Skip to main content

MARTIE 2013. Pro TV, cea mai mare creştere în martie. Posturile de ştiri continuă să scadă seara

 

Romanii au talent robot

Publicitate

Pro TV a avut cea mai mare creştere de audienţă dintre posturile TV în martie, o lună cu emisiuni ca Românii au talent şi Masterchef în grilă.

Tot în februarie, se observă o scădere a interesului pentru posturile de ştiri seara, când sunt programate emisiunile de forţă ale generalistelor, precum: Suleyman magnificul (Kanal D), MasterChef (Pro TV), Roata norocului (Kanal D), Românii au talent (Pro TV), România dansează sau Te cunosc de undeva (Antena 1).

Posturile de ştiri înregistrează creşteri însă după media pe zi.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele lunii martie, atât seara, cât şi după media pe întreaga şi, dar şi cum au evoluat posturile faţă de februarie.

Audienţele în PRIME TIME – orele 19.00-23.00:

  • Cea mai mare creştere în prime-time a fost Pro TV, care a ajuns la 1,2 milioane de telespectatori, în medie pe minut, în luna martie. Postul de televiziune a înregistrat o creştere de 200.000 de persoane faţă de luna februarie.
  • Pro TV  a ajuns la o audienţă dublă faţă de cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a avut 639.000 de telespectatori în fiecare minut. Antena 1 a crescut de asemenea faţă de februarie, cu 20.000 de telespectatori.
  • Top zece al televiziunilor în prime time rămâne neschimbat în martie faţă de februarie.
  • Kanal D a câştigat în luna martie aproximativ 20.000 de telespectatori, comparativ cu februarie. Postul turc de televiziune a ajuns, luna trecută, la o medie de 549.000 de privitori în fiecare minut din prime-time.
  • Posturile de ştiri au intrat în declin în luna martie. Antena 3 a fost urmărită de 318.000 în fiecare minut. România TV, al doilea post de ştiri, a avut un minus de aproape 29.000 de telespectatori, iar B1 TV a pierdut 14.000 de privitori.
  • Realitatea TV ocupă locul 14 în clasamentul general al audienţelor, cu o medie de 67.000 de telespectatori.

După MEDIA PE ZI, în mediul urban: 

  • Distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 este mai mică pe întreaga zi. Pro TV a avut în martie o medie de 559.000 de privitori în fiecare minut. Postul Antena 1 a fost urmărit de 411.000 de persoane, la nivel urban, în fiecare minut.
  • Cu câteva excepţii, principalele posturi de televiziune au înregistrat creşteri pe întreaga zi, chiar şi unele de ştiri. Antena 3 a crescut de la 178.000 de telespectatori în februarie, la aproape 200.000 în martie. De cealaltă parte, România TV a scăzut în audienţă, de la 86.000 de telespectatori, la 83.000.
  • TVR a urcat de pe locul nouă, pe locul şapte şi a depăşit pragul de 100.000 de telespectatori pe minut. Postul public de televiziune a început să lanseze emisiuni, Profesioniştii şi O dată-n viaţă, dar a difuzat şi două meciuri ale naţionalei cu Olanda şi cu Ungaria.

Audienţele posturilor TV în mediul urban, în lunile februarie şi martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă):

FEBRUARIE Rtg(000) Rtg% MARTIE Rtg(000) Rtg%
1 Pro TV 1020 9.7 Pro TV 1235 11.8
2 Antena 1 619 5.9 Antena 1 639 6.1
3 Kanal D 528 5 Kanal D 549 5.2
4 Antena 3 329 3.1 Antena 3 318 3.0
5 Acasa 307 2.9 Acasa 278 2.7
6 Prima TV 266 2.5 Prima TV 252 2.4
7 National TV 253 2.4 National TV 222 2.1
8 TVR 1 163 1.6 TVR 1 198 1.9
9 Romania TV 136 1.3 Romania TV 107 1.0
10 B1TV 114 1.1 B1TV 99 1.0
11 Antena 2 89 0.8 Disney 96 0.9
12 Disney 88 0.8 Antena 2 70 0.7
13 Realitatea TV 70 0.7 TVR 2 70 0.7
14 Pro Cinema 60 0.6 Realitatea TV 67 0.6
15 TVR 2 59 0.6 Pro Cinema 59 0.6
16 Disney Junior 49 0.5 AXN 52 0.5
17 AXN 48 0.5 Disney Junior 48 0.5
18 Sport.ro 43 0.4 Sport.ro 46 0.4
19 ETNO 42 0.4 Cartoon Network 39 0.4
20 Boomerang 42 0.4 Boomerang 39 0.4
21 Cartoon Network 36 0.3 ETNO 35 0.3
22 Euforia 35 0.3 Euforia 31 0.3
23 Diva Universal 30 0.3 Diva Universal 30 0.3
24 Eurosport 26 0.2 Film Cafe 27 0.3
25 Universal Channel 23 0.2 Universal Channel 24 0.2
26 National 24 PLUS 23 0.2 History Channel 20 0.2
27 History Channel 22 0.2 Dolce Sport 18 0.2
28 National Geographic 19 0.2 National Geographic 18 0.2
29 Favorit TV 19 0.2 Eurosport 17 0.2
30 Kiss TV 18 0.2 Taraf TV 15 0.2
31 Taraf TV 15 0.1 Favorit TV 15 0.1
32 Dolce Sport 15 0.1 Kiss TV 15 0.1
33 EuroSport 2 14 0.1 Discovery 14 0.1
34 TV Paprika 13 0.1 gspTV 13 0.1
35 National Geographic Wild 12 0.1 National 24 PLUS 14 0.1
36 Minimax/A+ 11 0.1 TV Paprika 14 0.1
37 Discovery 11 0.1 U TV 13 0.1
38 gspTV 11 0.1 AXN Crime 10 0.1
39 AXN Sci Fi 10 0.1 EuroSport 2 9 0.1
40 U TV 9 0.1 Minimax/A+ 10 0.1
41 TCM 9 0.1 MTV Ro 9 0.1
42 AXN Crime 9 0.1 National Geographic Wild 9 0.1
43 MTV Ro 8 0.1 TCM 7 0.1
44 MGM 8 0.1 Acasa Gold 7 0.1
45 Music Channel 7 0.1 MGM 6 0.1
46 Acasa Gold 7 0.1 CBS Reality 7 0.1
47 CBS Reality 7 0.1 AXN Sci Fi 6 0.1
48 Look TV 5 0.1 Music Channel 6 0.1
49 Animal Planet 4 0 Hit Music 6 0.1
50 Hit Music 4 0 Animal Planet 5 0.0
51 Mynele TV 3 0 TV Neptun 5 0.0
52 TLC 3 0 Look TV 4 0.0
53 TV Neptun 3 0 Mynele TV 3 0.0
54 TVH2O 2 0 TLC 3 0.0

Audienţele posturilor TV în mediul urban, în lunile februarie şi martie, după MEDIA PE ZI:

FEBRUARIE Mii persoane Rtg% MARTIE Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 422 4 Pro TV 559 5.3
2 Antena 1 362 3.5 Antena 1 411 3.9
3 Kanal D 230 2.2 Kanal D 252 2.4
4 Antena 3 178 1.7 Antena 3 196 1.9
5 Acasa 101 1 Acasa 107 1.0
6 Prima TV 96 0.9 Prima TV 105 1.0
7 Romania TV 86 0.8 TVR 1 105 1.0
8 National TV 85 0.8 National TV 95 0.9
9 TVR 1 78 0.7 Romania TV 83 0.8
10 B1TV 71 0.7 Disney 74 0.7
11 Disney 58 0.6 B1TV 74 0.7
12 Realitatea TV 55 0.5 Realitatea TV 56 0.5
13 Disney Junior 38 0.4 Disney Junior 45 0.4
14 ETNO 36 0.3 ETNO 39 0.4
15 Antena 2 36 0.3 TVR 2 38 0.4
16 TVR 2 33 0.3 Boomerang 37 0.4
17 Boomerang 32 0.3 Antena 2 35 0.3
18 Cartoon Network 29 0.3 Cartoon Network 33 0.3
19 Pro Cinema 28 0.3 AXN 31 0.3
20 AXN 24 0.2 Pro Cinema 31 0.3
21 Euforia 22 0.2 Sport.ro 29 0.3
22 Sport.ro 22 0.2 Diva Universal 24 0.2
23 Diva Universal 21 0.2 Minimax/A+ 22 0.2
24 Minimax/A+ 17 0.2 Euforia 21 0.2
25 History Channel 14 0.1 Film Cafe 16 0.2
26 National Geographic 14 0.1 Universal Channel 16 0.2
27 Kiss TV 14 0.1 National Geographic 16 0.2
28 Eurosport 13 0.1 Kiss TV 15 0.1
29 Taraf TV 13 0.1 History Channel 15 0.1
30 Universal Channel 13 0.1 Eurosport 13 0.1
31 Favorit TV 10 0.1 Taraf TV 13 0.1
32 National 24 PLUS 9 0.1 Favorit TV 12 0.1
33 National Geographic Wild 8 0.1 U TV 11 0.1
34 EuroSport 2 8 0.1 Discovery 10 0.1
35 U TV 8 0.1 MTV Ro 10 0.1
36 Discovery 8 0.1 gspTV 9 0.1
37 MTV Ro 7 0.1 National 24 PLUS 8 0.1
38 gspTV 7 0.1 TV Paprika 8 0.1
39 TCM 7 0.1 Dolce Sport 7 0.1
40 Music Channel 6 0.1 EuroSport 2 7 0.1
41 TV Paprika 6 0.1 National Geographic Wild 7 0.1
42 Dolce Sport 5 0.1 TCM 6 0.1
43 MGM 5 0 Music Channel 6 0.1
44 AXN Sci Fi 5 0 MGM 5 0.1
45 Acasa Gold 4 0 Hit Music 5 0.1
46 CBS Reality 4 0 Acasa Gold 5 0.0
47 AXN Crime 4 0 Animal Planet 4 0.0
48 Animal Planet 4 0 AXN Crime 4 0.0
49 Hit Music 3 0 AXN Sci Fi 4 0.0
50 Mynele TV 3 0 Mynele TV 4 0.0
51 TLC 2 0 TLC 3 0.0
52 Look TV 2 0 CBS Reality 3 0.0
53 TV Neptun 2 0 TV Neptun 2 0.0
54 TVH2O 1 0 Look TV 2 0.0

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • radu radu
    Kanal D e un canal pt cei cu 2 clase, pt cei ce stau la cort, din moment ce au prezentatori colorati.
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Cifrele sunt pe prime time (19-23) si pe intreaga zi (all day) urban. Nu le-am dat pe cele pe national. E normal ca media pe prime time sa fie mai mare decat pe intreaga zi.
  • mariusc mariusc
    nu pot sa citesc nimic din cauza reclamei.
  • Radu100% Radu100%
    Ok, inteleg cresterea PRO-ului, dar NU inteleg de ce se uita atata lume la Kanal D. Mi se pare cel mai tigasesc post TV din Romania.
  • tila tila
    ETNO are pe national 35000, iar pe urban 39000 (rtg) ???
    La posturile de stiri este curioasa diferenta urban / national.

Trimite un comentariu

sus