Meciul România - Ungaria (3-0), difuzat de Antena 1, a depăşit la scor toate celelalte posturi de televiziune în materie de audienţă. Peste patru milioane de români au urmărit partida, o audienţă de multe ori mai mare decât a următorului clasat. La nivel urban, cu meciul de fotbal, Antena 1 a avut un rating de 10 ori mai mare decât Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare datele de audienţă ale meciului de aseară.
LA NIVEL NAŢIONAL. Peste patru milioane de români din întreaga ţară au fost cu ochii pe meciul dintre România şi Ungaria. Antena 1 a fost la o distanţă serioasă de cel de-al doilea post clasat, Acasă TV, care a concurat meciul cu serialul Regina. Pro TV a fost ocupantul locului trei, cu o medie naţională de 631.000 de telespectatori pe minut.
Postul GSP TV, care a difuzat de asemenea meciul, a avut 167.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul nouă în audienţe. Cifrele au fost peste media postului.
LA NIVEL URBAN. La oraşe, meciul a avut o medie de 2,5 milioane de telespectatori (23,9% rating) şi o cotă de piaţă de aproape 50%. Acasă TV a ocupat locul al doilea şi la nivel urban, iar Pro-ului i-a revenit locul al treilea. GSP TV a avut 67.000 de telespectatori, plasându-se pe locul 11 în audienţe.
PUBLICUL COMERCIAL. Meciul România - Ungaria i-a adus Antenei 1 o medie de 1,2 milioane de telespectatori din publicul comercial (persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani). Pe locul doi s-a poziţionat Pro TV.
Audienţa posturilor TV, vineri, 6 septembrie, pe intervalul meciului Romania - Ungaria, la nivel NAŢIONAL
Post TV | Nr persoane | RTG | Cota de piata |
---|---|---|---|
Antena 1 | 4.080.000 telespectatori pe minut | 21,4% | 41,9% |
Acasa TV | 779.000 | 4,1% | 8,0% |
Pro TV | 631.000 | 3,3% | 6,5% |
TVR 1 | 531.000 | 2,8% | 5,5% |
Kanal D | 371.000 | 1,9% | 3,8% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 6 septembrie, pe intervalul meciului Romania - Ungaria, la nivel URBAN
Post TV | Nr persoane | RTG | Cota de piata |
---|---|---|---|
Antena 1 | 2.513.000 telespectatori pe minut | 23,9% | 48,4% |
Acasa TV | 314.000 | 3% | 6,1% |
Pro TV | 251.000 | 2,4% | 4,8% |
TVR 1 | 166.000 | 1,6% | 3,2% |
Antena 3 | 155.000 | 1,5% | 3,0% |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 6 septembrie, pe intervalul meciului Romania - Ungaria, pe PUBLICUL COMERCIAL
Post TV
Nr persoane
RTG%
Cota de piata
Antena 1
1.242.000
22,3%
51,6%
Pro TV
154.000
2,8%
6,4%
Autor: Iulia Bunea
iulia.buneapaginademedia.ro
Post TV | Nr persoane | RTG% | Cota de piata |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.242.000 | 22,3% | 51,6% |
Pro TV | 154.000 | 2,8% | 6,4% |
Comentarii
nu canalul tv face audienta ci meciul in sine .