Skip to main content

CONTRACT. Iuliana Tudor va fi imaginea Persil

 
Iuliana Tudor_Persil_Poza PR
Iuliana Tudor_Persil_Poza PR

Iuliana Tudor_Persil_Poza PR

Publicitate

Iuliana Tudor, gazdă a emisiunii “O dată-n viaţă” de la TVR1, va fi imaginea detergentului Persil, marca premium din portofoliul Henkel România. Acesta este primul parteneriat de imagine pe care Persil îl face cu o celebritate de pe plan local.

Pornind de la sloganul „Curăţenia perfectă înseamnă Persil”, campania 360° va include şi un nou spot TV, realizat împreună cu vedeta TVR, care va rula pe micile ecrane începând cu luna noiembrie 2013.

"Asocierea dintre marca Persil şi Iuliana Tudor are la bază rezultatele unui studiu Gfk Omnibus, care a arătat că publicul recunoaşte şi respectă în Iuliana Tudor un profesionist desăvârşit, o mamă devotată copilului său, precum şi o soţie care crede cu tărie în valorile familiale.Toate aceste calităţi, compatibile cu valorile brandului Persil, au dus la stabilirea parteneriatului", se arată într-un comunicat al companiei Henkel România.

Campania desfăşurată de Persil în România vizează promovarea beneficiilor detergentului sub formă de gel.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus