Noul format francez cumpărat de Antena1, Totul e permis (Vendredi, tout est permis), a avut audienţe bune în Franţa încă de la lansare.
Prima ediţie a emisiunii, difuzată de TF1 pe 16 decembrie 2011, a avut o audienţă de 1,7 milioane de telespectatori, potrivit tele.premiere.fr. De-a lungul timpului, audienţa programului a crescut, ajungând în ianuarie 2011 la 3,3 milioane de telespectatori, potrivit datelor de audienţă furnizate de Médiamétrie.
Antena 1 a achiziţionat dreptul de difuzare pentru opt episoade, în timp ce Globo din Brazilia va avea 20 de episoade, iar 1+1 din Ucraina, 10, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Formatul este unul cu vedete, şase sau şapte, care sunt supuse la diferite probe amuzante.
Ultimele date de audienţă ale emisiunii Vendredi, tout est permis, din 6 august, au plasat postul TF1 pe locul întâi în a doua parte a serii. Programul, difuzat de postul francez la ora 22.45, a înregistrat o audienţă de 2,2 milione de telespectatori, potrivit coulisses-tv.fr.
În prezent, emisiunea mai este difuzata în ţări precum Australia, sub numele Slide Show, şi Portugalia, sub denumirea Vale Tudo.
Formatul a fost achiziţionat recent şi de televiziuni din Spania (Antena 3), Ucraina (1+1) şi Brazilia (Globo), potrivit Hollywood Reporter.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Las-o in basketi,promovarea e promovare si punct.
Pe mine chiar nu ma deranjeaza personal insa ma deranjeaza astia ca tine care vin si sunt in stare sa iti spuna in fata ca rosul e verde.