Kiss FM şi Radio ZU au fost sancţionate cu 5.000 de lei şi, respectiv, 2.500 de lei pentru că nu au difuzat de trei ori textul unei somaţii publice pe care au luat-o pe 6 iunie.
Kiss FM a difuzat pe 11 iunie doar o singură dată textul sancţiunii, iar în aceeaşi zi Radio ZU a difuzat de două ori textul sancţiunii.
Potrivit Legii audiovizualului, radiodifuzorii au obligaţia de a difuza de trei ori textul sancţiunii, în 24 de ore de la data comunicării sancţiunii.
Pe data de 6 iunie, postul Radio ZU a fost somat public pentru reclamă mascată la marca de cafea Doncafe şi la marca de cosmetice Maybelline.
Iar postul Kiss FM a fost sancţionat cu somaţie publică pentru mai multe farse realizate de Viorel Gaiţă în rubrica Tembelefonul lui Gaiţă.
Laura Georgescu, preşedinte CNA, a spus că ambele posturi de radio au mai difuzat textul sancţiunii după ce au văzut că acest subiect a intrat pe ordinea de zi.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu