Skip to main content

Meciul România – Turcia a zdrobit oştirile lui Suleyman. Câţi români s-au uitat la meci şi câţi la serial

 

Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto

Publicitate

Meciul România – Turcia (0-2) a lăsat în urmă concurenţa: peste patru milioane de români în fiecare minut pe post. Partida de pe Antena 1 l-a bătut la scor şi pe Suleyman Magnificul (Kanal D), cu care s-a intersectat o oră.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa meciului de aseară, dar şi a intervalului în care turcii lui Suleyman au concurat direct cu România – Turcia.

Suleyman, lăsat în urmă de meciul de pe Antena 1

Serialul de pe Kanal D s-a intersectat cu meciul de pe Antena 1 pe durata primei reprize şi a pauzei. În intervalul de intersecţie, meciul a avut o audienţă mai mult decât dublă. De exemplu, la nivelul întregii ţări, la meci se uitau peste 2,3 milioane de români, în timp ce puţin peste un milion urmăreau Suleyman Magnificul.

O diferenţă notabilă a fost la publicul comercial, care s-a dus spre meci: 1,24 milioane de persoane între 18 şi 49 de ani pe Antena 1, doar 387.000 pe Suleyman.

Audienţa meciului România – Turcia (Antena 1) şi a serialului Suleyman Magnificul (Kanal D), pe intervalul în care s-au intersectat (21.00-22.02):

NATIONAL URBAN
Mii persoane Share% Mii persoane Share%
Romania - Turcia 3.815.000 telespectatori pe minut (20,1 rtg) 35 2.312.000 (22) 39,2
Suleyman 1.756.000 (9,2) 16,1 1.035.000 (9,9) 17,5

Media întregului meci: peste patru milioane de români pe minut

Pe durata întregii partide, Antena 1 a avut o audienţă medie de peste patru milioane de români în fiecare minut. Dintre aceştia, peste 2,5 milioane au fost din oraşe.

Antena 1 a fost lider detaşat pe toate targeturilor. Pe segmentul commercial (18-49 de ani) meciul a atras 1,35 milioane de persoane pe minut (24,1 rating), de câteva ori mai mare decât a următorul clasat, Kanal D (272.000 de persoane, 4,9 rating).

Partida de pe Antena 1 a avut o audienţă aproape egală cu meciul România – Ungaria, de săptămâna trecută, transmisă tot de Antena 1, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul meciului România – Turcia, la nivel NAŢIONAL:

Mii persoane Rtg% Share%
Antena 1 4.017.000 telespectatori pe minut 21,1 38,4
Kanal D 1.301.000 6,8 12,4
Acasa 590.000 3,1 5,6
Pro TV 512.000 2,7 4,9
National TV 325.000 1,7 3,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul meciului România – Turcia, în mediul URBAN:

Mii persoane Rtg% Share%
Antena 1 2.505.000 telespectatori pe minut 23,9 43,3
Kanal D 742.000 7,1 2,8
Pro TV 269.000 2,6 4,7
Acasa 216.000 2,1 3,7
Antena 3 206.000 2 3,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • jucu jucu
    Pro TV pe locul 4 national??? Poarte trebbui sa ceara niste bani de la oparatori in plu, ca sa mai creasca in audiente. Eu sa fiu in locul UPC, RTC SI RDS as scoate toate canalele lor....sa vedem atunci audienta :)))
  • ANTIBASE ANTIBASE
    Raitaru fara morti nu misca !

Trimite un comentariu

sus