Meciul Stelei de pe Pro TV a fost urmărită aseară de peste 4,7 milioane de români din toată ţara. Dintre aceştia, 2,5 milioane erau din mediul urban.
Partida a fost difuzată şi de posturile Dolce Sport şi Digi Sport (post care nu este în studiile de audienţă). Dolce Sport s-a plasat pe locul 10 în audienţe, cu Steaua - Chelsea. Televiziune deţinută de Romtelecom a avut o medie de 218.000 (1,1% rating) de telespectatori, la nivel naţional, dintre care 96.000 (0,9% rating) erau de pe urban.
Minutul de aur, la Pro TV, a fost atins la ora 21.47, când 5,9 milioane de români din toată ţara erau cu ochii pe meciul Steaua - Chelsea. Pe urban, minutul de aur a fost de 3,1 milioane de telespectatori (la ora 21.46).
Clasamentul posturilor de televiziune pe intervalul meciului Steaua - Chelsea
Post TV
URBAN
RTG%
NATIONAL
RTG%
Pro TV
2.525.000
24,1
Pro TV
4.746.000
25,0
Kanal D
458.000
4,4
Kanal D
1.159.000
6,1
Acasa
325.000
3,1
Acasa
830.000
4,4
Antena 1
289.000
2,8
Antena 1
625.000
3,3
National TV
232.000
2,2
National TV
480.000
2,5
Comentarii
National TV a depasit Antena 3, care s-a chinuit sa aranjeze o editie speciala cu mamici, si vad ca erau cat pe ce sa urce si peste Antena 1. Chiar jenant !