SEZON NOU. Dubut bun în noul sezon pentru emisiunea Next Star, de pe Antena 1. Pe intervalul de difuzare (în care s-a intersectat şi cu meciul Pandurii – DNEPR de pe Pro TV), Antena 1 a fost pe primul loc, pe toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de aseară:
NAŢIONAL. Next Star a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,8 milioane de români. Pe intervalul emisiunii (20.30-23.00), talent-show-ul cu copii s-a intersectat, pe Pro TV, cu meciul Pandurilor şi cu o parte din emisiunea Patru nunţi şi o provocare. Peste 500.000 de telespectatori pe minut au fost între Antena 1 şi Pro TV.
De remarcat locul cinci, Naţional TV, cu seriale indiene şi cu noua producţie turcească - Conspiraţia iataganelor.
URBAN. La oraşe, diferenţa între Antena 1 şi Pro TV a fost mai mare. Next Star a avut o medie de peste 1,1 milioane de orăşeni pe minut, aproape dublu faţă de Pro TV.
COMERCIAL. Segmentul comercial a fost tot al Antenei: 504.000 telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (9 rating). Pe intervalul Next Star, la Pro TV se uitau 353.000 de persoane din targetul commercial (6,3 rating).
Audienţa posturilor TV joi, 19 septembrie, pe internvalul NextStar, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.787.000 | 9,4 | 18,8 |
Pro TV | 1.223.000 | 6,4 | 12,9 |
Acasa | 572.000 | 3 | 5 |
Kanal D | 520.000 | 2,7 | 5,5 |
National TV | 452.000 | 2,4 | 4,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 19 septembrie, pe intervalul NextStar, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.119.000 | 10,7 | 21,8 |
Pro TV | 620.000 | 5,9 | 12,1 |
Antena 3 | 266.000 | 2,5 | 5,2 |
Acasa | 242.000 | 2,3 | 4,7 |
National TV | 234.000 | 2,2 | 4,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii