Skip to main content

Agerpres, relansare de site şi slogan nou. Costul proiectului: circa 13.000 de euro. Cine s-a ocupat

 

Captură de pe noul site Agerpres

Publicitate

Agenţia de Presă Agerpres şi-a relansat site-ul, şi-a schimbat logo-ul, iar noul slogan este Actualizează lumea.

Proiectul a fost făcut, în mare parte, de agenţia Public Advisors, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Alexandru Giboi, directorul general Agerpres.

Ce presupune schimbarea?

Alexandru Giboi, pentru Paginademedia.ro:

„Avem un site nou, dar şi aplicaţii pentru mobil, pentru Android şi pentru sistemul iOS. O altă noutate este serviciul video, de producţie, preluare, dar şi posibilitatea de a face Live Streaming”.

Proiectul de relansare a agenţiei de presă Agerpres a costat aproximativ 13.000 de euro, plus TVA.

Alte detalii:

  • Va fi implementat sistemul de achiziţie şi plată online pentru fluxuri de ştiri şi fotografii.

    Noul logo al Agerpres
  • Noua platformă online va face posibilă integrarea cu cele Facebook, Twitter, Google +, Youtube, reţele "care permit autentificarea socială, distribuirea uşoară a informaţiilor de interes şi comentarea acestora direct în reţelele sociale".
  • Platformă video interactivă. Aceasta va oferi numeroase modalităţi de transmitere a informaţiilor, precum ilustraţie video, live streaming, flux de ştiri video. Platforma va fi constant actualizată cu interviuri video şi documentare Agerpres şi va fi integrată cu YouTube.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • big brother big brother
    cea mai importanta si pretioasa investitie e in oameni, nu in altceva. asta nu s-a inteles la Agerpres. poti face un million de relansari de site-uri, logo-uri etc., dar ce faci cu oamenii??? majoritatea se lupta sa supravietuiasca cu salarii infime de la luna la luna...asta cum se va rezolva?
  • Victor Viorel Victor Viorel
    Bre, umilule consultant de comunicare, in cazul Agerpres nu este vorba despre vreun rebranding. Inseamna ca nu stii despre ce vorbesti daca ne servesti comparatii de astea intre mere si pepeni. Bitdefender, Zuzu si celelalte marci pe care le evocai au avut campanii integrate de rebranding, cu publicitate pe print, TV si online, uneori si in strainatate, ca in cazul Bitdefender, care este un brand cunoscut la nivel global. La Agerpres s-a schimbat un logo. ATAT! Si s-a lucrat in mod aproximativ la un site. Nu spun ca e rau, poate era nevoie de asta, dar ceea ce deranjeaza este prezentarea bombastica a lor ca mari realizari. In primul rand Agerpres nu este brand. L-ai vazut mentionat in ultimele studii facute de Brandient sau Gfk? Cine dracu in Romania raspunde, cand e intrebat ce nume de brand isi aminteste, top of mind, ca isi aminteste de Agerpres? Cei de acolo trebuie sa investeasca in formarea oamenilor ca sa devina, incetul cu incetul, un brand, nu in logouri. Apropo, ca uitam. Logoul asta e neinspirat, duce cu gandul la o dezintegrare a drapelului national, la era post-atomica din filmele cu Mad Max. Si scuza-ma, 16.000 de euro e cam mult pentru un logo si o pseudo-reformare a site-ului. Poate pare putin, in comparatie cu frunza celebra, dar totusi ar trebui ca cei care conduc institutiile publice sa se dezbare de obiceiul de a arunca praf in ochii publicului cu astfel de povesti. Pai logoul este cel mai usor de schimbat intr-o institutie, la fel si site-ul. Ca sa nu mai zic ca si banii se duc cel mai adesea spre firme prietene sau de partid.
  • Umil consultant de comunicare Umil consultant de comunicare
    Foarte tare! Era si momentul la cat de prafuit era AGERPRESUL.
    Sincer, nu inteleg rautatile din comentariile anterioare. Daca institutiile de stat nu se adapreaza realitatilor din 2013 suntem nemultumiti, daca se adapteaza si incearca sa evolueze, se gasesc voci din acestea binevoitoare sa le dea in cap. Care e solutia cu voi, oameni buni?
    Iar daca tot se vorbeste de sume...doar un necunoascator poate afirma ca aceasta suma e prea mare sau mai mare decat realitatea. Oamenii care stiu cate ceva despre industria de marcomm din Romania stiu si ca in rebrandingul Bitdefender, de exemplu, s-au investit 1 milion de EURO, rebrandingul COVALACT - 150.000 EURO, rebrandingul ZUZU - 500.000 EURO.

    Deci ce vorbim noi aici?
  • Ionut Ionut
    daca imi dadeati 2000 de euro va faceam super site, nu mistocareala aia, parca este facut pe genunchi la o betie sub casa presei.
    nici la inceputul anilor 2000 nu se faceau asa site-uri si mai ales pentru o agentie de stiri, care mai are si acoperire nationala. Sa verificati pentru cine lucreaza public advisors, sa nu fie cu dedicatie contractul.
    Rebranduirea - :)) poate RePSD-ire sau Re-Ponta-uire!
    pacat, banuti publici aruncati aiurea, oameni care habar nu au cu ce se mananca presa jurnalismul, cat despre web si site-uri de profil nici nu mai incape vorba... caterinca frate nu alta, banuti publici tocati aiurea!!!
  • Ion Negulescu Ion Negulescu
    Cu o zi inainte de lansare au comis o gafa monumentala despre care a scris C.T. Popescu in Gandul: http://www.gandul.info/puterea-gandului/agerii-servitori-de-presa-11341178
  • udialan udialan
    DACA iti deschizi o toneta cu chiloti si hartie igienica
    costa mai mult!
  • Victor Viorel Victor Viorel
    Vaaai, dar ce schimbare! Cum, s-a rezolvat tot la Agerpres si a mai ramas doar identitatea vizuala? Cu subordonarea politica cum ramane, domnu' Giboi? Adjunctul dvs, dl. Durleci, cel cu diploma de balneofizioterapeut, ce mai face? A venit la Agerpres sa ii invete pe jurnalisti ce e cu Twitter-ul? De asta cautati, ca un adevarat alchimist medieval, sa creati jurnalistul multilateral dezvoltat, capabil sa se adapteze oriunde si oricum? Pai a trebuit sa veniti dvs. ca sa cheltuiasca Agerpres 16.000 de euro pentru o noua versiune a site-ului? Bani dati unei firme de partid si de familie? Felicitari, bravo, bravo, bravo! Uite ca omul sfinteste locul! Giboi tace si face!

Trimite un comentariu

sus