Agenţia de Presă Agerpres şi-a relansat site-ul, şi-a schimbat logo-ul, iar noul slogan este Actualizează lumea.
Proiectul a fost făcut, în mare parte, de agenţia Public Advisors, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Alexandru Giboi, directorul general Agerpres.
Ce presupune schimbarea?
Alexandru Giboi, pentru Paginademedia.ro:
„Avem un site nou, dar şi aplicaţii pentru mobil, pentru Android şi pentru sistemul iOS. O altă noutate este serviciul video, de producţie, preluare, dar şi posibilitatea de a face Live Streaming”.
Proiectul de relansare a agenţiei de presă Agerpres a costat aproximativ 13.000 de euro, plus TVA.
Alte detalii:
- Va fi implementat sistemul de achiziţie şi plată online pentru fluxuri de ştiri şi fotografii.
- Noua platformă online va face posibilă integrarea cu cele Facebook, Twitter, Google +, Youtube, reţele "care permit autentificarea socială, distribuirea uşoară a informaţiilor de interes şi comentarea acestora direct în reţelele sociale".
- Platformă video interactivă. Aceasta va oferi numeroase modalităţi de transmitere a informaţiilor, precum ilustraţie video, live streaming, flux de ştiri video. Platforma va fi constant actualizată cu interviuri video şi documentare Agerpres şi va fi integrată cu YouTube.
Comentarii
Sincer, nu inteleg rautatile din comentariile anterioare. Daca institutiile de stat nu se adapreaza realitatilor din 2013 suntem nemultumiti, daca se adapteaza si incearca sa evolueze, se gasesc voci din acestea binevoitoare sa le dea in cap. Care e solutia cu voi, oameni buni?
Iar daca tot se vorbeste de sume...doar un necunoascator poate afirma ca aceasta suma e prea mare sau mai mare decat realitatea. Oamenii care stiu cate ceva despre industria de marcomm din Romania stiu si ca in rebrandingul Bitdefender, de exemplu, s-au investit 1 milion de EURO, rebrandingul COVALACT - 150.000 EURO, rebrandingul ZUZU - 500.000 EURO.
Deci ce vorbim noi aici?
nici la inceputul anilor 2000 nu se faceau asa site-uri si mai ales pentru o agentie de stiri, care mai are si acoperire nationala. Sa verificati pentru cine lucreaza public advisors, sa nu fie cu dedicatie contractul.
Rebranduirea - :)) poate RePSD-ire sau Re-Ponta-uire!
pacat, banuti publici aruncati aiurea, oameni care habar nu au cu ce se mananca presa jurnalismul, cat despre web si site-uri de profil nici nu mai incape vorba... caterinca frate nu alta, banuti publici tocati aiurea!!!
costa mai mult!