    Daca tot ai o productie care atrage sume exorbitante din publicitate, eu zic ca s-ar merita investitia in HD.
  • andy andy
    a1 sa se concentrze pe crearea de seriale drama,romance,muzical ca la emisiuni faraonice a dat chicx.la televiziunile din sua nici nu prea intalnesti multe emisiuni ci foarte multe seriale.
  • Marius Marius
    Nu ai fost atent. Au fost prezentati si ei..Au existat mai multe astfel de clipuri. In plus, au fost promovati destul de PRO TV.
  • Eudor Eudor
    Pro TV e Pro TV
    Restu e Restu Antena 1 si Kanal D
  • Carol Carol
    Am o curiozitate, daca imi poate raspunde cineva.Audientele de la ProTv HD intra in cifrele astea sau cel putin sunt masurate?
  • Mihnea J. Mihnea J.
    Azi ne uitam la Titanic?
  • Radu Radu
    A fost o emisiune excelent realizata: emotie, comic, juriu carismatic, talente exceptionale, prezentatori haiosi, cadre pe reactia publicului. Bravo ProTv!
  • Andrei Andrei
    Da, siiigur o sa rupa audientele. :))

    Intradevar, spectaculoase cifre. :D Dar ma asteptam..

Trimite un comentariu

sus