Sfârşitul de săptămână a adus două premiere de la Antena 1: vineri, Mihai Bendeac cu iComedy, duminică, X-Factor. Cum s-au descurcat cele două emisiuni?
X Factorul a condus seara pe publicul urban şi comercial, dar naţionalul a fost al Pro-ului. Cu toate acestea, pe intervalul în care s-a intersectat cu Taken 2: Teroare în Istanbul, Pro TV a condus pe toate targeturile.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele, în fiecare din zilele săptămânii.
Bendeac, pe primul loc la oraşe. Pe naţional a fost după Pro TV
iComedy, noul show al lui Mihai Bendeac care a început vineri, a fost pe primul loc la oraşe: 737.000 de telespectatori pentru iComedy, faţă de 673.000 pe Pro TV.
La nivelul întregii ţări, iComedy a fost depăşit de Pro TV. Bendeac a avut cu 100.000 mai puţini telespectatori decât Pro TV.
Pe publicul comercial, între Pro TV şi Bendeac au fost doar 1.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani: 436.000 la Pro TV, 435.000 la Antena 1.
Audienţele posturilor TV, vineri, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii iComedy:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.296.000 telespectatoripe minut (6,8 rtg) | Antena 1 | 737.000 (7) |
Antena 1 | 1.182.000 (6,2) | Pro TV | 673.000 (6,4) |
Kanal D | 1.014.000 (5,3) | Kanal D | 389.000 (3,7) |
Prima TV | 435.000 (2,3) | Antena 3 | 224.000 (2,1) |
National TV | 430.000 (2,3) | National TV | 218.000 (2,1) |
TVR 1 | 382.000 (2) | Prima TV | 163.000 (1,6) |
Sâmbătă a fost seara Te cunosc de undeva
Show-ul serii de sâmbătă a fost Te cunosc de undeva. Emisiunea a condus la nivel urban, dar targetul naţional şi cel comercial au fost ale Pro-ului.
La nivelul întregii ţări, programul a fost urmărit de peste 1,2 milioane de români, cu aproximativ 300.000 mai mulţi decât locul trei, Kanal D (care avea Autobuzul lui VÂrciu şi Iffet). Pe tronsonul emisiunii, la Pro TV se uitau aproape 1,4 milioane de telespectatori.
La oraşe, Antena 1 a fost cu emisiunea pe primul loc: peste 800.000 de orăşeni pe minut.
COMERCIAL. Te cunosc de undeva a fost urmărită, în fiecare minut de 385.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (6,8 rating pe target). Emisiunea a fost pe locul al doilea, după Pro TV, care a avut o medie de 448.000 de telespectatori.
Audienţele posturilor TV, sâmbătă, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.393.000 de telespectatori (7,3 rtg) | Antena 1 | 813.000 (7,8) |
Antena 1 | 1.239.000 (6,5) | Pro TV | 670.000 (6,4) |
Kanal D | 829.000 (4,4) | Kanal D | 474.000 (4,5) |
National TV | 639.000 (3,4) | National TV | 217.000 (2,1) |
Antena 3 | 292.000 (1,5) | Antena 3 | 186.000 (1,8) |
X-Faxtor, debut
Prima ediţia a show-ului X Factor a atras aproape 1,6 milioane de telespectatori din toată ţara, dintre care puţin peste un milion erau din mediul urban. Dacă la nivel naţional emisiunea a fost a doua, după Pro TV, pe publicul urban show-ul a fost pe primul loc.
COMERCIAL. X Factor a condus şi pe publicul comercial. Show-ul a avut duminică seara o medie de 601.000 de privitori, în timp ce Pro TV, aflat pe locul al doilea, avea 579.000 de telespectatori.
Pe intervalul în care s-a intersectat cu filmul de pe Pro TV, Taken 2: Teroare în Istanbul, X Factor a fost pe locul secund.
Audienţele posturilor TV, duminică, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii X-Factor:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.724.000 (9,1 rtg) | Antena 1 | 1.087.000 (10,4) |
Antena 1 | 1.593.000 (8,4) | Pro TV | 964.000 (9,2) |
Kanal D | 1.355.000 (7,1) | Kanal D | 534.000 (5,1) |
Prima TV | 780.000 (4,1) | Antena 3 | 329.000 (3,1) |
Antena 3 | 464.000 (2,4) | Prima TV | 310.000 (3) |
Comentarii
2. Sambata asta e meci pe A1 Steaua- ACS Poli Timisoara,mai gandeste-te.
Pana va scrie 10% din cat a scris Flick, Dezbracatu' mai trebuie sa traiasca 10 vieti. Si nici atunci nu cred ca ar egala ce a facut Flick pana in momentul asta.