AUDIENŢA PROTV LA ŢARĂ. Pro TV a înregistrat cea mai mare audienţă în mediul rural, în prime time, în prima parte a anului: o medie de 614.000 de telespectatori pe minut (7,2% rating), scrie Forbes.ro. Cifra este mai mare cu 40.000 de persoane faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Aproape 23,3% dintre telespectatori au vârste între 35 şi 44 de ani.
Publicitate În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, circa 741.000 de persoane din comunele şi satele ţării au urmărit cel puţin un minut programele Pro TV din prime time (orele 19:00 – 24:00).
De remarcat că cifrele corespunzătoare atât ratingului cât şi reachului Pro TV sunt cu mult superioare staţiei Kanal D, cel de-a doua televiziune în topul audienţei din mediul rural.
Bărbaţii au fost majoritari în programele Pro TV, în prime time: 53,2%.
Viaţa televiziunilor la ţară: Pro TV
CAZAREA PENTRU VARA PE VAL COSTĂ 160.000 DE EURO. SC Icar Tours Constanţa SRL va asigura servicii de cazare pentru emisiunile estivale ale TVR, în baza unui contract atribuit de conducerea Televiziunii publice prin selecţie de oferte, scrie EVZ. Şedinţa CA s-a desfăşurat în acest weekend pe Litoral, la Hotel Palm Beach din Mamaia. Cazarea pentru emisiunea “Vara pe val” va costa peste 706.000 de lei, adică aproape 160.000 de euro pentru ambele canale ale televiziunii publice.
Firma care i-a cazat pe ştabii TVR a câştigat licitaţia de 160.000 de euro
SCANDAL LA UN CONGRES AL JURNALIŞTILOR. Într-un comunicat oficial, FIJ spune că, prin comportamentul lor, Nicoleta Balaci şi Cerasela Rădulescu au produs grave prejudicii de imagine atât organizaţiilor de media naţionale şi internaţionale, Radioului Public, dar şi României, scrie Evenimentul zilei.
Deşi au fost trimise în calitate de reporteri şi nu de delegaţi la Congresul Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor, ce a avut loc la Dublin Irlanda, în perioada 4-7 iunie 2013, Nicoleta Balaci şi Cerasela Rădulescu au ţipat şi au ameninţat cu greva foamei, fiind nemulţumite de prezenţa reprezentantului FRJ MediaSind la Congresul FIJ.
Aceste fapte au creat panică şi confuzie printre delegaţii FIJ, iar organizatorii evenimentului le-au retras acreditările.
SCANDAL INTERNAŢIONAL: Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor explică de ce le-a dat afară pe reprezentantele radioului public de la Congres
TELEVIZIUNILE JAPONEZE ÎMPOTRIVA RECLAMEI LA SMART TV. Posturile de televiziune private japoneze au refuzat să difuzeze o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor care transmite imagini de pe internet, a anunţat, ieri, acest grup japonez de produse electronice, victimă a temerilor legate de scăderea audienţelor, scrie Mediafax.
Radiodifuzorii au argumentat spunând că acea reclamă ar putea întreţine confuzia, în mintea telespectatorilor, în ceea ce priveşte rolul unui televizor.
Japonia: Posturile TV refuză o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor conectat la internet
BBC ŞI-A CERUT SCUZE FAŢĂ DE O TENISMENĂ. Postul BBC a cerut scuze, sâmbătă, după ce un jurnalist vedetă a spus despre jucătoarea franceză de tenis Marion Bartoli (foto), învingătoare la turneul de la Wimbledon, că nu ''arata prea bine'', scrie DailyBusiness.ro.
"Recunoaştem că a fost o remarcă fără sens şi ne cerem scuze'', a anunţat BBC.
BBC îşi cere scuze. Ce a spus un jurnalist al postului despre Marion Bartoli
500.000 DE EURO PENTRU COPERTA UNEI REVISTE. Coperta revistei de benzi desenate Dark Knight Returns, realizată de Frank Miller, estimată la cel puţin 500.000 de dolari, va fi scoasă la vânzare la o licitaţie care va avea loc luna viitoare, în oraşul american Dallas, scrie Wall-Stree.ro, care citează Mediafax.
Această copertă, realizată de Frank Miller pentru cel de-al doilea număr al revistei - dintr-o miniserie de patru părţi -, a prezentat pentru prima data fanilor benzilor desenate o imagine întunecată a personajului Batman, mai bătrân, mai înţelept, dar şi mai răutăcios.
Realizat în creion şi cerneală, în 1986, desenul a devenit coperta revistei de benzi desenate The Dark Knight Returns No.2 şi va fi scos la vânzare luna viitoare, între 1 şi 3 august, în Dallas, de casa Heritage Auctions.
O copertă de revistă din 1986, şcoală la licitaţie. Valoarea este estimată la 0,5 milioane de dolari
RECORD DE AUDIENŢĂ PENTRU OWN. Oprah Winfrey Network (OWN), reţeaua de televiziune deţinută de vedeta americană Oprah Winfrey şi Discovery Communications, a înregistrat în trimestrul al doilea din 2013 cele mai mari audienţe de la lansarea sa, în ianuarie 2011, scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.
Totodată, audienţa din prime time a OWN a crescut cu 32% în trimestrul al doilea, comparativ cu primul trimestru al anului 2013.
Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 şi a recrutat câteva staruri de la Hollywood pentru a prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny Mccarthy, Rosie O'Donnell şi Ryan şi Tatum O'Neal. Totodată, câţiva actori de prim rang - Julia Roberts, Forest Whitaker şi Goldie Hawn - au fost cooptaţi pentru a regiza şi prezenta o serie de documentare pentru OWN.
Televiziunea lui Oprah Winfrey a ajuns la cele mai mari audienţe de la lansarea din 2011
Comentarii