Luptă strânsă duminică seara. La bătaie cu X-Factor, Pro TV a pus filmul Ultima redută, cu Arnold Schwarzenegger. Cine a câştigat?
X-Factor a fost pe primul loc la nivelul urban. La nivel naţional şi pe segmentul comercial, filmul cu Arnold s-a impus în lupta pentru rating.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Arnold a fost peste X-Factor. Filmul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape două milioane de români în fiecare minut, cu peste 300.000 mai mulţi decât X-Factor.
URBAN. La oraşe, primul loc al fost al emisiunii de pe Antena 1. Diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost de aproape 40.000 de telespectatori pe minut în favoarea X-Factor.
COMERCIAL. Filmul cu Arnold a avut ceva mai mulţi telespectatori tineri decât X-Factor, dar avansul faţă de Antenă pe acest segment nu a fost mare. Pe Pro TV s-au uitat, în fiecare minut, 665.000 de persoane între 18 şi 49 de ani (11,9 rating comercial).
În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 639.000 de telespectatori din acest segment (11,5 rating).
Audienţele posturilor TV pe intervalul de intersecţie X Factora filmului Arnold, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.961.000 | 10,3 | 18 |
Antena 1 | 1.614.000 | 8,5 | 14,9 |
Kanal D | 1.581.000 | 8,3 | 14,6 |
Prima TV | 835.000 | 4,4 | 7,7 |
Antena 3 | 415.000 | 2,2 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV pe intervalul de intersecţie X Factora filmului Arnold, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.079.000 | 10,3 | 18,4 |
Pro TV | 1.040.000 | 9,9 | 17,7 |
Kanal D | 584.000 | 5,6 | 9,9 |
Prima TV | 315.000 | 3 | 5,4 |
Antena 3 | 253.000 | 2,4 | 4,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Petrisor -ca orice ziarist normal- nu decide continutul unui articol dupa " ce este importan pentru el".
Mi se pare normal sa publici datele de audienta exact in aceasta ordine: National, urban, commercial, pentru ca fiecare sa traga concluziile de rigoare.
In cazul in care 2 emisiuni au durata diferita, se compara pe intervalul celei mai scurte dintre ele. este o chestie de bun simt.
Deduc din postarea ta ca tu esti o mare admiratoarea a intactului, pentru ca numai acolo articolele se fac dupa"interesul" asa zisul ziarist si nu dupa cum o impune etica si morala profesiei.
Fie vorba intre noi, nu inteleg de ce te deranjeaza atat de mult articolul, fata de saptamana trecuta chixu' sta mai bine comparativ cu Pro .
Datele tale sunt pentru tot intervalul X-Factor. Pe intervalul de intersecție, datele de audiență sunt cele din articol.
Antena a avut 11.9rtg/23.6shr iar Pro a avut 11.5rtg/22.9shr.
Asta pe intersectia Xfactor vs Arnold.
Pe tot intervalul XFactor, Antena a avut 12 iar Protv 11 rtg