ANTREPRENORIAT. Călin Rotăruş, unul dintre veteranii vânzărilor online din România, îşi lansează propria companie de comunicare: Biroul de Comunicare Călin Rotăruş - BCCR. Iniţiativa lui Rotăruş vine la câteva luni după ce a plecat din poziţia de director al companiei Goldbach (fosta ArboInteractive) şi după câteva luni în holdingul The Group, deţinut de Mihaela Nicola şi Zoltan Szigeti.
De la începutul anului, Călin Rotăruş a fost managing partner al companiei Navidoo (parte a The Group), rebranduită în Let’s Rock SRL.
Ce va face BCCR?
“Strategii de comunicare, implementarea acestora, training şi coaching pentru comunicare, atât pentru cei implicaţi direct, cât si pentru managerii care constată că în prezent business-ul nu mai poate fi separat de comunicare.”
“Biroul de Comunicare Călin Rotăruş va oferi serviciul SDaaS (Sales Director as a Service) - un concept ce presupune externalizarea următoarelor funcţiuni ale unui director de vânzări: analiză, strategie de vânzări, politică de preţ, training şi coaching echipă, punerea la punct a procedurilor, urmărirea activitatii.
Călin Rotăruş are o experienţă de 17 ani în publicitate, dintre care 12 în online.
Rotăruş s-a alăturat Goldbach (anterior ARBOmedia) din 2001, iniţial ca Online Project Manager – de la lansarea departamantului online, ulterior ca Online Director; Sales Director pentru TV, print, radio si online si Strategy Director. A condus ARBOinteractive, rebranduită ulterior în Goldbach Audience Romania, de la înfiinţare (2007) pană la momentul în care s-a decis reunirea activităţii firmelor din grup într-o structură unică (iulie 2012), moment în care a preluat funcţia de Director General Adjunct pe grup.
Este fondator si coproprietar al Rockschool - şcoala de rock.
Citeşte şi:
Trimite un comentariu