Burda International GmbH a achiziţionat toate activităţile Sanoma Hearst în România, rezultând un grup cu 35 de titluri şi mai mult de 40 de servicii media online.
Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International explică: „Am moştenit brand-uri puternice şi trainice în România. Vom crea o companie media modernă, care va fi bine poziţionată în exploatarea tuturor oportunităţilor de pe piaţa de publicaţii şi media online în România, în anii ce vor urma”.
Potrivit companiei, Burda devine unul dintre cei mai importanţi publisheri de reviste, ajungând la peste o treime din publicul ţintă feminin din zonele urbane din România.
Actualul portofoliu al Burda România cu brand-uri precum Practic în bucătărie, Casa Lux, Ioana, Grădina mea de vis şi altele va mai avea şi titluri cum ar fi Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor şi Sport şi National Geographic.
Tranzacţia a fost notificată Consiliului Concurenţei şi va putea fi implementată doar ulterior
emiterii unei decizii de autorizare.
Burda International GmbH este activă pe 17 pieţe, publică în prezent peste 230 de reviste şi oferă un număr mare de servicii media digitale.
Comentarii