Skip to main content

Nadia Comăneci este imaginea saltelelor Dormeo

 

Nadia Dormeo behind the scenesNadia Comăneci este noua imagine Dormeo, într-o campanie derulată în 21 de ţări. Campania a început în luna mai şi va fi derulată în ţările în care este prezentă compania Studio Moderna (care produce salteaua Dormeo): România, Rusia, Ucraina, Ungaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Kosovo, Serbia, Croaţia, Turcia, Moldova, Bosnia Herţegovina, Macedonia, Albania şi Muntenegru.

Publicitate

În România, debutul campaniei va avea loc pe 15 mai, sub sloganul “Dormeo – un somn de nota 10”, prin difuzarea spotului TV care o are în centru pe Nadia Comăneci.

Campania “Dormeo – un somn de nota 10” are mai multe etape, cea de lansarea fiind programată să ruleze pe toate mediile de comunicare aproximativ 3 luni.

În mixul de comunicare, principalul canal media utilizat este TV-ul, alături de online, print şi materiale de semnalizare în punctele de vânzare.

Spotul TV a fost filmat în luna Februarie 2012, în Ljublijana (Slovenia), cu ajutorul echipei de creaţie şi producţie Studio Moderna. Proiectul a fost coordonat de Branko Blečić – International Marketing Manager, iar la realizarea saltele campaniei au colaborat 2 echipe: echipa locală de marketing formată din Raluca Grigoriu - Marketing Manager Studio Moderna România şi Andreea Palici – Brand Manager Dormeo, alături de echipa internaţională de creaţie şi producţie: Tina Košak – director de creatie, Daša Ščuka - copywriter, Venn Jemeršič - regizor, Simon Pintar - DOP, Boštjan Kepic – Producător, Annamaria Miklosi – director de publicitate.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus