X Factor, show-ul de talente de la Antena 1, a fost, la cea de-a doua ediţie, sub Pro TV. Emisiunea a fost depăşită de columbiana, o mai „veche” reţetă de audienţă folosită de Pro TV.
Pro TV a fost peste Antena pe intervalul de intersecţie al celor două producţii, dar şi după ce Columbiana s-a terminat.
Tot Columbiana a bătut în audienţe X Factor şi anul trecut, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV de aseară.
LA NIVEL NAŢIONAL. Pe intersecţia dintre X Factor şi Columbiana, Antena 1 a ocupat locul al treilea, la nivel naţional. Pe Pro TV erau puţin peste două milioane de telespectatori, urmat de Kanal D, la care se uitau 1,6 milioane de persoane din toată ţara. Antena a avut o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori.
LA NIVEL URBAN. Pe publicul de la oraşe, Antena 1 a fost pe locul al doilea în topul preferinţelor. Show-ul de talente a avut o medie de aproape un milion de telespectatori, în timp ce Columbiana, ocupantul primului loc, a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane.
PUBLICUL COMERCIAL. X Factor a fost al doilea şi pe comercial. Columbiana a fost urmărit de 709.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani, în timp ce show-ul de pe Antena 1 a atras 578.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV, duminică, 29 septembrie, pe intersecţia X Factor - Columbiana
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 2.054.000 de persoane (10,8 rtg) | Pro TV | 1.197.000 (11,4) |
Kanal D | 1.634.000 (8,6) | Antena 1 | 998.000 (9,5) |
Antena 1 | 1.488.000 (7,8) | Kanal D | 639.000 (6,1) |
Prima TV | 872.000 (4,6) | Prima TV | 305.000 (2,9) |
Antena 3 | 356.000 (1,9) | Antena 3 | 268.000 (2,6) |
Pe întreaga emisiune X Factor (20.30 - 23.10), care a fost mai lungă decât filmul Columbiana, Antena 1 a fost tot pe locul al doilea.
LA NIVEL NAŢIONAL. Show-ul a avut, pe întreaga durată, o medie de 1,5 milioane de telespectatori şi s-a poziţionat după Pro TV, care a fost urmărit de 1,8 milioane de persoane.
LA NIVEL URBAN. Între Pro TV şi Antena a fost o diferenţă de aproape 60.000 de persoane. Pro TV a avut 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce pe Antena 1 se uitau 1,04 milioane de persoane.
PUBLICUL COMERCIAL. X Factor a avut, pe publicul comercial, o medie de 614.000 de telespectatori, situându-se sub Pro TV, care a avut 657.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV, duminică, 29 septembrie, pe intervalul X Factor (20.30 - 23.10)
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.875.000 de persoane (9,9 RTG) | Pro TV | 1.103.000 (10,5) |
Antena 1 | 1.556.000 (8,2) | Antena 1 | 1.045.000 (10) |
Kanal D | 1.471.000 (7,7) | Kanal D | 577.000 (5,5) |
Prima TV | 758.000 (4) | Prima TV | 266.000 (2,5) |
Antena 3 | 351.000 (1,8) | Antena 3 | 264.000 (2,5) |
Comentarii
asta a fost redifuzarea filmului in cauza,nu premiera,asa ca a fost cu mult mai ieftin,decat productia xFactor!
Eu nu m-am uitat nici la una nici la alta,mai spre sfarsit,am prins ulima concurenta,care a cantat superb!
Pacat ca a venit aici :)
explica-mi te rog o chestie.
de ce s-ar uita cineva cu internet acasa la un film difuzat pe tv intrerupt de 4-5 ori de reclame ?
nu imi amintesc cand am vazut ultima oara un film la tv.