Nu contează cu cine joacă, Steaua să fie pe teren! Echipa din Ghencea face audienţe, indiferent de adversar. Dovadă stă meciul de aseară, cu Avântul Bârsana (echipă din liga a patra!)
Meciul difuzat de Pro TV a avut o audienţă medie peste Next Star-ul lui Dan Negru (Antena 1), care domina, până acum, serile de joi. Practic, bătălia s-a dat aseară între Pro TV şi Antena 1: audienţa posturilor de pe următoarele locuri a fost de câteva ori mai mică decât a celor două programe din top.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, din timpul meciului de fotbal:
NAŢIONAL. Partida Steaua – Avântul Bârsana, de pe Pro TV, a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 2,2 milioane de români, cu 500.000 mai mulţi decât locul doi, Antena 1, cu Next Star. Locul al treilea, Acasă TV, a avut rezultate mult în urma primilor clasaţi: 662.000 de români la nivel naţional.
URBAN. Şi la oraşe, meciul Stelei a fost pe primul loc: 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban au văzut partida de pe Pro TV. La Negru se uitau puţin peste un milion de orăşeni.
Ca şi la nivel naţional, şi la oraşe este o diferenţă foarte mare între primele două clasate şi restul plutonului. Acasă TV, locul al treilea, a avut o audienţă de până în 300.000 de telespectatori pe minut la oraşe.
COMERCIAL. Din publicul partidei de pe Pro TV, 629.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (11,3 rating comercial). Pe intervalul Steaua – Bârsana, Antena 1 avea, cu Dan Negru şi Next Star, 389.000 de persoane din acest target (7 rating).
Audienţa posturilor TV pe intervalul partidei Steaua – Avantul Bârsana, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rating% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.177.000 | 11,4 | 22,7 |
Antena 1 | 1.665.000 | 8,8 | 17,4 |
Acasa | 662.000 | 3,5 | 6,9 |
Kanal D | 443.000 | 2,3 | 4,6 |
National TV | 408.000 | 2,1 | 4,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe intervalul partidei Steaua – Avantul Bârsana, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rating% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.204.000 | 11,5 | 23,2 |
Antena 1 | 1.015.000 | 9,7 | 19,5 |
Acasa | 271.000 | 2,6 | 5,2 |
National TV | 248.000 | 2,4 | 4,8 |
Antena 3 | 242.000 | 2,3 | 4,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Dupa rezultatele de sambata, cand meciul cu Timisoara (o echipa mult mai cunoscuta si cu suporteri numerosi) a avut o audienta la jumatate, se pare ca nu conteaza doar Steaua, ci si televiziunea care da meciul si ce pot vedea romanii pe celelalte canale.