MasterChef se menţine în urma serialului Suleyman Magnificul. Emisiunea de aseară a avut cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut mai puţin decât Kanal D.
Postul turcesc a fost pe prima poziţie şi la nivelul întregii ţări, dar şi în mediul urban. MasterChef a câştigat doar publicul comercial, unde a avut mai mulţi telespectatori decât serialul de pe Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de aseară, pe intervalul MasterChef:
LA NIVEL NAŢIONAL. La MasterChef s-au uitat, în medie pe minut, 1,8 milioane de telespectatori. Pe intervalul emisiunii, la Kanal D se uitau aproape 2,3 milioane de români.
LA NIVEL URBAN. Diferenţa de audienţă este mai mică la nivel urban. Astfel, MasterChef a avut 1,15 milioane de orăşeni în fiecare minut, în timp ce pe Kanal D erau cu 164.000 mai mulţi telespectatori.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pro TV l-a bătut pe Suleyman doar la publicul comercial. Dintre telespectatorii MasterChef, 773.000 au fost din zona 18-49 de ani (14 rating pe segment). Kanal D avea, pe intervalul MasterChef, 580.000 de persoane din targetul commercial (10,5 rating).
Audienţa posturilor TV marţi, 2 aprilie, pe intervalul MasterChef:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Kanal D | 2.275.000 telespectatori pe minut (12 rtg) | Kanal D | 1.314.000 (12,5) |
Pro TV | 1.807.000 (9,5) | Pro TV | 1.150.000 (11) |
Antena 1 | 1.119.000 (5,9) | Antena 1 | 616.000 (5,9) |
Acasa TV | 977.000 (5,1) | Antena 3 | 338.000 (3,2) |
Antena 3 | 462.000 (2,4) | Acasa TV | 292.000 (2,8) |
apropo am uitat s ava zic ce tari au fost pe comerical,in caz ca nu ati observat