Primul episod din acest sezon al serialului Las Fierbinti a avut succes mai mult la nivel national si pe publicul comercial. La orase, comedia a fost depasita (la mica diferenta) de emisiunea Next Star, prezentata de Dan Negru pe Antena 1.
Paginademedia.ro va prezinta audientele de la primul episod Las Fierbinti al sezonului:
NATIONAL. Las Fierbinti a fost vazut, la nivelul intregii tari, de peste doua milioane de romani pe minut. La 200.000 de telespectatori in urma a fost Antena 1, cu Next Star. Restul plutonului a avut ratinguri mult mai scazute.
URBAN. La orase, Las Fierbinti a fost pe locul doi. Pe prima pozitie a fost Next Star, cu o medie de 1,02 miloane de telespectatori. Pro TV a fost dupa Antena 1, la o diferenta de 18.000 de telespectatori pe minut. Si la nivel urban, celelalte posturi s-au clasat cu mult in urma primelor doua.
COMERCIAL. Pe publicul intre 18 si 49 de ani, Pro TV a fost pe prima pozitie. Pe intervalul Las fierbinti, pe Pro TV s-au uitat, in fiecare minut, 653.000 de telespectatori din aceasta categorie (11,7 rating). In acelasi timp, Next Star avea 435.000 de persoane din zona comerciala (7,8 rating).
Audienta posturilor TV, joi, 3 octombrie, pe intervalul Las Fierbinti, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.019.000 | 10,6 | 18,6 |
Antena 1 | 1.813.000 | 9,5 | 16,7 |
Kanal D | 950.000 | 5 | 8,8 |
Acasa TV | 717.000 | 3,8 | 6,6 |
Antena 3 | 524.000 | 2,8 | 4,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV, joi, 3 octombrie, pe intervalul Las Fierbinti, in mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.021.000 | 9,7 | 17,7 |
Pro TV | 1.003.000 | 9,6 | 17,4 |
Kanal D | 371.000 | 3,5 | 6,4 |
Antena 3 | 362.000 | 3,4 | 6,3 |
National TV | 318.000 | 3 | 5,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii