Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPE RITMURI INDIENE. Naţional TV, televiziunea oamenilor de afaceri Ioan şi Viorel Micula, ocupă locul şapte în topul staţiilor care au livrat cele mai mari volume de audienţă pentru clienţii publicitari, în primele şase luni ale acestui an. Cel mai mare client al canalului Naţional TV a fost European Drinks, compania fraţilor Miculascrie Forbes România.
Publicitate Şi alţi mari advertiseri au consumat publicitate pe această televiziune (locul şase în topul audienţei generale în luna iunie a.c.). Reclamele comandate de Unilever au acumulat 3.367 GRP'30 all urban în prima parte a acestui an, cu 332,6% mai mult decât în 2012. Cel de-al doilea mare client publicitar a fost Procter&Gamble (1.978 GRP'30 all urban). Anul trecut, P&G nu a consumat publicitate deloc pe Naţional TV.
Filmele indiene şi coreene de pe Naţional TV atrag bugetele de publicitate de la multinaţionale
SPOTURI PE FACEBOOK. Compania Facebook plănuieşte să introducă spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma să aducă reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei, scrie Mediafax.
Cea mai mare reţea de socializare din lume, care are în prezent 1,15 miliarde de utilizatori, încearcă să spargă monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate.
Schimbări la Facebook: Reţeaua de socializare va introduce spoturile publicitare în stilul celor difuzate de televiziuni
MAI MULTĂ RECLAMĂ. Romtelecom a fost compania de comunicaţii cu cea mai mare creştere procentuală a volumului de publicitate TV în prima parte a acestui an: 95,8%. Ocupă locul şapte în topul general al clienţilor publicitari pe televiziune, scrie Forbes România.
Campaniile de publicitate TV derulate de Romtelecom au strâns 23.093 puncte de audienţă all urban (Gross Rating Point - GRP), în primele şase luni ale acestui an. Volumul de audienţă este mai mare cu 95,8% faţă de cel din aceeaşi perioadă a anului trecut. (Pe baza GRP-urilor, clienţii publicitari cumpără spaţii de publicitate la televiziuni.)
Pe care televiziuni s-au văzut reclamele Romtelecom?
RETAILUL ŞI PUBLICITATEA. Flanco şi Domo şi-au intensificat campaniile de publicitate pe televiziuni, în prima parte a acestui an. Altex a consumat un buget de audienţă TV la nivelul anului trecut. Dante Internaţional, firma care operează magazinul online de IT, electronice şi electrocasnice a acumulat cel mai mare buget de audienţă pe această nişă, potrivit Forbes România.
Companiile care activează pe segmentul comerţului de electrocasnice, electronice şi IT&C au adunat în primele şase luni ale acestui an un volum total de 11.288 puncte de audienţă (Gross Rating Point) pe televiziuni.
Publicitatea pentru retailul de electrocasnice şi IT&C s-a dezmorţit pe TV
SCHIMBARE DE SEX. Sitcomul american „Two and a Half Men“/„Doi bărbaţi şi jumătate“ poate să îşi piardă „jumătatea“ din denumire, după ce Angus T. Jones, actorul care dă viaţă personajului Jake a hotărât să se concentreze asupra facultăţii, scrie Adevărul. Astfel, pentru sezonul al 11-lea producătorii sunt tentaţi să aducă în locul său un personaj feminin, în calitate de „fiică uitată“ a lui Charlie (Charlie Sheen).
Jake, personajul din serialul „Doi bărbaţi şi jumătate“, va fi înlocuit cu o „fiică uitată“
LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro
Trimite un comentariu