Finala Europa League a fost, aseară, pe prima poziţie în intervalul de difuzare. Partida Benfica – Chelsea, câştigată de Chelsea cu 2-1 în ultimul minut, a fost dată de Pro TV, Dolce Sport şi DigiSport.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele partidei pentru Pro TV şi Dolce Sport (pentru Digi Sport nu sunt date de audienţă).
LA NIVEL NAŢIONAL. Benfica – Chelsea a fost urmărită pe Pro TV, în fiecare minut, de 1,6 milioane de români. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D, cu peste 900.000 de oameni pe post.
Cu meciul de fotbal, Dolce Sport a strâns, în fiecare minut, 120.000 de români şi a fost pe locul 15 în clasament.LA NIVEL URBAN. Meciul a strâns pe Pro TV 923.000 de telespectatori din mediul urban, peste dublu faţă de următoarele două clasate, Antena 1 şi Kanal D (posturi aproape la egalitate).
La oraşe, Dolce Sport a avut o medie de 61.000 de persoane pe post şi a fost tot pe locul 15.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul partidei de pe Pro TV, 472.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (8,5 rating commercial). Pe locul următor a fost Antena 1, cu 233.000 de persoane (4,2 rating pe target). Pe DolceSport, 20.000 de persoane între 18 şi 49 de ani urmăreau partida (0,4 rating).
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 mai, pe intervalul finalei Europa League, meciul Benfica – Chelsea (1-2):
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.607.000 telespectatori pe minut (8,4 rtg) | Pro TV | 923.000 (8,8) |
Kanal D | 918.000 (4,8) | Antena 1 | 408.000 (3,9) |
Prima TV | 618.000 (3,2) | Kanal D | 404.000 (3,9) |
Antena 1 | 605.000 (3,2) | Antena 3 | 346.000 (3,3) |
Acasa TV | 581.000 (3,1) | Prima TV | 327.000 (3,1) |
Comentarii
Nu credeti ca ar fi cazul ca sa nu mai umflati cifrele de audienta ale Prostv/Cacanal D/Kakatos/alte mizerii, decat dupa ce contorizati si transmisiunile Digi/Dolce/UPC?