Serialul Las Fierbinţi a avut, la debutul celui de-al treilea sezon, 1,8 milioane de telespectatori, în medie pe minut, la nivel naţional. Dintre aceştia 946.000 de persoane erau din mediul urban.
Pe publicul comercial, serialul de comedie a înregistrat o medie de 603.000 de telespectatori. Pe targetul comercial, locul doi a fost al Antenei, cu 322.000 de telespectatori.
Locul doi a fost, joi seara, al postului Kanal D. Roata norocului, emisiunea de divertisment prezentată de Liviu Vârciu, a fost urmărită de 1,7 milioane de telespectatori din toată ţara, dintre care 667.000 de persoane erau din mediul urban.
Antena 1, cu filmul Frumuşica, a fost pe locul trei la nivel urban şi pe patru pe naţional.
Audienţa posturilor TV, joi, 28 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi
Post TV
URBAN
RTG%
Post TV
NATIONAL
RTG%
1
Pro TV
946.000 de telespectatori
9,0
Pro TV
1.853.000 de telespectatori
9,7
2
Kanal D
667.000
6,4
Kanal D
1.777.000
9,3
3
Antena 1
594.000
5,7
Acasa
1.134.000
6,0
4
Acasa
452.000
4,3
Antena 1
927.000
4,9
5
National TV
361.000
3,4
National TV
616.000
3,2
Tu sti sa faci diferenta intre targetul 18-49 urban, all urban si national ? Daca nu informeaza-te mai bine si apoi posteaza. Daca vrei sa sti Proul e lider in proportie de 90% pe targetul 18-40 urban.