Emisiunile-tabloid au început sezonul în forţă. După primele trei zile de desfăşurare, seara îi aparţine Simonei Gherghe, cu Acces Direct, în timp ce noaptea s-a împărţit între Un show păcătos (Antena 1) şi WowBiz (Kanal D).
Paginademedia.ro prezintă audienţa emisiunilor-tabloid din ultima trei zile.
La Măruţă contra Acces Direct
Prima ediţie, de luni, segmentul 17.30 - 19.00 a fost dominat de Acces Direct. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a fost urmărită, în medie, de un milion de telespectatori din toată ţara, dintre care 670.000 erau din mediul urban. Emisiunea de pe Pro TV, care şi-a schimbat numele din Happy Hour în La Măruţă a avut aproximativ jumătate din audienţa Simonei Gherghe.
A doua ediţie, de marţi, 3 septembrie, cele două emisiuni-tabloid s-au apropiat în audienţe. Acces Direct a scăzut în timp ce La Măruţă a urcat simţitor. Simona Gherghe a atras 920.000 de telespectatori din toată ţara, iar la Măruţă a fost urmărit, tot la nivel naţional, de 874.000 de persoane, în fiecare minut.
La a treia ediţie, care a fost difuzată ieri, Simona Gherghe s-a distanţat din nou de Măruţă. Acces Direct a avut cea mai bună audienţă a ultimelor trei zile, o medie de 1,2 milioane de privitori din toată ţara. Dintre aceştia, 772.000 de persoane erau din mediul urban. La Măruţă, în schimb, a fost urmărit de 622.000 de persoane din toată ţara, dintre care 363.000 erau din mediul urban.
WowBiz contra Un show păcătos
La tabloidele de noapte, primele două seri au fost ale Kanal D, însă miercuri seara a Capatos a fost la putere.
WowBiz a întregistrat în prima ediţie, de luni, 665.000 de telespectatori din toată ţara, dintre care 400.000 erau din mediul urban. Emisiunea lui Mădălin Ionescu a fost la o distanţă confortabilă de competiţie. Un show păcătos a aut, tot luni, o medie de 415.000 de telespectatori, la nivel naţional.
În cea de-a doua ediţie povestea s-a repetat. WowBiz a condus seara detaşat, fiind urmărit de 702.000 de persoane din toată ţara, dintre care 449.000 erau de la oraşe. Capatos a avut puţin peste jumătate de milion de telespectatori.
În cea de-a treia ediţie, rolurile s-au inversat. Capatos a avut o creştere spectaculoasă faţă de celelalte două zile. Emisiunea de pe Antena 1 a avut o medie de 906.000 de telespectatori din toată ţara. Una din explicaţiile creşterii poate fi faptul că emisiunea a fost precedată de un interval orar în care Antena 1 a avut audienţe foarte bune după cum paginademedia.ro a scris aici.
Audienţa posturilor de televiziune pe intervalul de intersecţie al emisiunilor-tabloid, la nivel NAŢIONAL
Luni, 2 septembrie | Marti, 3 septembrie | Miercuri, 4 septembrie | |
---|---|---|---|
Acces Direct | 1.035.000 de persoane (5,4% rtg) | 920.000 (4,8%) | 1.248.000 (6,6%) |
La Maruta | 548.000 (2,9%) | 874.000 (4,6%) | 622.000 (3,3%) |
WowBiz | 665.000 (3,5%) | 702.000 (3,7%) | 442.000 (2,3%) |
Un show pacatos | 415.000 (2,2%) | 510.000 (2,7%) | 906.000 (4,8%) |
Audienţa posturilor de televiziune pe intervalul de intersecţie al emisiunilor-tabloid, la nivel URBAN
Luni, 2 septembrie | Marti, 3 septembrie | Miercuri, 4 septembrie | |
---|---|---|---|
Acces Direct | 676.000 de persoane (6,4% RTG) | 648.000 (6,2%) | 772.000 (7,4%) |
La Maruta | 351.000 (3,3%) | 536.000 (5,1%) | 363.000 (3,5%) |
WowBiz | 400.000 (3,8%) | 449.000 (4,3%) | 219.000 (2,1%) |
Un show pacatos | 260.000 (2,5%) | 355.000 (3,4%) | 512.000 (4,9%) |
Comentarii